وزیر آموزش و پرورش گفت: ورزش قهرمانی بدون آموزش و پرورش موفق نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این چهار سال نه توانستم به زندگی بدون ورزش عادت کنم و نه می‌توانستم به ورزش حرفه‌ای برگردم؛ مدام فکر می‌کردم که نتوانستم خودم را اثبات کنم...
در صورت قهرمانی تیم نوجانان ایران رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
ناهید کیانی در ادامه درخشش‌های خود، دومین مدال طلای تاریخ ایران در یونیورسیداد را کسب کرد.
وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در رقابت‌های جهانی بحرین را تبریک گفت.
آندره‌آ آبودی، وزیر ورزش ایتالیا، معتقد است که هر سه تیم این کشور استحقاق قهرمانی در اروپا را داشتند.
برنامه حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال فصل 1402-1401 مشخص شد.
کارلوس هرناندس می‌گوید با احترام به روح ورزش برابر پرسپولیس به میدان می‌روند و بدون توجه به قهرمان لیگ، برای بردن تلاش می‌کنند.
شاید برای اولین بار بود بین فوتبال و ورزشی دیگر ، نگاهم را به هاکی دوختم و از کرده خود پشیمان نبودم.
آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکز تمرینات تیم‌های ملی و مدیریت تست‌های قهرمانی، سازمانی محوری در ورزش کشور به حساب می‌آید با این حال این موسسه ماه‌هاست در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد.
پرچم سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی دسته فوق سنگین رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن تقدیم موزه ملی ورزش شد.‌
مهسا جاور، دختر پرافتخار قایق رانی ایران که پس از ۴ سال دوباره به ورزش قهرمانی برگشته است، کارنامه درخشانی در این رشته به نام خود دارد.
تبریز- سرپرست تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با تیمداری مس سونگون ورزقان در رشته‌های مختلف از جمله تکواندو که تنها مدال المپیکی استان را دارد، ورزش آذربایجان شرقی جان تازه‌ای گرفت.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به حضور رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک در کنگره آسیا گفت: این حضور بدون هماهنگی بوده و قطعا با ایشان برخورد خواهیم کرد.
بدون تردید خبرسازترین خبر هفته در ارتباط با سخنان یک کارشناس در برنامه جهان آرا بود. «امیرحسین حاجی نصیری» جانباز مدافع حرم در برنامه جهان آرا حاضر شد و در موضوع قهرمان ملی مردم صحبت کرد. دقایقی از این برنامه او درباره «علی دایی» جملاتی گفت که با واکنش‌های مختلفی از سوی طیف‌های ورزشی و هنری کشور روبرو شد
علی رغبتی به‌عنوان مشاور وزیر ورزش در امور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منصوب شد.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: حاشیه سازان تیم ملی تکواندو درکی از ورزش قهرمانی ندارند.
وزیر ورزش و جوانان درپیامی کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی کشتی آذربایجان توسط دلاورمردان فرنگی‌کار ایران را تبریک گفت.
ناصر؛ متهم دستگیر شده در تحقیقات گفت: من دونده خوبی هستم و همیشه دلم می‌خواست در مسابقات دوومیدانی شرکت کنم، اما شرایط زندگی‌ام اجازه نداد. من از خانواده‌ای بی‌پول و فقیر ساکن جنوب شهر بودم که حتی توان ادامه تحصیل هم نداشتم چه برسد به ورزش و قهرمانی. اما ذوق و استعداد دونده بودن همیشه همراهم بود و مدتی قبل تصمیم گرفتم از آن استعداد استفاده کنم.
سفر دو نماینده پارادوچرخه سوار ایران به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان لغو شد.
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی کسب نخستین عنوان نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان را تبریک گفت.
آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است هنوز دوران ورزش قهرمانی او به پایان نرسیده و تا زمانی که بتواند کشتی خواهد گرفت.
دکتر علی رستمی در دیدار با مدل آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان (2022) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را 50 درصد افزایش داده ایم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار این بود که والیبال ما در بازی های کشورهای اسلامی بدرخشد.
مدیرعامل جدید بانک گردشگری اعلام کرد: خدمات غیرحضوری بانک باید با تعریف خدمات جدید تا حدممکن بر اساس نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی گسترش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ