یزد- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با تاکید بر نقش مساجد در تربیت دینی و فرهنگی دانش آموزان در گذشته، محوریت مسجد در این موضوع را بسیار ضروری دانست و مساجد را رکن مهم آموزش مذهبی برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است، خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: هشت هزار رشته پایگاه در کانون‌های پرورشی فرهنگی مساجد فعال خواهند بود.
در شرایطی که مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی دست شهرک نشینان را برای حمله به فلسطینیان باز گذاشته‌اند؛ آنها حملات برنامه ریزی شده علیه مساجد، مدارس و مخازن آب انجام می‌دهند.
قاسم حدادی‌فر می‌گوید اگرچه با مدیران ذوب‌آهن برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال باشگاه مذاکره کرده، اما شرایط همکاری را مساعد ندیده است.
کنعانی در توئیتی نوشت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، تخریب منازل، کشتار روزانه کودکان و زنان و مردم بی دفاع فلسطین نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی و حقوق بشر است.
در شهر اصفهان بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارنفر جمعیت در پهنه‌های فرونشستی آن زندگی می‌کنند و در مراکز جمعیتی اطراف آن، بیش از ۴۰۰ بنای تاریخی و بافت تاریخی ثبت شده که تمام آن‌ها در پهنه‌ها و زون‌های فرونشست قرار گرفته‌اند. درواقع می‌توان گفت بیش از نیمی از بافت‌های تاریخی ارزشمند شهر اصفهان در زون‌های فرونشستی جای گرفته‌اند. این بافت‌ها سازه‌های اسکلت‌داری نیستند و به‌همین‌خاطر هم براثر نشست‌های نامتقارن به‌شدت آسیب می‌بینند.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تعدد مدیریت و بهره‌برداری چندگانه از مساجد تاریخی اصفهان را عامل اصلی بروز نابسامانی در این بناهای تاریخی و مذهبی دانست.
شهردار تهران گفت: چاره‌ای نداریم جز این که تحول کالبدی شهر را مد نظر قرار دهیم، در این تحول نیز محوریت با مساجد است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مساجد باید جایگاه خود را بیایند و محور باشند.
جمعیت هلال احمر در حال انجام طرح آموزش همگانی کمک‌های اولیه در مساجد منتخب کشور است. این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است.
شاهرود- مراسم غبار روبی از مساجد در آستانه ماه رمضان و بهار طبیعت، با حضور جمع کثیری از مردم دلداده و عاشق اهل بیت(ع) استان سمنان با معنویت خاصی اجرا شد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که سالها بهترین گلزن آبی پوشان بود توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.
ابوذر شجاعی که به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان انتخاب شده معتقد است با گذشت دو سه هفته از مسابقات، این تیم جایگاه بهتری در جدول خواهد داشت.
از گذشته تا کنون معماری مسجد ها و امامزادگان و دیگر مکان های مذهبی از یک شیوه خاصی پیروی می کند. این معماری و رنگ و لعاب زیبای مساجد در دنیا زبان زد می باشد.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، شکست پرگل تیمش برابر تیم نساجی مازندران را یکی از بدترین بازی های این تیم در چند فصل اخیر این رقابت ها توصیف کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان، شکست پرگل تیمش برابر تیم نساجی مازندران را یکی از بدترین باری های این تیم در چند فصل اخیر این رقابت ها توصیف کرد.
هافبک تیم نفت مسجدسلیمان می گوید اتفاقاتی در دیدار با پرسپولیس افتاد که برد را از آن ها گرفت‌.
مشهد ـ معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت:۴۰ موکب توسط مساجد منتخب در مسیر پیاده‌روی اربعین مشهد برای پذیرایی از زائران و مجاوران امام رئوف(ع) برپا می‌شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مساجد ظرفیت‌های بزرگی در بحث فرهنگ‌سازی در امر صلح و سازش دارند اما می‌بینیم که از آنها استفاده نمی‌شود.
مجید غفوری روزبهانی طی حکمی از سوی شهردار تهران به سمت دستیار شهردار و دبیر شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران منصوب شد.
مشهد ـ معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: میز خدمت به مناسبت هفته مسجد و هفته دولت در مشهد برگزار می‌شود.
مساجد اردبیل از سقف منقش تا مناره‌های هزار ساله
نفت مسجد سلیمان ششمین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و باید گفت در فصل جاری بهترین شروع را در تاریخ حضوردرلیگ برتر داشته است.
هافبک تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است همانند بازی اول یک فوتبال شناور همراه با کسب نتیجه ارائه بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ