وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش زورخانه ای در مراسم صبحگاهی و آزادسازی فضای ورزشی برای خانواده‌ها از اقدامات دیگر ما برای تقویت ورزش همگانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: با تکمیل این پروژه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر تهران تحت پوشش طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب قرار می‌گیرند.
سرخیو ریکو، دروازه‌بان پی‌اس‌جی، که مدتی پیش از کما بیرون آمده بود امروز با ترخیص از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی ما این است که تا ۱۵ تیرماه با تکمیل ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه، بتوانیم تا پایان تیرماه نمون برگ هدایت تحصیلی را صادر کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحت پوشش قرار گرفتن فیبر نوری استان گلستان تا پاییز سال جاری خبر داد.
باشگاه پرسپولیس از تمدید قرارداد په‌په لوسادا خبر داد.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل ۱۷ پروژه راهسازی این استان نیازمند بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدواریم تا هفته دولت، شاهد پوشش صد درصدی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در همه شهرهای استان گلستان و ارائه سرویس در شهرستان گرگان باشیم.
معاون اجرایی رییس‌جمهور باب یان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم پیشرفت داشته است، گفت: پروزه جدیدی شروع نخواهد شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: خط برگشت جز مهم ترین موضوعات اجرایی کار پروژه مترو پرند بود که اکنون تکمیل شده است.
کادر فنی تیم ملی با حضور دستیاران ایرانی و خارجی تکمیل شد و به کارش ادامه می‌دهد.
مدیرعامل شرکت مترو شهر تهران گفت: امسال در قسمت میانی خط ۶ مترو ایستگاه میدان خراسان، نجات اللهی، هفدهم شهریور و سرباز را تکمیل خواهیم کرد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ۱۱ پروژه خدماتی و ۳۵ پروژه مسکونی در محله نفرآباد درحال ساخت است که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا شهریورماه تعداد واحدهای تکمیلی و تحویلی در روستاها به ۱۹۰ هزار واحد خواهد رسید.
خیراله خادمی گفت: تکمیل ۴ کریدور ریلی به منظور اتصال به شبکه حمل و نقل کشورهای همسایه و همچنین تغییر مد حمل‌ونقل از جاده‌ای به ریلی در اولویت قرار دارد.
روی گل به خودی ادر میلیتائو منچسترسیتی به گل سوم مقابل رئال مادرید دست یافت تا در آستانه صعود به فینال قرار بگیرد.
رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بیش از ۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در پردیس در دست ساخت است که ۲۰۰ واحد تا پایان سال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.
اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان زنان و زایمان اراک خبر داد.
گرمسار- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه این وزارتخانه بابت خرید تضمینی دام از دامداران یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که از هفته آتی این بدهی‌ها با علوفه و نهاده تهاتر می‌شود.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس در این شرکت گفت: تولیدکنندگان داخلی ظرفیت نوسازی ناوگان را دارند، اما جریان هایی به دنبال واردات خودروهای دست دوم به کشور است و با این اقدام نه تنها نوسازی اتفاق نخواهد افتاد، بلکه باری اضافی بر دوش دولت بوده و این به صلاح کشور نیست.
رشت- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۵ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم که تکمیل آن نیازمند ۴۸ همت است، گفت: مجموع بودجه وزارتخانه ۱.۵ همت است.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس، زورگیری، آدم‌ربایی، ضرب و جرح و ۸ فقره سرقت از پیک‌های موتوری صرافی‌های تهران به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش شبانه‌روزی کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروهای ناقص در سایت مرکزی به کم‌تر از ۲۰۰ دستگاه رسید و سایت تبریز به عنوان آخرین سایت، در حال تکمیل و جمع‌آوری خودروهای ناقص است.
لحظاتی ترسناک از سیل شدید در الرستاق (کشور عمان) که منجر به مرگ چند نفر شد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ