مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و بوکس اعلام نشده، گفت:با مساعدت مرکز حراست این نتیجه را به موقع دریافت می کنیم و تعویقی نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که صحبت از ابطال انتخابات ژیمناستیک و تعیین سرپرست به میان آمده اما فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش انتخاب سرپرست برای این فدراسیون را رد کرد.
مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی و اتفاقات بولینگ و بیلیارد توضیحاتی را بیان کرد.
مدیرکل اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش حداکثری ما این است به گونه‌ای عمل کنیم تا انتخابات فدراسیون رشته‌هایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند، تا پیش از آغاز این رقابت‌ها برگزار کنیم.
مراسم معارفه افشین داوودی سرپرست فدراسیون دو و میدانی با حضور آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش برگزار گردید.
وزارت آموزش و پرورش بر استفاده بیش از ۱.۴ میلیون نفر از فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنها از پوشش بیمه درمان تکمیلی و انتخاب یک شرکت بیمه گر مناسب تاکید کرده است.
وزارت آموزش و پرورش بر استفاده بیش از 1.4 میلیون نفر از فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنها از پوشش بیمه درمان تکمیلی و انتخاب یک شرکت بیمه گر مناسب تاکید کرده است.
رسولی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید روند معرفی و انتخاب وزیر آموزش و پرورش تسریع شود، بیان کرد: توجه به فرهنگیان و مقام معلم نباید در حد شعار باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: به اعتقاد من وزیر آموزش و پرورش امروز باید به هیات دولت برود و یا حقوق فرهنگیان را بگیرد یا استعفاء خود را تقدیم رئیس‌جمهور کند.
پاسخ اینچه‌درگاهی به ادعای فرهادیان: من ردصلاحیت نشدم، پاسخ استعلامم نرسید
با اعلام فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، وزیر ورزش و جوانان به علت شدت مصدومیت در خواب مصنوعی به سر می‌برد.
با اعلام فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، وزیر ورزش و جوانان به علت شدت مصدومیت در خواب مصنوعی به سر می برد.
در روز‌های اخیر نامه‌ای از سوی یکی از ادارات مناطق آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی منتشر شد که بر ضرورت حضور فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲بهمن و احتساب امتیاز آن در رتبه‌بندی و ارزشیابی فرهنگیان تاکید داشت.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد:این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل شکور ایفا کند.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون جودو در کمیسیون‌های تطبیق و تجدید نظر به زودی اعلام می‌شود، گفت: فدراسیون جودو نباید خبری درباره اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده منتشر می‌کرد.
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، آخرین مهلت تعیین و تایید رتبه نهایی مشمولان رتبه بندی را از سوی ارزیابان اعلام کرد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی تاکید دارد که هرآنچه در مجمع فوق العاده فدراسیون والیبال در رابطه با رئیس این فدراسیون مصوب شود، ملاک عمل خواهد بود.
وزارت آموزش‌ و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای، آخرین‌ مهلت تائید نهایی مدارک رتبه‌بندی از سوی فرهنگیان را تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان اعلام کرد.
رئیس مرکز سنجش، پایش و کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه رتبه بندی فعال بوده و همکاران می‌توانند تأیید نهایی را ثبت کنند.
وزیر ورزش برای دو صندلی این وزارتخانه احکام جدیدی صادر کرد.
جای برنامه‌های عزاداری و سینه‌زنی دو هیئت بزرگ و معروف یزدی (فهادان و بعثت) در عزاداری‌های امسال خالی‌ست ...گفته می‌شود یکی از شعرهای نوحه این هیئت‌ها که توسط شاعر تحسین شده در دیدارهای شاعران با رهبر انقلاب، سعید بیابانکی سروده شده به تایید نرسیده
موسی رضایی، مدیرعامل بیمه اتکایی امین، با مدیرعامل شرکت بروکری ریفامز روسیه دیدار کرد.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ورود سامانه بارشی جدید و افزایش دما
فرهادیان سال‌ها همراه پولادگر در تکواندو حضور داشت و یکی از نزديک ترین افراد به معاون فعلی وزیر ورزش محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد پولادگر درحال جمع کردن تیم مدیریتی متصل به خود در وزارت ورزش است!
سال گذشته طبق آمارهای رسمی و غیررسمی از روند تولید و نمایش فیلم‌ها مشخص بود که بیش از ۳۰۰ فیلم منتظر اکران هستند و این آمار چند بار در جشنواره فجر سال قبل و در صحبت‌های برخی سینماگران تاکید شد، اما با وجود نگرانی‌ها در این مورد، نه تنها سینماها رونقی پیدا نکردند بلکه همان اکران آنلاینی که خیلی‌ها امید داشتند می‌تواند به کم شدن بار اکران کمک کند، دچار رکود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ