محمدرضا عباسی می‌گوید شرایط تقابل با استقلال در جام حذفی متفاوت است و تراکتور با تمرکز بالا وارد مسابقه آینده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
بر اساس مطالعه جدیدی که اخیراً در مجله NUTRITION منتشر شد، هشت عادت در چارچوب سبک زندگی سالم وجود دارد که می‌تواند به افزایش طول عمر شما تا چندین دهه کمک کند. هر عادت به تنهایی می‌تواند تا حدودی طول عمر را افزایش دهد، اما ترکیب همه این عادات تأثیر چشمگیری در این زمینه دارد.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برای ما فرقی نمی کند که سبک های رزمی کجا فعالیت می کنند، ولی وقتی فدراسیونی به این نام داریم، باید همه رزمی ها مدیریت واحد داشته باشند.
جنرال داینامیکس ظاهر و حتی نام تانک مفهومی خود را مخفی نگه داشته است، اما اکثر کارشناسان انتظار دارند که از کانسپت Griffin III که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، الهام گرفته شود. نسخه اولیه گریفین ۳ از خانواده خودرو‌های زرهی ASCOD اتریش – اسپانیا مشتق شده بود. نسخه‌های این تانک با نام‌های مختلف در کشور‌های اسپانیا (Pizarro)، اتریش (Ulan)، انگلستان (Ajax) و مهم‌تر از همه آمریکا در قالب تانک سبک / توپ تهاجمی جدید M۱۰ Booker در ارتش خدمت می‌کنند.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می‌بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آن‌ها حضور می‌یابند همه سبک امام علی (ع) است.
لایحه برنامه هفتم توسعه ماده‌ای را ارائه داده که بر اساس آن تمام پایگاه‌های دارای داده، به صورت برخط موظف به ارسال اطلاعات کاربران ایرانی به سامانه رصد سبک زندگی مردم می‌شوند. به عبارتی با تصویب این لایحه، همه اطلاعات کابران ایرانی در سامانه‌ای زیر ذره‌بین می‌رود و کنترل می‌شود.
هوش مصنوعی مد کنونی است که تقریباً همه ابعاد زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اینکه چگونه می توان از آن برای انجام هوشمندانه کارها استفاده کرد، تعیین کننده میزان بهره وری فرد است.
طبق تحقیقات علمی، خیر. در سال ۲۰۱۲ مطالعه‌ای انجام شد که در آن ۱۸ مرد با وزنه‌های سنگین و تعداد دفعات کم تمرین کردن و ۱۸ نفر دیگر با وزنه‌های سبک و تعداد دفعات بیشتر، همه شرکت کنندگان رشد عضلانی مشابهی داشتند.
«ملک ثابت» نام عمارتی است که سبک معماری آن به سبک سنتی «گودال‌باغچه» است. در این معماری، بخش بیشتری از مجموعه به باغ اختصاص داده می‌شود و برای دسترسی آسان‌تر به همه قسمت‌های باغ، بنای خانه در مقایسه با کف حیاط سه و نیم متر پایین‌تر ساخته می‌شود. این خانه با قدمتی از دوره صفوی در تاریخ ۱۶ دی سال ۱۳۸۷ با شماره ۲۴۴۲۹ در فهرست مجموعه آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
منابع آگاه به وال استریت ژورنال گفتند که شیخ تحنون بن زاید آل نهیان، مشاور امنیت ملی که رابطه ای نزدیک با محمد بن سلمان دارد بارها برای دیدار با ولیعهد 37 ساله عربستان به ریاض سفر کرده با این همه نتوانسته تنش ها را کاهش دهد. شواهد هم نشان می دهد رهبران امارات و عربستان از یکدیگر دور شده اند چرا که از زویایی متفاوت مسائل را رصد می کرده و همچنین سبک رهبری شان نیز با یکدیگر متفاوت است.
اسکات میلر معاون رئیس جنرال موتورز می‌گوید: «ChatGPT در همه چیز خواهد بود». جنرال موتورز در تلاش بوده است تا از تسلا در مسابقه بر سر ساخت یک سیستم دستیار راننده هوشمندتر پیشی بگیرد، اما به نظر می‌رسد که ChatGPT راه جدیدی را باز کرده است که می‌تواند به طور معناداری شرکت تحت رهبری ایلان ماسک را به چالش بکشد.
روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود با گفتن اینکه سبک تیکی‌تاکا دیگر به کار بارسا نمی آید، همه را شگفت‌زده کرد.
ژاوی از اینکه با وجود برتری 0-1 برابر رئال همه از او و سبک بازی تیمش انتقاد می کنند، متعجب است و گفت حالا بهتر درک می کنید چرا بارسلونا سخت‌ترین جای ممکن برای مربیگری است.
یک رژیم غذایی در مورد محرومیت یا طرد شدن نیست، بلکه غذا خوردن از همه گروه‌های غذایی، تصمیم گیری سالم تر، تهیه وعده‌های غذایی خود و ورزش کردن است. رژیم غذایی به منظور داشتن برنامه غذایی سفت و سخت نیست، بلکه در مورد ایجاد عادات سالم است.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
موسیقی تیتراژ انیمیشن «فوتبالیست‌ها» برای کودکان و نوجوانانی که در دهه هفتاد زیست می‌کردند، یادآور روزهای خاطره‌انگیزی است که بخش زیادی از آن در کوچه و خیابان برای بازی فوتبال می‌گذشت.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، معتقد است که از طرف مردم کشورش فشاری روی تیم برای کسب عنوان قهرمانی نیست ولی همه تلاش‌شان را برای این مهم خواهند کرد.
مهمترین و مفصل‌ترین وعده غذایی ژاپنی‌ها صبحانه است و صبحانه آن‌ها معمولا از مواد غذایی مثل چای سبز، برنج بخارپز، سوپ، پنیر سویا، پیازچه، جلبک دریایی، املت یا یک تکه ماهی تشکیل شده است؛ این همه مواد مغذی و سبزیجات تازه آن‌ها را شاداب، جوان و لاغر نگه داشته است.
حداقل تا الان مجلس نتوانسته این مذاکرات را «سبک و سنگین» کند. همه این بی اطلاعی‌ها در حالی رخ می‌دهد که ۲۵۰ نماینده مجلس در اسفندماه ۱۴۰۰ شش شرط مجلس را برای توافق به اطلاع رئیس جمهور رسانده بودند...حالا لااقل این ۲۵۰ نماینده بد نیست توضیح دهند که اصلا چرا آن بیانیه را صادر کردند و امروز چه می‌کنند؟!
گروه صنعتی ایران خودرو از روز دوازدهم تا پایان روز پانزدهم خردادماه موفق به تکمیل و تجاری سازی پنج هزار و ۶۶۰ دستگاه خودرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ