موسیقی تیتراژ انیمیشن «فوتبالیست‌ها» برای کودکان و نوجوانانی که در دهه هفتاد زیست می‌کردند، یادآور روزهای خاطره‌انگیزی است که بخش زیادی از آن در کوچه و خیابان برای بازی فوتبال می‌گذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی بعد از سوال یک خبرنگار در مورد مصاحبه کمال کامیابی‌نیا جملاتی را به زبان آورد.
رضا درویش درباره لغو هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: ما در این زمینه تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. وقتی همه بازی‌ها را لغو می‌کنند، ما که نمی‌توانیم بگوییم می‌خواهیم بازی کنیم.
کاش به جای این همه ذره‌بین برای کشف خطوط قرمز و سبز و زرد رسانه‌ها، برای دیدن آن همه سوءتدبیر‌ها در اداره اقتصاد و فرهنگ کشور که با چشم غیرمسلح و حتی کم‌بینا قابل رویت است وقت می‌گذاشتیم و برای شکم‌های گرسنه و امید‌های بر باد رفته فکری می‌کردیم و جوانان را به ماندن و تلاش و کوشش در راه اعتلای وطن ترغیب می‌کردیم و نیز به جای برخورد حذفی با منتقدین دلسوز [اگر کتاب نمی‌خوانیم]لااقل همین یادداشت‌ها و نکته‌های خیرخواهانه را می‌خواندیم.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
کرباسچی: یک وقتی آقای ظریف گفتند برجام این است که ما مسئله هسته‌ای را پیش ببریم و با سایر کشورها مسائل‌مان را حل کنیم، آن‌زمان خیلی شدید مورد انتقاد گرفتند ولی خُب الآن می‌گوییم مسائل منطقه‌ای را می‌خواهیم حل کنیم تا بعد زمینه فراهم شود تا بتوانیم با آمریکا با دست پرتری کارمان را پیش ببریم. می‌خواهم بگویم در این طرف ما به‌عنوان اصلاح طلب و منتقد نباید فکر کنیم اگر ما بیاییم همه چیز را می‌توانیم دگرگون کنیم، این‌گونه نیست.
مربی برزیلی تیم پرسپولیس می‌گوید از اظهارنظر یک پیشکسوت در مورد امیری شوکه شده است.
ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، در اظهارنظری جدید اعلام کرد که رویای حضور در لیگ برتر را دارد.
رئیس جمهور سابق آمریکا ادعا کرد: «می‌گویند که ایران در آینده سلاح اتمی جدیدی را خواهد داشت که نباید می‌داشت. وقتی که من [از ریاست جمهوری]رفتم، آن‌ها برای توافق التماس می‌کردند. چون در آن زمان ما آن‌ها را در موقعیتی قرار داده بودیم که مجبور به پذیرش توافق بودند. ما می‌توانستیم توافقی انجام دهیم که برای همه از جمله خودشان بسیار خوب باشد».
زینب مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک، کودک در اعتراضات ایذه کشته شد، ویدیویی از آدم برفی ساختن پسر کوچکش را در اینستاگرام منتشر کرده که این کودک می‌گوید آدم برفی را برای «داداش کیان» ساخته و «آزمایش با موفقیت انجام شد.»
رویای یک ذهن مصنوعی اگر نثر باکیفیت هوش مصنوعی برای جذب تمام شود و چیز زیادی باقی نماند ممکن است هرگز به واقعیت تبدیل نشود.
سرمربی میلان بعد از تساوی مقابل لچه گفت: "باید از ارتکاب اشتباهات پیش پا افتاده اجتناب کنیم."
کار را به لحظه باید انجام داد. توابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند جنگیدند، کشته شدند، همه‌شان کشته شدند، اما در تاریخ این‌ها را مدح نمی‌کنند. چرا؟ چون دیرجنبیدند. شما که میخواستید خونتان را در راه امام حسین بدهید، چرا در اول محرّم، دوم محرّم نیامدید، یک کاری اقلاً صورت بدهید؟ آن‌جا می‌ایستید تماشا میکنید، امام حسین (ع) به شهادت میرسد، بعد دلتان میسوزد، آن وقت می‌آیید در میدان
مسئول VAR در فینال جام جهانی از تصمیمات کلیدی تیمش در جریان پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه دفاع کرد.
همه ما می‌خواهیم که در هر شرایطی کاملا زیبا به نظر برسیم، اما ورزش کردن با وجود ترکیبات آرایشی روی پوست صورت واقعا می‌تواند به سلامتی پوست شما آسیب برساند.
شادی گل یک مساله شخصی است و باید دید بعد از گل چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی که اینجا هستیم، می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم
جیمز مدیسون، ستاره خط میانی تیم ملی انگلیس، مدعی شد هرگز از بازگشت به تیم ملی نااامید نشده است.
جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، اغلب اعضای باشگاه را از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی مطلع نکرده بود.
جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، اغلب اعضای باشگاه را از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی مطلع نکرده بود.
همانطور که مهاجمان دوست دارند گل بزنند، من دروازه‌بان هم دوست دارم گل نخورم.
شبکه‌های خبری فارسی‌زبان معاند مستقر در اروپا، آتش اغتشاشات در ایران را شعله‌ور می‌کنند و بر اساس تحقیقی تازه، این رسانه‌ها در ۲۵ روز اخیر هر دو دقیقه یک دروغ گفته‌اند!
دبیر عنوان کرد: هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم. وقتی برای پسر روح‌الامینی آن اتفاق افتاد خودش ایستاد و برخورد کرد. از دستگاه قضایی حکم گرفت و با افراد متخلف هم برخورد شد. خواهش می‌کنم همه با هم بایستیم و از دستگاه قضایی خودمان پیگیری کنیم. از دستگاه قضا می‌خواهیم اگر مشکلی بوده محکم پای کار بایستد و با متخلف برخورد کند.
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران که چند روز قبل در واکنش به انتصاب‌های شهردار تهران گفته بود؛ عزل و نصب حق شهردار است و ما نباید دخالتی در آن داشته باشیم، دیروز در صحن شورا با گلایه از عملکرد مدیران تازه‌کار منتصب زاکانی گفت: از زاکانی می‌خواهیم که به مدیران زیر مجموعه خود یادآوری کند که وقتی در یک مجموعه‌ای منصوب می‌شوند لازم نیست که همه مدیران را تغییر دهند، چراکه می‌توان از نیرو‌های کارآمد و با تجربه نیز استفاده کرد و ضرورتی بر تغییر همه نیست.
سرخیو بوسکتس جدیت و انگیزه بالای بارسلونا را مهمترین دلیل پیروزی پرگل امشب برابر وایادولید می داند.
دختر جوان گفت: جناب قاضی هر وقت جایی دعوت بودیم دیر رسیدیم. هر وقت می‌خواستم خرید بروم باید تنها می‌رفتم، هر وقت می‌خواستم دکتر بروم تنها رفتم، تفریح و میهمانی و سفر و همه چی تنهایی بوده، حتی مسافرت هم با پدر و مادرم می‌رفتم، چون ایشون درگیر کارش بوده است؛ هم صحبتی و دیدارمان هم محدود به چند دقیقه در شبانه روز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ