با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
اردوی پیش فصل در ترکیه برای لیگ شانزدهم بود که یک نفر همه نگاه‌ها را به خود جذب کرد.
در ادامه رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان 3 نماینده ایران در روز سوم به مصاف رقبای خود می روند.
پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی ترکیب اصلی دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید را برای دیدار امشب در برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اعلام کردند.
دختران هاکی روی یخ ایران بعد از شگفتی سازی در مسابقات آسیایی، حالا به دنبال ثبت نام خود در تاریخ هستند.
در آستانه بازی پرسپولیس و ذوب آهن همه نگاه‌ها به تقابل دوباره یحیی گل محمدی و مهدی تارتار است.
همه نگاه‌ها به ریاض است، جایی که کریستیانو رونالدو برای اولین بار پیراهن النصر را بر تن خواهد کرد.
دیدار پیکان و پرسپولیس در شرایطی برگزار می‌شود که همه نگاه‌ها در این مسابقه به تقابل مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی است.
مهاجم جوان پرسپولیس اکنون مسوولیت سنگین‌تری را به دوش خواهد داشت و همه نگاه‌ها به سمت وی است.
درست در لحظه‌ای که پنالتی آخر آرژانتین گل شد، به جای از گلزن، همه نگاه‌ها به سمت مسی بود.
در بازی آرژانتین و لهستان همه نگاه‌ها به دو چهره بزرگ دیگر جام یعنی لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی دوخته شده بود که با تیم‌های ملی‌شان آرژانتین و لهستان به مصاف هم رفته بودند.
همه نگاه‌ها به دیدار ایران و آمریکا در سومین دوره رقابت‌های گروه دو جام جهانی ۲۰۲۲ دوخته شده است.
تیم ملی امریکا دومین بازی خود در دور گروهی جام جهانی را نیز با تساوی به پایان رساند تا سرنوشت صعودش به بازی آخر کشیده شود.
همه نگاه‌ها به لیونل مسی است و اسطوره آرژانتینی برای آخرین بار است که در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند.
درحالیکه در آستانه جام جهانی 2022 همه نگاه‌ها به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دوخته شده نام این دو در فهرست پانزده گلزن برتر تاریخ این تورنمنت دیده نمی‌شود.
یوسفا موکوکو، پدیده جوان دورتموند، با دو گلی که در بازی این تیم مقابل بوخوم به ثمر رساند نشان داد که چرا از او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای اروپا یاد می‌شود.
با توجه به اعلام برگزاری دومین نشست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به تخلفات رخ داده در مسابقات امیدهای جهان، همه نگاه‌ها به صدور حکم بی‌طرف و اجرای دقیق عدالت دوخته شده است.
با توجه به اعلام برگزاری دومین نشست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به تخلفات رخ داده در مسابقات امیدهای جهان، همه نگاه‌ها به صدور حکم بی‌طرف و اجرای دقیق عدالت دوخته شده است.
فوتبال پرتغال فاصله‌ای تا تاریخ‌سازی در لیگ قهرمانان ندارد و برای این مهم کافی است امشب اسپورتینگ لیسبون یک امتیاز از بازی برابر آینتراخت فرانکفورت کسب کند.
همزمان با تدابیر امنیتی در بغداد، همه نگاهها به پارلمان عراق دوخته شده است، زیرا انتظار می رود امروز پنج شنبه جلسه ای برای دادن رای اعتماد به دولت محمد شیاع السودانی برگزار شود.
پس از اعلام استعفای حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون کشتی، همه نگاه‌ها به علیرضا دبیر به عنوان متولی فدراسیون و اعلام نظر نهایی اوست.
درحالیکه این روزها همه نگاه‌ها به ارلینگ هالند دوخته شده است در فوتبال فرانسه پدیده‌ای ظهور کرده که گفته می‌شود به زودی همه بزرگان فوتبال را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.
رئال مادرید در پست کاسمیرو بازیکنی جذب نخواهد کرد و برنامه این است که در زمستان یک بازیکن در حد و اندازه های هافبک برزیلی جذب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ