طی توافقی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان، قهرمانان هر رشته که مشمول قانون سرباز قهرمان هستند، می‌توانند جذب آموزش و پرورش شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ارمنستان و جمهوری آذربایجان باید برای رسیدن به‌توافق، برخی سازش‌های دشوار را بپذیرند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که بیانیه وزارت دفاع این کشور مربوط به فسخ توافق صادرات غلات از دریای سیاه است.
سخنگو و دبیرکل کمیته ملی المپیک از توافق وزارت ورزش و کمیته در رابطه با موضوع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک خبر داد.
براساس اعلام وزارت خارجه قطر، دوحه و ابوظبی روابط دیپلماتیک خود را ازسر خواهند گرفت.
وزارت خارجه عمان اعلام کرد بلژیک و ایران با میانجی‌گری این کشور به توافقی برای مبادله زندانیان با یکدیگر دست یافتند.
وزارت خارجه عمان اعلام کرد بلژیک و ایران با میانجی‌گری این کشور به توافقی برای مبادله زندانیان با یکدیگر دست یافتند.
وزارت خارجه عمان اعلام کرد بلژیک و ایران با میانجی‌گری این کشور به توافقی برای مبادله زندانیان با یکدیگر دست یافتند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما در حوزه ریلی و دیگر حوزه‌ها احتیاج به روابط با عراق داریم. به رغم توافق‌های قبلی، یک توافق کاملا عملیاتی شکل گرفته است.
جلالی با بیان اینكه فرهنگ سازی بدون قوانین بازدارنده قطعاً موثر واقع نخواهد شد گفت: این طرح یك بعد سلبی و یك بعد ایجابی دارد كمااینكه افراد زیادی برای اجرای این طرح در حوزه‌های آموزش و انیمیشن و فیلم و دیگر موضوعات ایجابی، مسئول شدند.
یک مقام ارشد دیپلماتیک اسرائیل گفت که جنگ یمن در سال‌های اخیر یک عامل تحریک‌کننده در روابط آمریکا و عربستان بوده است و تلاش‌ها برای عادی‌سازی اسرائیل و عربستان را مختل کرده است.
مدیرکل دفتر مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان از توافق وزارت ورزش و جوانان و قوه قضائیه در آستانه سال جدید خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اینکه توافق ایران و عربستان بر نقش واشنگتن در منطقه تأثیری نمی‌گذارد، گفت که نزدیک شدن تهران- ریاض مانعی برای عادی‌سازی روابط میان ریاض- تل آویو نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: از ماه مارس سال گذشته میلادی از طریق یک واسطه توافق مکتوبی در خصوص تبادل زندانیان به امضا رسیده که نماینده معرفی شده رسمی آمریکا نیز آن را امضا نموده است.
وزارت امور خارجه چین در بیانیه ای به تشریح محورهایی از توافق اخیر میان عربستان و ایران پرداخت.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای از توافق ایران و عربستان سعودی در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک استقبال کرد و آن را گامی در راستای تقویت ثبات و امنیت منطقه دانست.
روز دوشنبه، جلسه ماهانه «شورای امور خارجی اتحادیه اروپا» به ریاست جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی این اتحادیه برگزار خواهد شد و همه وزرای خارجه کشور‌های عضو با هم دیدار خواهند کرد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: اساسا متن توافق بر اساس مذاکراتی که میان طرفین صورت گرفته است، آماده جمع بندی است و تعلل طرف آمریکایی باعث این شده که توافق جمع بندی نشود./ اقدامات غیر سازنده آمریکا منجر به تاخیر در توافق شده است.
معاونین وزارت صمت در جلسه ای با مدیران ارشد بورس به ۶ توافق برای تعادل در بازار خودرو دست یافتند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مشارکت این کشور در توافقنامه صادرات غلات با اوکراین پس از هدف قرار گرفته شدن سواستوپول با پهپاد به حالت تعلیق در آمده است.
وزارت دادگستری آمریکا و گوگل به توافقی درباره دسترسی به داده های کاربران در نتیجه ارائه حکم و مجوز دولتی دست یافته است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گلایه متقاضیان مسکن مهر از عدم نصب انشعابات برق و آب واحدهای مسکونی مسکن مهر گفت: با وزارت نیرو برای شروع نصب انشعابات واحدهای مسکن مهر به تفاهم رسیدیم.
کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: برجام و توافقی که احتمال می‌رود در آینده شکل بگیرد، تنظیم‌کننده روابط دوجانبه ایران و دولت آمریکا نیست بلکه حل‌وفصل‌کننده بحران تصنعی و غیرضروری است.
وزیر نفت گفت: امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس توضیحاتی درباره برنامه‌های وزارت نفت در صورت توافق ارائه کردم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: زمینه برای توافق، مشروط بر حفظ خطوط قرمز جمهوری اسلامی در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ