طبق تحقیقات علمی، خیر. در سال ۲۰۱۲ مطالعه‌ای انجام شد که در آن ۱۸ مرد با وزنه‌های سنگین و تعداد دفعات کم تمرین کردن و ۱۸ نفر دیگر با وزنه‌های سبک و تعداد دفعات بیشتر، همه شرکت کنندگان رشد عضلانی مشابهی داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردین هدایتی با عملکردی بی نظیر و خیره کننده قهرمانی خود در دسته سنگین وزن کشتی فرنگی جوانان جهان جشن گرفت.
توزیع داخلی در بسته بندی‌ها با وزن‌های مختلف صورت می‌گیرد قاچاقچیان بسته‌های بزرگ را به فروشندگان خرد توزیع می‌کنند و این فروشندگان در وزن‌های مختلف ۵ صدم، یک گرم، ۲ گرم و ۵ گرمی بسته بندی می‌کنند که این‌ها بسته‌های کوچک آماده توزیع و مصرف هستند؛ و در آخر سرنوشت این توزیع کنندگان خرد در سطح شهر و بوستان‌ها زندان است.
یک هفته‌نامه آمریکایی به وعده‌های توخالی و دروغین دولت کنونی آمریکا در خصوص پایان دادن به جنگ یمن و بحران انسانی در این کشور اشاره کرد.
استارت آپ سازنده خودروی برقی «کانو» نخستین محموله خودروهایش برای انتقال فضانوردان را به ناسا تحویل داد.
دارنده برنز وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه‌ها و رکوردهای خودش هستند.
پائولو بنتوی پرتغالی که رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات انتخاب شد در مراسم معارفه‌اش گفت برای کار کردن در پروژه‌ای بلندمدت به این کشور آمده است.
هیات ژوری پس از بازبینی فیلم به این نتیجه رسید که ضربه فنی به صورت کامل انجام نشده است. به هر حال در سنگین وزن خوابیدن و شانه به شانه شدن کشتی گیران با سبک وزن‌ها تفاوت زیادی دارد و احتمالا داور عجله کرده و رییس تشک هم با توجه به اعتمادی که به داور وجود دارد ضربه فنی را تایید کرد
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: هیچ یک از وعده‌های وزیر نیرو به اصفهان در آبان ۱۴۰۰ محقق نشده است.
وعده‌های غذایی سنگین معمولا ما را خسته و بی‌حال می‌کند و باعث می‌شود روی مبل یا تخت استراحت کنیم. با این حال، کسانی که سوزش سر دل مداوم را تجربه می‌کنند، باید از این عادت اجتناب کنند.
در دوران ابتدایی صنعت هوانوردی در هواپیماهای با بال ثابت اولین وعده های غذایی ساندویچ، قهوه و کوکتل در پروازهای بین لندن و پاریس بود. برای مدت زمانی بسیار طولانی غذا در آن پروازها بسیار خسته کننده به نظر می رسید زیرا هیچ راهی برای گرم کردن مواد غذایی وجود نداشت.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا طی ادعاهایی متعهد شد که کشورش با رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای همکاری خواهد کرد.
ترک‌ها که از قدیم‌الایام در کشتی مدعی بوده‌اند، رکوردی جالب توجه با سنگین‌وزن‌های خود به دست آورده‌اند، کسب 22 مدال طلای اروپایی فقط با دو کشتی‌گیر.
وعده‌های کارلوس کی‌روش به تیم ملی قطر
سرمربی تیم ملی ووشوی ایران، درباره وزن‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان صحبت کرد.
ملی‌پوش کشتی ایران با تایید موضوع تغییر وزن خود برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، گفت: با یک برنامه کارشناسی شده باید به یکی از وزن‌های ۸۶ یا ۹۷ کیلوگرم بروم.
ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری گفت به دلیل مصدومیت جدیدی که برایش در تمرینات به وجود آمده بود، نیازی نبود که وزنه‌های بیشتری در جام جهانی 2022 بزند.
دو ملی پوش سنگین وزن تیم ملی ایران در مسابقات جهانی وزنه برداری نتوانستند روی سکو بروند و مدال کسب کنند.
به نظر می‌رسد مرتفع بودن بوگوتا میزبان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهانی روی عملکرد وزنه‌برداران تاثیرگذار بوده است و باعث شده وزنه‌های زیادی را بیندازند.
به نظر می‌رسد مرتفع بودن بوگوتا میزبان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهانی روی عملکرد وزنه‌برداران تاثیرگذار بوده است و باعث شده وزنه‌های زیادی را بیندازند.
یونسی در یک ضرب وزنه‌های ۷۵، ۸۰ و ۸۳ را مهار کرد و اول شد. او در دو ضرب نیز رکورد ۱۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه‌ای توانست با غلبه بر حریف مغلولستانی، عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
تصاویر منتشر شده از یک زن وزنه‌بردار مصری که باوجود بارداری در حال بلند کردن وزنه‌های سنگین است، در این کشور از ویدیوهای پربازدید روز جمعه ۱۱ شهریور بود. بسیاری از شهروندان مصری تلاش و پشتکار این زن ورزشکار را ستودند، اما برخی از کاربران هم با انتقاد از او، ورزش‌های سنگین را برای سلامت جنین خطرناک دانستند.
در رقابت دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی رسول معتمدی با مهار وزنه‌های ۱۷۷ در یکضرب و ۲۲۳ در دوضرب موفق به کسب مدال طلا شد.
با شروع حرکت دوضرب رضا بیرانوند وزنه ۱۹۴ کیلوگرمی را انتخاب کرد. وزنه‌ای که با مهار آن هم موفق به کسب مدال طلای دوضرب و هم مدال طلای مجموع (۳۶۱ کیلوگرم) شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ