مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: خطوط قرمز ما اسلام و قرآن است. تا وقتی که خون در رگ‌هایمان جریان دارد حسینی می‌مانیم.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر با بیان این که تمام خطوط تولید تجهیزات پزشکی فعال شده است، از افزایش ۳۰ درصدی ساخت تجهیزات پزشکی در هفته نخست تابستان خبر داد.
به گفته تحلیلگران امنیت سایبری، شرکت پروتی در روسیه، سخت افزار و نرم افزار برای کمک به دولت‌ها جهت نظارت بر ارتباطات خطوط تلفن، ایمیل‌ها و تراکنش‌های کارت اعتباری، از جمله موارد دیگر را توسعه می‌دهد. این شرکت با وزارت دفاع روسیه قرارداد دارد.
مهندسین روس پهپادی را با قابلیت دید در شب برای نظارت بر خطوط لوله نفت و گاز تولید کردند.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
سرقت و تخریب گسترده منصوبات مخابراتی اعم از مرکزی و آبونه شبکه تلفن ثابت در حجم بالا و تکرار مکرر آن عمده علت قطع طولانی مدت ارتباطات مشترکین خطوط تلفن ثابت در زاهدان است
پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون با انتشار بیانیه‌ای عنوان داشت: متاسفانه جمهوری خلق چین درخواست ما را برای برقراری تماس تلفنی میان لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و وی فنگه، وزیر دفاع چین رد کرد؛ اما با این حال تعهد ما نسبت به خطوط باز ارتباطی میان این دو کشور ادامه خواهد یافت.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: نباید از اِعمال تغییر در طرح‌های ترافیکی هراس داشته باشیم و خطوط اتوبوس و تاکسی در سطح شهر نیاز به بازنگری و بازطراحی دارند.
وزیر کشور گفت: بنابر اعلام وزارت نفت، پروژه خطوط مورد نیاز برای انتقال گاز در استان سیستان و بلوچستان تا آخر امسال پایان یافته و تکمیل خواهد شد.
رسانه‌های آمریکا از تأخیر تمام پروازهای این کشور و لغو صدها پرواز به علت آنچه مسئولان نقص فنی نامیده‌اند، خبر می‌دهند.
پلیس فتا هشدار داد: هر تماس تلفنی با خطوط شخصی مبنی بر دریافت جوایز در مسابقات رادیویی، خوش حسابی تلفن همراه و ... کلاهبرداری است و نباید کد رمز پیامک شده به هیچ فردی اعلام شود.
عضو کمیسیون عمران گفت: راه های ترانزیتی دریایی قابل تحریم نیست و باید مورد توجه قرار گیرد.
توئیتر مشغول فعالیت است تا  بنر ThereIsHelp#را دوباره احیا کند. این ویژگی کاربران را به سمت خطوط تلفنی مخصوص جلوگیری از خودکشی و دیگر منابع ایمنی هنگام جستجو برای محتوایی خاص هدایت می کند.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه قطع تمامی خطوط ارتباطی شورا و مرکز ملی رقابت صحت نداره و شدیدا آن را تکذیب می‌کنیم گفت: تغییر تعرفه‌ای که از ابتدای شهریور انجام داده‌ایم، براساس دستور العمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی مشترکان تلفن ثابت است که از سوی ستاد تنظیم بازار ابلاغ شد.
رئیس جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.
رئیس جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.
آمارها حاکی از آن است که در سال ۱۴۰۰ رکورد انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده‌های نفتی مشخصاً ۶۸ میلیارد لیتر نفت خام و ۶۰ میلیارد لیتر فرآورده نفتی به ثبت رسیده است.
تعرفه خدمات تغییر نام و تغییر مکان خطوط تلفن ثابت بایستی براساس مبالغ تعیین شده در مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۲۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از متقاضیان دریافت شود.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: تا پایان امسال خطوط اتوبوسرانی یکصد تومانی در مشهد افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بازدید از خطوط تولید از شرایط و افزایش تولید ابراز رضایت کرد و گفت: با برنامه‌های صورت گرفته، طی نیمه دوم سال شاهد تحولات و جهش‌های عمده‌ای در حوزه تولید و کیفیت محصولات خواهیم بود.
تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: اقدامات در زمینه کنترل و ایمن سازی مرزهای عراق و سوریه ادامه دارد.
مشهد ـ مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: خطوط ارتباطی در ۳ شهرستان خراسان رضوی به دلیل عملیات کابل برگردان دچار اختلال می‌شود.
درحالی که روسیه عدم صادرات گاز به اروپا را ناشی از مشکلات فنی عنوان می کند، دولت های اروپایی آن را اقدامی در مقابله با تحریم های غربی می دانند.
امیرعبداللهیان به نقش سازنده عمان در جریان مذاکرات برای لغو تحریم‌ها علیه ایران اشاره و از تلاش‌های این کشور برای نزدیک کردن دیدگاه‌های طرف‌های مختلف مذاکرات قدردانی کرد.
استفاده از خودرو‌های ایمن و بعضا خارجی، راننده شخصی، نیرو‌های خدماتی، محافظ، تسهیلات بانکی، تردد از خطوط ویژه ترافیکی، پاویون‌های مسافرتی، خانه‌های سازمانی، تنخواه‌های خارج از مشمول، تلفن همراه و ... آن‌قدر غرق شده که مسئولین خود را محق می‌دانند. در این شرایط کدام مسئول برخوردار، درد ترافیک و صف خدمات و نداری و خودروی ناامن را بفهمد که درد مردم را دوا کند؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ