محمد بنازاده گفت: تا قبل از ورود زعفران به بورس کالا، کشاورزان محصول خود را با قیمتی بسیار ارزان به دلالان فروخته و زعفران ایران با قیمتی نازل و به‌صورت فله، صادر شده و در بازارهای صادراتی، با نام و بسته‌بندی اسپانیا و... عرضه می‌شد؛ اما بعد از ورود زعفران به بورس کالا، این محصول به قیمت‌های جهانی نزدیک شد و کشاورزان و زعفران‌کاران، امکان فروش محصول با قیمت مناسب‌تر را پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد نبی موسوی فرد گفت : وجود مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت، به زنجیرزنی، سینه زنی و اشک ریختن نیازی ندارند البته هرسال باید پرشور تر از سال‌های قبل برگزار شود و به جای اشک، خون گریه کرد اما هدف عمده آیین‌های عزاداری، الگو گرفتن از رفتار و اخلاق اهل بیت عصمت و طهارت، جاری شدن عدالت به معنای واقعی است.
میلر گفت که قطرات آب به «ردیاب حرکت هوا» تبدیل می‌شوند. به این معنا که هوا میلیون‌ها قطره را به مسیر خود می‌ریزد و ابر مرئی را تشکیل می‌دهد. اما این فقط سقوط و برخاستن همزمان نیست. در حالی که ابر‌ها در ارتفاع نسبتاً ثابتی ظاهر می‌شوند، با ترکیب شدن هوای بالارونده با قطرات در حین متراکم شدن و تبخیر شدن، نوسان می‌کنند. میلر گفت: «آن‌ها در واقع با سرعتی در حال شکل گیری و تبخیر هستند که باعث می‌شود کمی ساکن به نظر برسند.»
سخنگوی شورای نگهبان از حضور ۵ ساعته نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در شورای نگهبان خبر داد و گفت: امیدوارم برگزاری این جلسات به واقعی‌تر شدن دیدگاه‌ها در خصوص وظایف شورای نگهبان بیانجامد.
چنین سازه‌هایی می‌توانند میزان انتشار کربن در حین ساخت و ساز را به‌طور معنی‌داری کاهش دهند. حتی در صورت نیاز به تخریب ساختمان، شاید بتوان از مواد به‌کار رفته، در جایی دیگر برای احداث سازه‌ای دیگر هم استفاده کرد.
کنشگر محیط زیست گفت: جریانی وجود دارد که از خشک شدن تالاب‌ها خیلی خوشحال هستند، برای اینکه بتوانند با هزینه کمتر نفت و گاز استخراج کنند یا حتی بروند لیتیوم استخراج کنند. واقعیت این است که بلایی که سر هورالعظیم می‌آید، دارد بر سر تالاب شادگان هم می‌آید. یکی از تالاب‌های ارزشمندمان و بزرگ‌ترین تالاب ثبت شده در کنوانسیون رامسر که دارد قربانی تاخت و تاز‌ها می‌شود.
یوفا می‌گوید با ایده برگزاری بعضی از مسابقات چمپیونزلیگ در آمریکا مخالفتی ندارد و در آینده ممکن است شاهد به واقعیت تبدیل شدن این ایده باشیم.
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
دکتر علیرضا پارساپور دبیر اسبق ستاد اخلاق پزشکی وزارت بهداشت ایران می‌گوید اصلا بعید نیست که امکان تولد کودک در رحم مصنوعی عملیاتی شود، اما چالش بزرگ این نوآوری در علم، چالش‌های بزرگ برای بنیان خانواده و زیر پا گذاشته شدن اخلاق پزشکی است.
رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز گفت: مطرح شدن موضوع لیتیوم، راهی برای منحرف کردن اذهان عمومی است؛ چرا که اگر قرار بود گروه خاصی به استخراج لیتیوم اقدام کنند، قطعا بی سرو صدا و با هزینه‌ی کم این اقدام را انجام می‌دادند و نیازی نبود میلیون‌ها نفر را از این موضوع آگاه کنند.
طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در مورد پرونده‌های کلاهبرداری واقعیت آن است که افراد پیچیده، تحصیلکرده و جوان همگی در معرض قربانی شدن در جریان کلاهبرداری قرار دارند. کلاهبرداران اغلب افرادی در جمعیت‌های خاص را هدف قرار می‌دهند: افراد ثروتمند و مشهور هدف کلاهبرداری‌های سفارشی آنان قرار می‌گیرند.
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
یکی از نویسندگان برجسته دهه ۱۹۶۰ میلادی، آرتور سی کلارک است که از روی آثار وی فیلم‌های اقتباسی بسیاری ساخته شده است. ادعا می‌کنیم که داستان کوتاه «الو الو فرانکنشتاین» سی کلارک تأثیر زیادی روی ساخته شدن شبکه جهانی وب داشته و شاید اگر کلارک این داستان را نمی‌نوشت، چیزی که امروز می‌بینیم به این شکل وجود نداشت. داستان «الو الو فرانکنشتاین» پیرامون شبکه‌ای تلفنی است که به‌ناگاه حس پیدا می‌کند و بعد هم کنترل دنیا را به‌دست می‌گیرد. برنرز لی فردی بود که موفق شد وب را با الهام گرفتن از داستان کوتاه سی کلارک بسازد.
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: واقعیت این است که ما با یک نبرد دیجیتال مواجه هستیم، این‌گونه نیست که جلوی کشتی‌های ما را بگیرند بلکه در یک نبرد دیجیتال از طریق شناسایی تراکنش‌ها صرفاً سوار بر اطلاعات ردوبدل شدن دیتا‌ها هستند، حتی در عرصه داخلی نیز با چالش مواجه هستیم، در مسائل ارزی کشور شبکه‌های جدید سفته‌بازان هجوم می‌آورند و برای مقابله با این تهدید‌های دیجیتال و آفندی که در حوزه دیجیتال وجود دارد باید یک پدافند داشته باشیم.
ممکن است مجله آگاهی‌نو فکر کرده است مرگ مهسا رنسانسی در ایران ایجاد کرده است و از این منظر لبخند ژکوند را به‌عنوان اثری از دوره رنسانس انتخاب کرده و مهسا را روی آن نشانده است. واقعیت این است که برای آنکه دو سوژه روی هم بنشینند، دلایل ویژه‌تری لازم است.
وقتی براندازان از دروغ کشته شدن به شکستن دوپا و اعتصاب غذای دروغین حسین رونقی رسیدند!
شهردار تهران گفت: در حوزه مسکن با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن و تعهد برای ساخت و ایجاد مشارکت برای سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی کار را پیگیری کرده‌ایم. امروز خانه دار شدن در تهران یک آرزوست که باید آن را به یک واقعیت در دسترس تبدیل کنیم.
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود؛ سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌هایی کرده است.
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود. سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به اتخاذ تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌های کرده است.
وزیر امور خارجه گفت: پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر همواره یکی از مسائل مهم در دستور کار دستگاه دیپلماسی ایران و لبنان تا رسیدن به نتیجه و روشن شدن واقعیت است.
با نزدیک شدن به زمان احیای برجام، به نظر می‌رسد اسرائیلی‌ها نیز واقعیت غیرقابل بازگشت بودن مسیر توافق را پذیرفته‌اند. به‌گونه‌ای که رسانه‌های اسرائیلی، اخیرا از تخمین سازمان «موساد» مبنی بر حتمی بودن امضای احیای توافق طی چند روز یا چند هفته آینده پرده برداشته‌اند.
بیش از ۵۰ وعده ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت اقتصاد، حالا در معرض قضاوت عمومی قرار گرفته است. برخلاف تبلیغات رسانه های دولتی، مردم کوچه و خیابان از کوچک تر شدن سفره خود در این مدت ناراضی هستند.
سرمربی سپاهان می‌گوید از بالا رفتن انتظارات از سپاهان اطلاع دارد و می‌خواهد تیمش را برای واقعی شدن رویای قهرمانی راهی لیگ کند.
مرگ ۳ کودک و یک معلم داخل هوتک در دشتیاری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ