مهلت 10 روزه ثبت نام از داوطلبین پست ریاست فدراسیون قایقرانی امروز به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: ثبت‌نام غیرحضوری وام بازنشستگان تأمین اجتماعی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد.
مشهد ـ معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی مجموع ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی را ۳ هزار و ۶۷۲ نفر اعلام کرد.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ 21 مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم که بر روی تارنمای رسمی این سازمان به نشانی es.tamin.ir فعال شده است، به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.
معاون استاندار تهران گفت: از اولین روز پیش ثبت نام تا امروز یکشنبه ۲۲مرداد ماه آخرین روز ۱۱۵۱۴ نفر در استان تهران مراجعه و پیش ثبت نام کرده‌اند.
در حالی از امروز ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی به‌مدت یک هفته آغاز می‌شود که ۴۰ هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شده است.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از امروز به‌مدت یک هفته آغاز شد.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
خبرنگاران از ۱۷ مرداد ماه (فردا) به مدت یک ماه فرصت دارند تا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.
ثبت نام زائرین در سامانه سماح از فردا سه شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود. زائرین باید عملیات بیمه خود را انجام دهد تا ثبت نام آن‌ها در این سامانه قطعی شود. مبلغ بیمه زائرین به ازای هر نفر ۳۵ هزار تومان است، اما خدمات بیمه گر بین ۴۰ تا درصد نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد.
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه، ۱۰ تیر خبر داد.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
ماجرای شکاف میان اصولگرایان از زمانی آغاز شد که بحث حضور چهره‌های مطرح اصولگرا در جریان ثبت‌نام‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ مطرح شد. در آن برهه اعلام شده بود سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف که هر دو سابقه شکست از حسن روحانی را در رزومه سیاسی خود داشتند و یکی در شمایل رییس مجلس یازدهم و دیگری در قامت رییس دستگاه قضا فعالیت می‌کرد، تصمیم گرفتند تا هر دو از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کنند تا فردی جوان و تازه نفس از جناح راست برای این منظور برگزیده شود.
برای جاماندگان ثبت‌نام خودروهای داخلی، سامانه عرضه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس esalecar.ir از دوشنبه به مدت دو روز (۷ و ۸ فروردین ماه) فعال می‌شود.
سازمان حج و زیارت با فرا رسیدن زمان ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع از صبح چهارشنبه دهم اسفندماه، جزئیات و شرایط ثبت‌نام را اعلام کرد. هزینه سفر حج در دو بخش از زائران دریافت می‌شود که بخش اول این هزینه، ۱۳۰ میلیون تومان تعیین شده است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد؛ با عبور ثبت‌نام بیش از دو میلیون سهامدار در سجام، کل رکورد سال ۱۴۰۰ تنها در ۹ ماه در سال ۱۴۰۱ شکسته شد.
در هشتمین روز از مهلت ثبت‌نام در انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، یک نفر برای دو پست نام‌نویسی کرد.
کنکور سراسری از سال جاری با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو بار در سال برگزار می‌شود. نخستین نوبت کنکور، روز‌های پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان برگزاری دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه‌ها، روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزاز خواهد شد.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تاکنون با احتساب بزرگسالان، حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی هم هنوز ثبت‌نام نشده‌اند برخی تأخیر‌ها به دلیل دو سال تعطیلی ناشی از کرونا است و برآورد می‌کنیم ۱۶ میلیون دانش‌آموز واجب‌التعلیم از پایه اول تا پایه دوازدهم داشته باشیم.
ییش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین در سامانه سماح تا صبح امروز از مرز دو میلیون و چهارصد و شصت هزار نفر فراتر رفت.
ییش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین در سامانه سماح تا صبح امروز از مرز دو میلیون و چهارصدو شصت هزار نفر فراتر رفت.
دو دستور کار مقابله با کرونا در ماه جاری: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور»/ ماموریت ویژه به دو وزارت خانه برای سال تحصیلی آتی/ مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند/ ضرورت ثبت‌نام زوار اربعین در سامانه «سماح»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ