رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برای ما فرقی نمی کند که سبک های رزمی کجا فعالیت می کنند، ولی وقتی فدراسیونی به این نام داریم، باید همه رزمی ها مدیریت واحد داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن بازدید از مجموعه خبرگزاری مهر، در گفت‌وگویی تفصیلی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
معاون اول رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار فارس آخرین وضعیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را جویا شد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و سلطان عمان نوشت: دو طرف درباره نحوه ارتقای همکاری‌های چندجانبه رایزنی کردند.
مدیر فنی صربستانی تیم ملی واترپلو که به تازگی همکاری با فدراسیون را آغاز کرده، با تاکید بر اینکه ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، همکاری با آن را یک فرصت برای خود عنوان کرد.
وزرای خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره موعد نشست النقب در تماسی تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که در این گفت‌وگو وضعیت کنونی و چشم انداز روابط بین باکو و تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور خبر داد «امانوئل مکرون» امروز با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» تماس گرفت و ۹۰ دقیقه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
ملی پوش دوومیدانی ایران بعد از شکست رکورد ملی دوی ۱۰۰ متر گفت: امیدوارم با همین شرایط خوب پیش بروم و مدال قهرمانی آسیا در فضای باز را بگیرم.
تیم میکس تیراندازی به اهداف پروازی ایران با ترکیب یک خواهر و برادر توانست اولین مدال در سطح جهانی این رشته را کسب کند و به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشد.
بر اساس این گزارش، این مذاکرات تلفنی به عنوان بخشی از مذاکرات «بسیار پیچیده» در مورد برقراری پروازهای مستقیم بین فلسطین اشغالی و جده برای مراسم حج امسال بوده است.
نوید رجایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت بازار سرمایه گفت: هر اصلاحی تنفسی است برای رشد اما برای اینکه بدانیم بازار خوب است یا خیر باید به چاپ پول توجه کنیم.
مربی تیم فوتسال واین آلبالی اسپانیا با بیان اینکه بازیکن ایرانی این تیم هنوز در حال سازگاری با شرایط جدید است، گفت: لیگ ایران را زیر نظر داریم و هر احتمالی برای جذب یک ایرانی دیگر باز است.
روزنامه نگار قطری با تاکید بر اینکه حفظ عنوان قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ دو هدف بزرگ قطر با کارلوس کی‌روش است، گفت: می‌دانیم سبک کی‌روش دفاعی است و به این مربی خوشبین هستیم.
یکی از خبرنگاران ورزشی بلژیک می‌گوید پیدا کردن توضیحی برای افت علی قلی‌زاده ملی‌پوش ایرانی باشگاه شارلوا سخت است و فعلا بحث انتقال او به باشگاه‌های دیگر مطرح نیست.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران که به عنوان بهترین بازیکن لیگ چین انتخاب شد، گفت: وقتی می‌خواستم از تیم ملی کناره‌گیری کنم وحید شمسایی حتی به خودش زحمت نداد از اتاقش پایین بیاید.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که در تیم پالما اسپانیا حضور دارد ضمن بر شمردن امکانات حرفه‌ای فوتسال این کشور، گفت: به نظرم همه بازیکنان تیم ملی ایران می‌توانند راحت در لیگ اسپانیا بازی کنند.
دختر شیخ ابراهیم زکزاکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر منتشر شده به نقل از توئیتر وی در زمینه درگذشت پدرش را تکذیب کرد و گفت: من هیچ حساب کاربری در توئیتر ندارم.
معاون وزیر نفت در گفتوگو با خبرنگار مهر از اقدامات ویژه برای کارکانان صنعت نفت در دولت سیزدهم خبر داده و اعلام کرده است 150 نخبه در صنعت نفت جذب شدند.
گفتگوی خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر به قطر با خانواده اصفهانی در خصوص پیش بینی بازی تیم ملی فوتبال ایران وآمریکا را مشاهده می‌کنید.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه قبل از دیدار با ایران در فینال جام ملت‌های آسیا بعضی از تیم‌های ایران را آنالیز کرده بود، به سوال درباره بازی دوستانه با تیم کشورمان پاسخ شفافی نداد.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای این تیم گفت:با توجه به شرایط کامپیوند در بازی‌های آسیایی مدال می‌گیریم اما شرایط مدال‌آوری در پاریس را نداریم.
رئیس کل دادگستری استان تهران در گفتگوی تفصیلی با مهر از تشدید مجازات عاملین ترس و وحشت در جامعه، رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی و حساب های مشکوک به پولشویی خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ