این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا ساکت به شایعاتی که در خصوص عدم رعایت سقف بودجه و قوانین جدید نقل و انتقالاتی توسط سپاهان مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
آب‌های معدنی که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با همکاری شرکت دیگری اقدام به تولید آن کرده با تردیدهای بسیاری روبرو شده است.
موسوی لاری گفت: دزدی‌ها، اختلاس‌ها و دروغ‌ها اسلامیت نظام را نشانه رفته است و این عملکرد‌ها جمهوریت نظام را از بین می‌برد. این همان نکته‌ای است که آقای خاتمی به عنوان خودبراندازی از آن نام می‌برد.
انگولو کانته در نامه خداحافظی از چلسی از شایعات و دروغ ها انتقاد کرد.
اسپورت امروز به بررسی جزئیات بازگشت احتمالی لئو مسی به بارسلونا پرداخته و در آن حقایق و دروغ‌های موجود را فاش کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید گاهی از شنیدن و خواندن اخبار به شدت تعجب می‌کند.
شاید بتوان دقیق‌ترین تعریف برای دروغ‌های سفید را اینگونه عنوان کرد که این نوع از دروغ‌ها هیچ آسیبی به دیگران نمی‌زند، اما برای فریب خودمان است که از این نوع دروغ در مکالمات خود با دیگران استفاده می‌کنیم. اما واقعا چه دلیلی وجود دارد که خودمان را گول بزنیم و حقیقت را نگوییم؟
سنت انتشار دروغ‌های سیزده سال‌هاست که در رسانه‌های ورزشی جهان پابرجاست اما در ایران این موضوع به سالها پیش باز می‌گردد.
تا حد امکان باید از دوغ‌های بدون گاز به جای دوغ‌های گازدار صنعتی مصرف شود، زیرا گاز اضافه شده به دوغ موجب اشغال فضای معده می‌شود و در روند هضم مواد غذایی تداخل ایجاد می‌کند، بنابراین سوء هاضمه و احساس سیری کاذب در زمان خوردن غذا ایجاد می‌کند.
زاکانی با اشاره به شایعات مطرح شده در رابطه با فروش پارک‌ها در راستای مولدسازی، خاطرنشان کرد: این روز‌ها انواع و اقسام دروغ‌ها را می‌شنویم؛ فروش پارک‌های پایتخت هم یک دروغ شاخدار است.
سردار علی فدوی گفت: یک دهم درصد مردم در حوادث اخیر شرکت کردند که بسیاری از آن‌ها جذب دروغ‌های رسانه‌های معاند شده بودند.
سردار علی فدوی گفت: یک دهم درصد مردم در حوادث اخیر شرکت کردند که بسیاری از آن‌ها جذب دروغ‌های رسانه‌های معاند شده بودند.
در قرن اخیر، احزاب سیاسی و برند‌ها هزینۀ بسیار زیادی کرده‌اند تا توجه ما را به خود جلب کنند و بر تصمیم‌هایمان اثر بگذارند. اما این روزها، دستۀ جدیدی از شیادان اختیار توجه ما را در دست گرفته‌اند. اینفلوئنسر‌هایی که هزاران یا حتی میلیون‌ها دنبال‌کننده دارند شبکه‌های اجتماعی خود را به بیلبورد‌های تبلیغاتی زنده یا شهر فرنگی تبدیل می‌کنند که افراد باید برای دیدنشان اشتراک بخرند، و به این طریق از دنبال‌کنندگان خود کسب درآمد می‌کنند. سیمیان براون در این یادداشت از پشت پردۀ اقتصادی این اینفلوئنسر‌ها می‌گوید.
یوسف موکوکو، ستاره جوان دورتموند، از ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها علیه خودش عصبانی است.
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
روزنامه واشنگتن پست ضمن برشمردن دروغ های جو بایدن در دوران ریاست جمهوری اش نوشت: شاید بهترین لقب برای وی پینوکیو باشد!
روزنامه واشنگتن پست ضمن برشمردن دروغ های جو بایدن در دوران ریاست جمهوری اش نوشت: شاید بهترین لقب برای وی پینوکیو باشد!
امام جمعه گرگان؛ قتل مهسا امینی، به خاک و خون کشیدن دانشگاه صنعتی شریف، سقوط شهر اشنویه و فوت مقام معظم رهبری و بیماری معظم له را از جمله دروغ‌های پرتکرار رسانه‌های معاند در مدت اخیر اعلام کرد و گفت: دشمن با این اقدامات به دنبال شلوغ کردن کشور است، ایران در گذشته حیاط خلوت آمریکا بوده و ارتش، اقتصاد و فرهنگ آن در اختیار آمریکایی‌ها قرار داشت حال امروز جمهوری اسلامی به نقطه‌ای رسیده که برای کشور‌های استکباری دردسر شده لذا طبیعی است که دشمن نتواند ایرانِ امروز را تحمل کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: برخی دستگیرشدگان اغتشاشات دروغ‌های فضای مجازی را واقعیت فرض کرده‌اند.
باشگاه برزیلی فلامنگو شایعات اخیر درباره انتقال ستاره این تیم، ژوائو گومس، به لیورپول را «دروغ‌های بی‌ سر و ته» توصیف کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که کتمان دخالت کی‌یِف در قتل دختر فیلسوف و متفکر برجسته روسیه، «حلقه‌ دیگری از زنجیره دروغ‌های رئیس جمهور اوکراین است.»
تمام دروغ‌های طالقانی؛ ماشین مصاحبه فدراسیون تاج
ایلام-وزیر آموزش و پرورش گفت: اشکالات مصوبه‌ رتبه بندی معلمان رفع شده است.
خلق چنین اثری کار هر فیلمسازی نیست و این اثر به همین دلیل و پرداخت استادانه مورد تحسین منتقدین قرار گرفته و البته برنده جایزه نخ طلای کن شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ