روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود با گفتن اینکه سبک تیکی‌تاکا دیگر به کار بارسا نمی آید، همه را شگفت‌زده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایست قلبی وضعیتی است که قلب نمی‌تواند وظایف خود مانند پمپاژ خون اکسیژن‌دار به سرتاسر بدن برای رساندن اکسیژن به مناطق حساس مثل مغز و بقیه اندام‌ها را انجام دهد. گاهی اوقات به آن «ناگهانی» می‌گویند، زیرا به نظر می‌رسد که بدون هشدار و علائم قبلی اتفاق می‌افتد. در این شرایط بیمار به طور ناگهانی تمام فعالیت‌های قلبی خود را از دست می‌دهد، تنفسش متوقف شده و بیهوش می‌شود. بدون درمان فوری، ایست قلبی ناگهانی می‌تواند منجر به مرگ شود.
از یک طرف گلکسی رینگ پر از قابلیت‌های مربوط به تناسب اندام خواهد بود و احتمالا در برخی موارد هم دقت بیش‌تری از گلکسی واچ‌ها خواهد داشت. اما از سوی دیگر باید در نظر گرفت که این محصول نمی‌تواند مثل ساعت‌های هوشمند از برنامه‌های غیرمرتبط با تناسب اندام پشتیبانی کند.
آن‌ها برای ورود به حوادث از تجهیزات شخصی استفاده می‌کنند، اما به گفته قدمی، این تجهیزات هم تاریخ مصرف دارد و از جایی به بعد نمی‌تواند کارایی خوبی داشته باشد و برای خودشان هم خطرناک می‌شود: «قرار بود هلال احمر با ما همکاری کند، اما این‌کار را نکرد. آن‌ها تجهیزات زیادی دارند، اما به ما نمی‌دهند. به هر حال وقتی حادثه‌ای مثل سیل اخیر رخ می‌دهد، باید کار تیمی انجام شود. اما آنچه دیدیم این است که هر ارگان، کار را به گردن ارگان دیگر می‌اندازد.»
لازمه سیاست خارجی مخصوصاً برای کشوری مثل ایران در منطقه بسیار پیچیده‌ای مثل خاورمیانه به‌ویژه طی ٢٠ سال اخیر سیال بودن و متغیر بودن و امکان تغییر و انعطاف‌پذیری است و درست یا غلط بودنش امر دیگری است. یکسری ساختار‌های ثابت وجود دارد که تهران همیشه آن‌ها را مدنظر قرار داده و قرار خواهد داد؛ اما در منطقه‌ای که همه تحولات به‌سرعت در حال وقوع است، نمی‌توان یک سیاست منسجم داشت و نباید هم داشت.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در اسلام و حتی در حکومت‌های قدیم یکی از بحث‌هایی که در حاکمان وجود داشت این بود که اگر قول یا وعده‌ای می‌دادند، گردن‌شان را گرو می‌گذاشتند. حضرت علی(ع) وقتی به حکومت رسیدند در اولین خطبه می‌فرمایند: «ذِمَّتِی بِمَا أَقُولُ رَهِینَةٌ وَ أَنَا بِهِ زَعِیمٌ» گردنم را در برابر حرف‌هایم گرو می‌گذارم، اگر حرف‌های خود را عملی نکردم گردنم را بزنید. در فیلم چینی «افسانه سه برادر» شخصی قولی می‌دهد اما نمی‌تواند آن را عملی کند لذا گردنش را می‌زنند. سخن حضرت علی(ع) قاعده حاکمیت‌های آن زمان بوده است و هر کس تعهدی می‌کرد تا آخر باید می‌ایستاد. ما خلاف تعهد عمل می کنیم و مثل آب خوردن توجیه می‌کنیم! این مشکل مدیریتی ماست.
انتقال به باشگاهی مثل السد، موضوعی است که شاید هیچ بازیکنی در لیگ ایران به راحتی از کنار آن رد نشود، درست مثل محمدامین حزباوی.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که مشکلات تیمش بیشتر از مسائل روحی روانی نشات می گیرد.
مخالفت مردم با ممنوعیت رفراندوم را که نمی‌توان از میان برد سهل است که آن را تشدید می‌کنید و این عوارض بسیار سنگینی برای کشور دارد. بعد یک‌باره چشم باز می‌کنید و می‌بینید که مردم از رفراندوم هم عبور کرده‌اند. بنابراین اصولگرایان طرفدار وضع موجود باید خود را به اعداد و صفر‌هایی تبدیل کنند که جلوی رهبری سیاسی قرار گیرند و این مستلزم حدی از استقلال فکری است. مثل مرحوم افروغ والا میلیون‌ها صفر در پشت یک، فایده‌ای ندارد.
عوارض «تب یونجه» را همیشه نمی‌توان ناچیز شمرد و طبق مطالعه‌ای که اخیرا انجام گرفته، شش نفر از هر ۱۰ فرد مبتلا به تب یونجه، عوارض شدیدی مثل گوش‌درد (۱۸ درصد)، درد در ناحیه صورت (۱۹ درصد) و حتی از دست دادن کامل حس بویایی (۲۲ درصد) را تجربه می‌کنند.
مطهرنیا گفت: سفر امیرعبداللهیان به مسکو و اینکه می‌خواهد دوباره برجام به وسیله روس‌هایی احیا شود که این اتفاق می‌تواند از نظر بازار انرژی برای آن‌ها بحران باشد، نمی‌تواند اثرگذاری معنادار در حوزه عمل داشته باشد.
هافبک استقلال می گوید که در مقطعی از نظر روحی تضعیف شد و فکر می‌کرد که دیگر نمی‌تواند مثل گذشته بازی کند.
نمی‌توانم دائماً مسائل را لاپوشانی کنم. کاملاً مشخص بود. ما در ملا عام اینطور بازی کردیم و همه به‌وضوح می‌دیدند.
عباس عبدی درباره تعطیل شدن ادارات تهران در روز یکشنبه نوشت: اگر برای موضوعی به این سرراستی و جمع و جوری نمی‌توان سریع و دقیق تصمیم گرفت و حتی تصمیم اول غیرمنطقی بود چگونه ممکن است که در امور اساسی‌تر و پیچیده‌تر مثل سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و خارجی تصمیمات بخردانه و دقیق و به‌موقع گرفت؟
عباس عبدی درباره تعطیل شدن ادارات تهران در روز یکشنبه نوشت: اگر برای موضوعی به این سرراستی و جمع و جوری نمی‌توان سریع و دقیق تصمیم گرفت و حتی تصمیم اول غیرمنطقی بود چگونه ممکن است که در امور اساسی‌تر و پیچیده‌تر مثل سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و خارجی تصمیمات بخردانه و دقیق و به‌موقع گرفت؟
براساس ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری، هر شخصی از همان ابتدای بازداشت می‌تواند از حضور وکیل بهره‌مند شود، اما این وکیل محدودیت‌هایی دارد؛ مثل اینکه بیشتر از یک ساعت نمی‌تواند با شما ملاقات کند و باید تمامی موارد محرمانگی را رعایت کند. ولی این ماده تبصره‌ای هم دارد که چالش‌ها و بحث‌های زیادی پدید آورده است.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان صحبت‌های جالبی را درباره شرایط منچستریونایتد، انتخاب رالف رانگینک و تجربه کارش با بازیکنان جوان مطرح کرده است.
امانولئل پتی، هافبک سابق آرسنال، معتقد است که گابریل ژسوس نمی‌تواند مانند ارلینگ هالند در تعیین سرنوشت هر بازی تاثیرگذار باشد.
به قدری اطلاعات نادرست وجود دارد که نمی‌توان به هر دروغ تازه‌ای که ظاهر می‌شود واکنش نشان داد. والتر می‌گوید: «مثل این است که بازی موش و چکش را انجام دهید شما می‌توانید خیلی خوب باشید، اما در پایان موش همواره برنده است».
سرمربی تیم بسکتبال کاله گفت: تیم ملی به یک مربی مثل بچیروویچ نیاز داشت چون او می‌تواند کمک بزرگی برای تیم باشد و راه‌حل‌های سریعی برای مشکلات تیم ارائه کند.
عاملی: ریاست محترم جمهور پیشنهاد کرد که جایی برای این کار مشخص شود بر اساس این پیشنهاد رئیس جمهور ما هم پیشنهاد می‌کنیم رئیس جمهور در اسرع وقت لایحه گفتگو را به مجلس ارائه کند
مدیر تیم گل گهر می‌گوید که هواداران این تیم باید اجازه حضور در بازی پیکان را داشته باشند.
خان‌محمدی دربارۀ برخی حواشی شکل گرفته دربارۀ عفاف و حجاب گفت: ما از همان ابتدا مطرح کردیم که بدحجابی جرم نیست بلکه تخلف است وباید با آن برخورد لازم صورت گیرد. ما با مدل فعلی برخورد گشت ارشاد موافق نیستیم و پیشنهاد دادیم طرحشان را ارتقاء دهند، چرا که مثل سابق نمی‌توان با مردم رفتار کرد، از این جهت بود که آن را تخلف در نظر گرفتیم نه جرم که تاکنون مورد موافقت نهادهای مربوطه قرار گرفته منتها به تصویب نرسیده است.
فلاحت پیشه گفت: معتقدم بسیاری از فرصت‌هایی که از دست رفت شاید دیگر احیا نشود، ولی همین که دیپلماسی هسته‌ای شکل بگیرد، شرایط به گونه‌ای است که بتوان در طول دوران باقیمانده دولت بایدن به گونه‌ای برجام را تبدیل به یک فضای حیاتی برای کشور کرد، حتی اگر شخصی مانند ترامپ هم در آمریکا روی کار بیاید دیگر نتواند لطمه‌ای به برجام وارد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ