اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوردن پروتئین بیشتر در طول روز، یک راز کوچک شدن شکم است. خوردن غذاهای غنی از پروتئین می‌تواند به عضله‌سازی بدن کمک کند. از طرف دیگر پروتئین موجب می‌شود تا اشتهای شما کاهش پیدا کند.
مدیر مجتمع بازیافت آرادکوه در برنامه بی‌واسطه گفت: در بازیافت زباله‌های تهران چیزهای عجیب و غریب زیاد پیدا می‌شود؛ از انواع اسلحه و مهمات تا اعضای بدن انسان!
رویکرد جدید در معکوس کردن روند پیری، رویکردی نوین است که می‌تواند با پیری و بیماری‌های مرتبط با افزایش سن مقابله کند. این مطالعه به روشی شیمیایی دست پیدا کرده که می‌تواند سلول‌ها را جوان کند و آن‌ها را به وضعیتی جوان‌تر برساند. تا قبل ازاین تحقیق فقط درمان ژن‌تراپی قوی می‌توانست به چنین موفقیتی برسد.
نخست وزیر نیوزیلند مدعی است که جسورتر شدن چین باعث شده تا امنیت منطقه اقیانوسیه کاهش پیدا کند!
الهی درد به سر هیچ بنی بشری ننشیند، حتی در دوره‌ای که درد کوچک و بزرگ دوا و درمان دارد، اما یک وقت درد، بی‌دوا و ‌درمان می‌شود، وقتی در عین بودن، نیست. نیست که نیست. از ۱۳ آبان تا هلال‌احمر تا ناصر خسرو تا آن یکی و این یکی، اگر هم باشد به یک تومان و دو تومان نمی‌دهند، انگار که خون پدر دلال‌ها از طلاست که این طور تعداد صفرهای هر قرص و آمپولی را بالا و بالاتر حساب و کتاب می‌کنند. وضعیت دارو خراب است، انگار جایی است میان کما و مراقبت‌های ویژه. بلاتکلیف است. صدای همه را درآورده، اما هنوز همان‌جایی هستیم که قبل‌تر هم بودیم. یعنی همین چندماه پیش که یک قرص و شربت معمولی هم پیدا نمی‌شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی در یک رشته گروهی هستید نمی‌توانید به موفقیت فردی دست پیدا کنید و طبیعتا تلاش همه اعضای تیم بود که از آنها تشکر می کنم.
کسانی که تجربه گزیده شدن توسط این حشره کوچک را دارند درد نیش آن را با گلوله خوردن مقایسه کرده‌اند. درد وحشتناکی که تا بیش از ۲۴ ساعت ادامه پیدا می‌کند!
با وجود آنکه خاتمی در ۱۶ آذر سال گذشته در بیانیه‌ای به حرکت‌های هنجارشکن صورت گرفته در برخی دانشگاه‌ها رسمیت داده بود این‌بار، اما با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد با جنایت‌های صورت گرفته نیز مرزبندی کند و بگوید: «اگر زندگی می‌خواهیم، زندگی در براندازی پیدا نمی‌شود؛ چراکه در آن صورت ایران روزگار خوبی نخواهد داشت و آشوب و ناآرامی‌های سنگینی را درپی خواهد داشت.» این سخنان خاتمی درحالی که همواره تلاش دارد پس از مشخص شدن جهت‌گیری‌ها درفضای سیاسی کشور مواضع خود را تنظیم کند تا شاید در «تیم برنده» قرار بگیرد، اما همواره به بی‌اعتباری بیشتر وی ختم شده است.
میرزا یوسف مستوفی‌الممالک اراضی بالادست محله سنگلج را تا فاصله بالای آب کرج در تیول (ملک) خود داشت که بخشی از آن را به پسرش «حسن مستوفی‌الممالک» بخشید و باغ حسن‌آباد ساخته شد. در قسمت چپ شمال غرب این میدان نخستین گورستان تهران جا خوش کرده بود. قبرستان قدیمی‌ای که در وبای عام تهران در ۲۵محرم سال۱۳۱۰ قمری تماماً پر از اجساد فوت‌شدگان شد.
محمد بنازاده گفت: تا قبل از ورود زعفران به بورس کالا، کشاورزان محصول خود را با قیمتی بسیار ارزان به دلالان فروخته و زعفران ایران با قیمتی نازل و به‌صورت فله، صادر شده و در بازارهای صادراتی، با نام و بسته‌بندی اسپانیا و... عرضه می‌شد؛ اما بعد از ورود زعفران به بورس کالا، این محصول به قیمت‌های جهانی نزدیک شد و کشاورزان و زعفران‌کاران، امکان فروش محصول با قیمت مناسب‌تر را پیدا کردند.
یکی از ساکنان استان شمالی ریانگانگ، جایی که هیسان در آن قرار دارد، به RFA گفت: «شهر... تا زمانی که تمام ۶۵۳ گلوله پیدا شود، در قرنطینه باقی خواهد ماند.
در روز دوم کشتی جام‌های دانکلوف و نیکولای پتروف سه نماینده ایران در دور مقدماتی مغلوب حریفان خود شدند تا در صورت فینالیست شدن حریف به گروه شانس مجدد راه پیدا کنند.
فراتر از تمامی اخبار‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، خبرسازترین رخداد هفته جاری، مربوط به تلف شدن «پیروز» توله‌یوز ایرانی‌ای بود که در ماه‌های گذشته معروفیت خاصی پیدا کرده بود. پس از چند روز انتشار اخبار نگران‌کننده از تداوم بیماری و نارسایی‌های کلیوی، در سه‌شنبه (۹ اسفند) بعد از تلاش نافرجام دامپزشکان در اتاق عمل، پیروز تلف شد
شکاف در استان هاتای در جریان زلزله اخیر ترکیه با ۳۰۰ کیلومتر طول، ۳۰ متر عمق و ۲۰۰ متر عرض دارد. کارشناسان بر این باورند که زمین کشور ترکیه به دلیل زلزله بین سه تا چهار متر جابجا شده است.
سرپرست عملیات ISAR، استیون بایر گفته است که «وضعیت امنیتی در مناطق زلزله‌زده تا اندازه‌ای در حال بدتر شدن است. وی گفته است با توجه به گذشت زمان بیشتر از زلزله و کاهش امید برای پیدا شدن نجات‌یافتگان از زیر آوار، چنین شرایطی عادی است. بخشی از این امر به دلیل این است که ذخایر غذا در حال پایان یافتن است، آب در حال تمام شدن است و مردم دنبال آب و غذا می‌گردند. عامل دوم این است که به شکل روزافزونی امید برای پیدا کردن افراد زنده کمتر می‌شود و این ناامیدی به خشم دامن می‌زند.»
معاون عمرانی استاندار قزوین هم در ادامه این مراسم از عملیاتی شدن طرح بازار آب تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فاز اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد و با اجرای این طرح نرخ بهره‌وری از منابع آبی در دشت قزوین ارتقا پیدا کرده و شاهد افزایش کارآمدی در مدیریت منابع آبی و آبخوان دشت قزوین خواهیم بود.
بهنام وقتی در برابر مستندات قرار گرفت علاوه بر پذیرش ارتباط پنهانی با مریم به قتل محمود هم اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: من و مریم قبل از ازدواج او با محمود باهم آشنا بودیم تا اینکه هر دو ازدواج کردیم و بعد از آن دوباره همدیگر را دیدیم و ارتباط ما به صورت خانوادگی و همراه با همسران‌مان ادامه پیدا کرد. در این میان من و مریم به خاطر علاقه‌ای که از قبل به هم داشتیم ارتباط‌مان بیشتر شد تا اینکه محمود متوجه ماجرا شد.
وکیل خانواده مهسا امینی گفت: هنوز به اصل پرونده مرگ مهسا و روند تحقیقات انجام شده به‌منظور روشن شدن ابعاد ماجرا از جمله چگونگی دستگیری مهسا در پارک طالقانی و هدایت او به داخل ون گشت ارشاد از ساعت ۵/۶ عصر روز سه‌شنبه ۲۲ شهریورماه سال جاری تا هنگام فوت، دسترسی پیدا نکرده‌ایم.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در شرایطی شب گذشته از غفلت رقبای خود استفاده کردند و به صدر تکیه زدند که این مهم با ثبت یک پیروزی درخشان و معنی‌دار به دست آمد.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
گل تساوی تاتنهام در دربی لندن باعث شد تا توماس توخل و آنتونیو کونته با هم درگیری پیدا کنند.
سال گذشته ۶۱ نوزاد توسط والدین زیستی خود در سطح شهر به ویژه کنار شیرخوارگاه‌ها رها شدند. با پیدا شدن هر نوزادی در خیابان و اماکن دیگر، مردم انتظار دارند تا این نوزاد فورا به فرزندخواندگی سپرده شود و هم نوزاد و هم یک زوج از موهبت یک خانواده دارای فرزند برخوردار شوند، اما گاهی روند فرزندخواندگی آنقدر سخت و پیچیده است که گاهی سال‫ها خانواده‌ای پشت نوبت برای فرزندخواندگی می‌ماند.
محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».
سال گذشته طبق آمارهای رسمی و غیررسمی از روند تولید و نمایش فیلم‌ها مشخص بود که بیش از ۳۰۰ فیلم منتظر اکران هستند و این آمار چند بار در جشنواره فجر سال قبل و در صحبت‌های برخی سینماگران تاکید شد، اما با وجود نگرانی‌ها در این مورد، نه تنها سینماها رونقی پیدا نکردند بلکه همان اکران آنلاینی که خیلی‌ها امید داشتند می‌تواند به کم شدن بار اکران کمک کند، دچار رکود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ