اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آنها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقه پنالتی دو فوتبالیست سابق فوتبال انگلیس وسط دو نیمه بازی منچستریونایتد و وولورهمپتون جنجال‌ساز شد.
یک اقتصاددان معتقد است: در اقتصاد ذینفعانه نمی‌توانیم رشد اقتصادی ممتد داشته باشیم. تنها در این حالت می‌توان رشد اقتصادی ممتد داشت که مذاکرات انجام شود، یک میلیون بشکه نفت اضافه فروش برود و پول‌های بلوکه شده آزاد شود.
شاخص کل نزدیک به چهار ماه است که وضعیت خوبی ندارد و مدام با وضعیت نوسانی و ریزشی مواجه می شود.
روزنامه آلمانی بیلد در یک گزارش می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌تواند برای بایرن مونیخ اتفاقی خطرناک و ناخوشایند باشد.
سناریوهای رسانه‌های غربی در خصوص کودتای فرمانده واگنر و گسترش توانمندی‌های موشکی نیروهای مقاومت فلسطین از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آن‌ها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می‌شود.
در مورد سناریوی ششم، عدم تکمیل انتخابات و ماندن اردوغان در قدرت است. به دلیل رویدادهای پر هرج و مرج قبل، حین و پس از دور دوم انتخابات، هیچ نامزدی پیروز نخواهد شد و اردوغان سرپرست خواهد ماند.
خوشحالی نکردن دوشان ولاهوویچ، مهاجم یووه، بعد از گلزنی در دیدار دیشب تیمش مقابل لچه خبرساز شده است.
سال میلادی گذشته حرف از صعود قیمت جهانی نفت به ۲۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳ بود و حتی بعضی از مدیران صندوق‌های تامینی پیش بینی می‌کردند که نفت پیش از پایان سال ۲۰۲۲، به ۲۵۰ دلار در هر بشکه صعود خواهد کرد.
مشتی که دیشب فده والورده بر صورت بازیکن ویارئال کوبید، می تواند عواقب بسیار سنگین و تلخی برای او داشته باشد. شاید حتی فصل برای او تمام شود.
رحمان معصوم پور امیرآبادی گفت: اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۲ چهار سناریو مهم را در پیش خواهد داشت که بهترین سناریو مهار تورم و رشد تولید و سرمایه گذاری است.
سیاستمدار مستقل عراقی درباره دو سناریوی احتمالی بازگشت جریان صدر به عرصه سیاسی عراق سخن گفت.
در میان چهار سناریوی محتمل، در شرایط فعلی محتمل‌ترین آن تداوم کنترل دموکرات‌ها بر مجلس سنا و پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات مجلس نمایندگان است.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سازمان حفاظت محیط‌زیست سناریوهای کنترل و کاهش آلودگی هوای اصفهان را که توسط دانشگاه‌ها تدوین شده، اجرا کند.
در صورت شکست دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای کنگره، بایدن ممکن است سیاست «فشار حقوق بشری» را علیه کشورهای عربی به کار گرفته و زمینه افزایش آشوب‌های اجتماعی را در غرب آسیا فراهم آورد.
روزنامه هارتص در گزارشی با تشریح ۸ سناریوی مختلف، نتایج احتمالی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی را بررسی کرده است.
کشور‌های غربی در حال در نظر گرفتن سناریو‌های محتمل انتخابی از سوی "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه در مورد جنگ اوکراین هستند: از تسریع کشتار غیر نظامیان در اوکراین گرفته تا خرابکاری در اروپا و طرح‌های مسکو برای صبر کردن و خرید زمان.
خبری موثّق حاکی است که سرویس جاسوسی فرانسه، چند سناریو در دستور کار خود قرار داده تا به زعم خود، اقدامات جاسوسی و مداخله گرانه دو جاسوس را تحت الشعاع قرار دهد.
محتمل ترین حالت در خصوص جنگ اوکراین، کاهش سطح درگیری به یک سطح فرسایشی یا آتش بس بدون توافق است که در هر دو صورت زمینه برای آغاز مجدد منازعه در هر زمانی که شرایط آن مهیا باشد، فراهم می شود.
خطرناک شدن هر چه بیشتر تحولات عراق در مسیر وقوع بحران‌های ناخواسته همانند جنگ داخلی، همانند تمامی سال‌های بعد از ۲۰۰۳ ورود مرجعیت بالای شیعیان عراق یعنی آیت‌الله سید علی سیستانی به منازعات کنونی را در مقام سناریویی دیگر محتمل کرده است. آیت‌الله سیستانی با وجود عدم رغبت برای ورود به منازعات سیاسی، طی تمامی سال‌های بعد از فروپاشی حکومت بعث در ۲۰۰۳ نقشی بی‌بدیل را در پیشبرد امور عراق داشته است
در وضعیت «گذار» در نظم بین المللی چین و آمریکا به دنبال تقویت مولفه‌های هیبریدی قدرت و عبور از رقیب خود هستند؛ در  این میان تایوان دارای جایگاه ویژه‌ای است
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه بنده معتقدم مذاکرات هسته‌ای به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران گره خورده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران به تازگی گازدهی به سانتریفیورژ‌های های IR۶ را آغاز کرده است، این موضوع توان تولید هسته‌ای ایران را نسبت به سقفی که در برجام وجود داشت را چندین برابر کرده است، ایران سیاستش این است که در برابر مواضع و اقدامات سخت آمریکا واکنش تندی از خود نشان دهد و همین افزایش اقدامات هسته‌ای نیز در این راستا بوده است.
نه شی و نه بایدن علاقه‌ای به راه اندازی درگیری ندارند که نزاعی که می‌تواند آسیب اقتصادی بیش‌تری را در داخل کشور ایجاد کند و تماس هفته گذشته نشان داد که آنان در ماه‌های آینده برای اولین دیدار رو در روی خود آماده می‌شوند.
آنر X8 5G با تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 4.2 ارائه می‌شود و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ