سخنگوی دولت گفت: توافق میان وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش منعقد شد که به موجب آن قهرمانان که هنوز خدمت سربازی نرفتند می‌توانند به عنوان دبیر ورزش مشغول به کار شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مورد فعالیت‌های این صندوق و اقدامات انجام شده برای تصویب اساسنامه توضیح داد.
با حضور جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان رسما از بیمه جامع ورزشکاران کشور رونمایی شد.
مونچی، مدیر ورزشی سویا، این تیم را ترک کرد و به استون ویلا پیوست، جایی که می‌تواند با اونای امری کار کند.
مدیر ورزشی ماینتس با حملات شدید هواداران دورتموند مواجه شده که از دست دادن قهرمانی را تقصیر این تیم می‌دانند. او می‌‌گوید باورش نمی‌شود تیمش به دلیل شرافتمدانه بازی کردن مورد حمله قرار بگیرد.
همزمان با هفته پایانی لیگ برتر و نبرد قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان، روزنامه ایران ورزشی با طرحی جالب توجه، به قهرمانان ۲۱ دوره اخیر اشاره کرده است.
اگرچه در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همین فاکتور به تنهایی برای جذابیت این رشته ورزشی کافی است، ولی نشانه‌هایی وجود دارد که با استناد به آن می‌توان حدس زد که سپاهان، در مقایسه با استقلال و پرسپولیس کار راحت‌تری دارد.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران اعلام کرد مشکلی برای میزبانی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ندارند.
تیکی بگریستین، مدیر ورزشی منچسترسیتی، خوشبین است که بتوانند در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بایرن را حذف کنند.
هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است و دو تیم لالیگایی در رؤیای اخراج بارسا از لیگ قهرمانان هستند.
پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، می‌گوید صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باورنکردنی است.
مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند در آستانه دیدار فردا مقابل چلسی در لیگ قهرمانان می‌گوید زردپوشان آلمانی به صعود امیدوارند و شگفت‌زده کردن اروپا عادتشان است.
پدر سه ورزشکار و کشتی گیر شهید که عنوان قهرمان قهرمانان اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی شاهد و ایثارگر را دارد، از سوی مسئولان ورزش فراموش شده است.
قهرمان سه دوره فرمول یک اعتراف کرد که این ورزش به دلیل ایمنی ضعیف مسابقات در دهه 1960 در معرض خطر بود.
فرنگی‌کار با آتیه وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی، از بی‌توجهی مسئولان استان سیستان و بلوچستان به وضعیت قهرمانان ورزشی این استان شدیدا گلایه کرد و گفت: امیدوارم مسئولان بیشتر به فکر این استان باشند.
مراسم تجلیل از بانوان محجبه قهرمان ورزش کشور با حضور قهرمانان و مدیر عاملین باشگاه‌های ورزشی مس ایران و شرکت صنایع ملی مس ایران برگزار شد.
مدیر ورزشی سیتی در مورد برخورد با لایپزیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صحبت کرد و گفت که فرم و کیفیت دو تیم در ماه فوریه(بازی رفت یک هشتم نهایی) اهمیت بالایی خواهد داشت.
انزلی- ورزشکاران دانش آموز و فرهنگیان مدال آور گیلان در مراسمی تجلیل شدند.
سخنگوی دولت از حل مشکل سربازی قهرمانان ورزشی با قانونی جدید خبر داد.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: زمینه اجرای قانون سرباز قهرمان و موضوع استخدام مشمولان و قهرمانان به عنوان معلم تربیت بدنی فراهم می‌شود.
طی توافقی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان، قهرمانان هر رشته که مشمول قانون سرباز قهرمان هستند، می‌توانند جذب آموزش و پرورش شوند.
پیشکسوت کشتی ایران گفت: رنگرز از قهرمانان خوب ما و از مدیران با تجربه ورزش است که می‌تواند تیم ملی را اداره کند.
بیرجند- پایگاه قهرمانی در شهرستان بیرجند از سال ۸۸ برای بهبود ورزش قهرمانی افتتاح شد ولی اکنون بیشتر به باشگاه خصوصی تبدیل شده و گلایه قهرمانان را به همراه داشته است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان ورزشی کشورهای دیگر در هنگام توزیع مدال‌ها، با صدای بلند سرود کشور خود را می‌خوانند و عرق ملی در چهره آنها دیده می‌شود؛ اینها نتیجه ورزش تعلیم و تربیتی است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۸۰۰ سالن و زمین چمن در حال تحویل است و ان شالله مابقی هم در فرصت مناسب تا پایان سال تحویل داده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ