گروه صنعتی ایران خودرو از روز دوازدهم تا پایان روز پانزدهم خردادماه موفق به تکمیل و تجاری سازی پنج هزار و ۶۶۰ دستگاه خودرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۱۰ ساله اخیر با هدف ارتقای روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تکمیل کریدور شمال- جنوب دست یافته است‌.
سخنگوی دولت با اشاره به تکمیل مسیر ریلی شمال - جنوب، گفت: مسیر کوتاه‌تر و ارزان‌تر ترانزیتی برای فعالان اقتصادی آسیا و اروپا، ایران را به چهارراه تجارت منطقه تبدیل می‌کند.
بصره- زیرساختهای کریدور جدید آبی جنوب غرب ایران از طریق رودخانه اروند با رویکرد گردشگری و تجاری برای آغاز یک تحول اقتصادی در منطقه تکمیل شده است.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تعهد این بنیاد در احداث ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان از تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد از این مجموع در سال گذشته خبر داد.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
آمار و اطلاعات تولید گروه صنعتی ایران خودرو در سال کاری ۱۴۰۱، بیانگر تولید بیش از ۵۶۸ هزار دستگاه خودرو در دو بخش سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین است که با اضافه شدن خودروهای کسری دار تکمیل و تجاری سازی شده، این تعداد از ۶۳۰ هزار دستگاه عبور می کند.
کاشمر ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ساختمان اورژانس اجتماعی کاشمر با اعتباری بالغ‌بر ۸۰۰ میلیون تومان تکمیل و با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تجهیز شده است.
شمخانی در دیدار با ایگور لویتین دستیار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به تلاش مشترک دو کشور برای سرعت بخشیدن به تکمیل کریدور شمال- جنوب اظهار کرد: ساخت راه آهن رشت- آستارا به عنوان تکمیل کننده کریدورشمال - جنوب که قرار است با سرمایه گذاری روسیه انجام شود تحولی راهبردی در مبادلات تجاری و ترانزیت کالا در منطقه ایجاد خواهد کرد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه پیگیری و تکمیل مقوله حدنگاری، نیاز به همت مضاعف دارد، گفت: باید نسبت به حفظ حرمت و حیثیت و آبروی افراد اهتمام ویژه داشته باشیم.
اهواز- استاندار خوزستان بر ضرورت تکمیل راه آهن بصره به شلمچه تاکید کرد و گفت: ارتباطات تجاری میان ایران و عراق ضروری است.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از تکمیل و اجرای شش هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح منطقه ۱۱ تهران توسط اداره فضای سبز این منطقه خبر داد.
در ۸ ماهه دولت سیزدهم ۴ بیمارستان با ظرفیت ۸۲۷ تخت بیمارستانی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تکمیل شد.
مدیرعامل شرکت پایندان وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان گفت: با تحویل این واحد، حدود ۱۳ میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری کشور تزریق می‌شود.
اسامی دانشگاه‌های پذیرنده مرحله تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های پزشکی اعلام شد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت:با تلاش شبانه‌روزی در نیمه نخست امسال موفق به حفر و تکمیل ۴۵ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور شدیم.
معاون عمرانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ساخت و تکمیل ۶۰ مرکز فرهنگی و مذهبی در مناطق محروم و روستایی خبر داد.
مدیر گروه تولید، تجاری سازی و بازاریابی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی گفت: ما درصدد تکمیل زنجیره و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان، حلقه تولیدات حوزه کشاورزی و مواد غذایی هستیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که نخستین کارکرد دانش بنیان شدن اصناف، محصولات باکیفیت‌تر و کاهش قیمت است، گفت: همچنین موجب می‌شود نیرو‌های انسانی با تحصیلات تکمیلی و بالاتر به کار گرفته شوند.
کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان اقدام به تهیه و تدوین راهنمای تکمیل سامانه رتبه‌بندی معلمان کرده است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: با برنامه‌ریزی‌ و اقدامات صورت گرفته و همت و تلاش کارکنان، خودروهای ناقص در سایت مرکزی ایران خودرو به صفر رسیده و صرفا خودروهای ناقص سایت تبریز در حال تکمیل و تجاری سازی است.
مجموعه مقررات ارزی منطبق با تغییرات فرآیند تجارت خارجی در هفت بخش، پس از ۱۰ سال بازنگری، اصلاح و تکمیل شد و بر روی پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی در دسترس عموم قرار گرفت.
توسعه شبکه ریلی مترو تهران یکیداز مهمترین اولویت ها و الزاماتی است که مدیریت شهری به دنبال آن است و برای احداث و تکمیل ۳۳۰ ایستگاه و ۱۱ خط مترو تا ۴ آینده به منابع مالی بسیای نیاز است .
برخورد با مسببان مرگ خرس قهوه ای
طبق برنامه به صفر رساندن خودروهای ناقص پارکینگ‌های گروه صنعتی ایران خودرو و پس از سایت خزر، سایت فارس این گروه صنعتی موفق به تکمیل و تجاری‌سازی تمامی خودروهای ناقص و کسری‌دار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ