وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
سرپرست وزارت ورزش در ادامه روند بازدیدهای میدانی خود امروز در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان حاضر شد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری در جریان آخرین وضعیت ملی پوشان قرار گرفت.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از زمان حضورش در این پست دیدارهای زیادی را با فدراسیون های مختلف ورزشی داشته است.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از علی مرادی رییس سابق فدراسیون وزنه‌برداری عیادت کرد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان در نخستین اقدام خود از دو پیشکسوت ورزش کشور عیادت کرد.
مراسم تودیع و معارفه حمید سجادی در ساختمان وزارت ورزش برگزار شد.
این تصویر جالب و احتمالا عبرت‌آموز از دو چهره ورزشی است که روی پست وزارت ورزش جابه‌جا شدند.
نام و عکس رابرت مالی از صحه رسمی توئیتری دفتر نماینده آمریکا در امور مربوط به ایران حذف شده است.
دفتر نماینده ویژه در امور ایران وزارت خارجه آمریکا در حال حاضر توسط آبرام پالی، معاون این دفتر اداره می‌شود و امروز درحساب کاربری این گروه در توییتر عکس و نام رابرت مالی حذف و عکس و عنوان پالی گذاشته شد.
حسن روشن یکی از اولین کسانی بود که بیمه ورزشکاران را از طریق وزارت ورزش دریافت کرد.
با حضور سفیر چین، مسئولان وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک و نمایندگان شورای المپیک آسیا و بازی های آسیایی هانگژو رویداد FUN RUN برگزار شد.
جلسه مجمع عمومی عادی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آغاز شد.
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فقط فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع رفع شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع حل شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
وزارت دفاع بریتانیا فاش کرد که نیرو‌های روسی مجبور شده‌اند تنها با "اسلحه و بیل" به مواضع اوکراین حمله کنند.
وزارت ورزش شایعه تغییر فتح‌الله‌زاده و برخی اعضای هیات مدیره استقلال را رد کرد.
در حالی که فراخوانی برای بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر از سوی مردم ، توسط فدراسیون و وزارت ورزش منتشر نشده بود، امروز عکس هایی از همراهی اتوبوس تیم ملی با ماشین های شخصی و اهتزار پرچم منتشر شد!
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با دکتر رئیسی دیدار کردند.
تکذیبیه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گویی حکایت از آن دارد که نظرات کارشناسی زیر مجموعه‌ی این وزارت خانه یعنی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در انتخاب طرح نهایی لباس تیم ملی فوتبال در نظر گرفته نشده است.
الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی ایران پس از بازگشت از کره‌جنوبی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار کرد.
وزیر ورزش قصد دارد به مناسبت هفته تربیت بدنی با لباس ورزشی در مراسم‌های مربوط به وزارت ورزش شرکت کند.
وزارت امور خارجه آذربایجان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حمله مهاجمین ارمنی به سفارت آذربایجان در پاریس، دولت این کشور طی یادداشتی رسما به این اقدامات اعتراض کرده است. یکی از کارمندان سفارت آذربایجان در پاریس، گفت: در حدود ساعت ۱۴.۱۰ (در ۱۸ سپتامبر)، ارمنستانی‌های تندرو به ساختمان سفارت آذربایجان در پاریس حمله کردند. وی با بیان اینکه تظاهرکنندگان شروع به سر دادن شعار‌های توهین آمیز علیه آذربایجان کردند، گفت که آن‌ها با پرتاب تخم مرغ به ساختمان آسیب رساندند.
نخستین تشکیلات بهداشت و درمان عمومی در ایران کی بنیان نهاده شد؟ خیلی‌ها نمی‌دانند که در عهد ناصری بود و اسمش «مجلس حفظ‌الصحه» بود و حدود ۴۰ سال حتی بودجه هم نداشت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ