«تورج فرهادی»، شهردار منطقه ۱۹ می‌گوید: «با هدف هم‌افزایی، ایجاد فضا و امکانات مطلوب‌تر و خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌خصوص ساکنان مناطق جنوبی شهر، و ایجاد روحیه نشاط و تقویت سلامت جسم و روح بانوان، راه‌اندازی فضای آموزش چوگان در دستور کار قرار دارد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با تاکید بر نقش مساجد در تربیت دینی و فرهنگی دانش آموزان در گذشته، محوریت مسجد در این موضوع را بسیار ضروری دانست و مساجد را رکن مهم آموزش مذهبی برشمرد.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
ماجرای سیلی خوردن مهدی‌قصاب را کم و بیش همه شنیده‌اند. خودم هم از بزرگان این ورزش شنیده‌ام. گویا یکی از جوانان می‌خواسته با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند، ولی دختر شرط گذاشته بود که باید یک سیلی به مهدی‌قصاب بزنی. جوان همین را به مهدی‌قصاب می‌گوید و او برای اینکه این وصلت صورت بگیرد، می‌گوید بیا و پیش همه یک سیلی به من بزن. این ضعف نیست. رسم پهلوانی و سجایای اخلاقی است که در زورخانه آموزش داده می‌شد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران طی حکمی یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، را به مدت دو سال به عنوان عضو کمیسیون آموزش کمیته ملی المپیک منصوب کرد.
انتظار از وزیر آموزش و پرورش این است که این بار برای معاونت تربیت بدنی و تندرستی یکی از مدیران کاربلد و متخصص را از داخل این خانواده انتخاب کند.
اهواز - وزیر آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: ورزش ارزش آفرین یکی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی است.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:۵۴۶ طرح ورزش دانش آموزی در کشور تا پایان دهه فجر افتتاح می‌شود.
مسئول برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: همکاری و تعامل دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد بسیار اهمیت دارد.
سخنگوی دولت گفت: توافق میان وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش منعقد شد که به موجب آن قهرمانان که هنوز خدمت سربازی نرفتند می‌توانند به عنوان دبیر ورزش مشغول به کار شوند.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: برای ۷ میلیون دانش آموز معلم تربیت بدنی نداریم که این امر یک زنگ خطر است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش زورخانه ای در مراسم صبحگاهی و آزادسازی فضای ورزشی برای خانواده‌ها از اقدامات دیگر ما برای تقویت ورزش همگانی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون برای نیمی از دانش آموزان، معلم ورزش داریم؛ کمبود نیروی انسانی به ویژه در حوزه تربیت بدنی و تحقق ساخت زیستی بدنی از جمله چالش‌های جدی ماست.
طی توافقی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان، قهرمانان هر رشته که مشمول قانون سرباز قهرمان هستند، می‌توانند جذب آموزش و پرورش شوند.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: زنگ ورزش از این بعد در دوره ابتدایی دو زنگ در دو روز خواهد بود.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: آقای ستاری‌فرد بلافاصله پس از اینکه مسئول ورزش وزارت آموزش و پرورش شدند؛ اردوهای تمرینی و مسابقات ورزش دانش‌آموزی را برگزار کردند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه آموزش و سامانه ملی از دستاوردهای مهم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری ما با فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای مورد توجه سند تحول بنیادین است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر بتوانیم در دوره ابتدایی تندرستی و ورزش را در کودکان نهادینه کنیم نتیجه بهتری خواهیم داشت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان ورزشی کشورهای دیگر در هنگام توزیع مدال‌ها، با صدای بلند سرود کشور خود را می‌خوانند و عرق ملی در چهره آنها دیده می‌شود؛ اینها نتیجه ورزش تعلیم و تربیتی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش‌های رزمی بعد از وقفه ۱۰ ساله، نشان دهنده عزم آموزش و پرورش در شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ورزش قهرمانی بدون آموزش و پرورش موفق نخواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید تلاش کنیم از رویدادهای ورزشی علاوه بر استعدادیابی به عنوان موقعیتی برای تربیت استفاده کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ