اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حادثه ترافیکی در استان ازیلال مراکش به جان‌باختن ۲۴ مسافر یک اتوبوس انجامید.
مديرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: این حادثه ۴ فوتی و ۳۱ مصدوم داشت که پس از عملیات رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومان به مرکز درمانی انتقال و جان‌باختگان به عوامل قضایی تحویل داده شدند.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر چهار کشته، ۱۹ مصدوم داشتیم، اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان که هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند، حال مساعدی ندارند و ۱۵ مصدوم دیگر از نظر شرایط عمومی وضعیت پایداری دارند.
نیشابور - معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور جزییات حادثه واژگونی اتوبوس حامل مسافران عراقی را تشریح کرد.
بنابر اعلام روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، در حادثه برخورد دو دستگاه
به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
در حادثه واژگونی اتوبوس حامل گردشگرانی از رژیم صهیونیستی در کره جنوبی، ده‌ها تن از آنان زخمی شدند.
به دنبال واژگونی یک اتوبوس در جنوب غرب عربستان، دستکم ۲۰ تن کشته و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.
در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران راهیان نور که ساعت ۸:۰۲ امروز (۲۴ اسفندماه) در کیلومتر ۵۰ محور اهواز – شوش رخ داد، ۱۳ نفر مصدوم شدند.
حادثه واژگونی اتوبوس در محور اندیمشک- خرم آباد بامداد امروز رخ داد و نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.
تربت حیدریه ـ رئیس بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) تربت‌حیدریه گفت: از مجموع ۳۲ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور تربت‌حیدریه به سمت مشهد، ۲۲ نفرشان مرخص شدند.
مرادی‌پور با بیان اینکه امدادگران پس از پایان امدادرسانی به حادثه دیدگان به ماموریت خود خاتمه دادند، درباره چرایی وقوع این حادثه نیز گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام خواهد شد.
این حادثه در اثر برخورد اتوبوس ولو و کامیون ایسوزو در گردنه نقره‌کمر تفرش روی داد که ۴ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
در این فیلم جزئیات حادثه تصادف دو اتوبوس در محدوده ترمینال فرودگاه امام (ره) را مشاهده می‌نمایید.
درجریان حمله به کلانتری جنب مصلای اهل سنت زاهدان، فرد یا افرادی با یک دستگاه اتوبوس به کلانتری حمله‌ور شده و به گفته شاهدان عینی اتوبوس را به دیوار کلانتری می‌کوبندکه موجب ریزش دیوار می‌شود.
در حادثه انحراف اتوبوس در جاده سبزوار به نیشابور ۲۵ مسافر اتوبوس دچار حادثه و مصدوم شدند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: در حادثه آتش سوزی اتوبوس زائران ایرانی در سامرا هیچ زائری دچار آسیب نشده است.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: در حادثه آتش سوزی اتوبوس زائران ایرانی در سامرا هیچ زائری دچار آسیب نشده است.
سمنان- رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان از بروز حادثه برای یک اتوبوس مسافربری خبر داد و گفت: این حادثه ۲۳ مصدوم برجای گذاشته است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته دو حادثه اتوبوس در محور میامی-سبزوار رخ داده است، گفت: این حوادث تنها یک مصدوم بر جای گذاشت.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شدت سوختگی، هویت این اجساد قابل تشخیص نیست و در همین راستا با انتقال اجساد به پزشکی قانونی استان ایلام، نمونه‌های ژنتیکی از آن‌ها گرفته شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر، از کشته شدن ۱۱ نفر در حادثه انفجار اتوبوس زائران در عراق خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر از کشته شدن ۱۱ نفر در حادثه انفجار اتوبوس زائران در عراق خبر داد.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از رسیدن تعداد مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور سه راهی هفتکل به ۲۸ نفر خبر داد.
سرهنگ سعید قوهستانی از حادثه واژگونی اتوبوس با ۱۸ سرنشین در محور فیروزآباد- جم حدفاصل دوراهی روستای کی زرین شهرستان فیروزآباد خبر داد و اظهار داشت: در این سانحه ۱۱ نفر مصدوم که ۸ نفر از مصدومان آن به صورت جراحات سطحی و سرپایی مداوا و سه نفر دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ