یکی از ساکنان استان شمالی ریانگانگ، جایی که هیسان در آن قرار دارد، به RFA گفت: «شهر... تا زمانی که تمام ۶۵۳ گلوله پیدا شود، در قرنطینه باقی خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اموال منقول فرهنگی و تاریخی گفت: به دلیل عدم انتقال ویروس به سایر اشیای موزه، نقش برجسته ساسانی به مدت ۴۸ ساعته قرنطینه و پس از آن برای نمایش در موزه ملی برنامه‌ریزی می‌شود.
شاهرود- رئیس موسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور بابیان اینکه جمع آوری گیاهان مهاجم کاری بسیار هزینه بر است، گفت: طرح قرنطینه نباتی برای پیشگیری از ورود گیاهان مهاجم لازم الاجرا است.
جهان ما سه سال گذشته و در کرونا چگونه به نظر می رسید.
یک شیء عجیب و توپی شکل به قطر ۱.۵ متر در ساحل هاماماتسو ژاپن پیدا شده است. نیرو‌های امنیتی ژاپن این منطقه را قرنطینه کرده و متخصصان ژاپنی در حال برسی این شیء ناشناس هستند.
به‌دنبال کشف یک شیء کروی مرموز در ساحلی در ژاپن، پلیس منطقه را قرنطینه کرد.
سفارت روسیه در کره شمالی اعلام کرد که این کشور، محدودیت‌های پنج روزه‌ای که به دلیل شیوع یک بیماری تنفسی در پیونگ‌یانگ اعمال کرده بود را لغو کرده است.
سفارت روسیه در کره شمالی اعلام کرد که این کشور، محدودیت‌های پنج روزه‌ای که به دلیل شیوع یک بیماری تنفسی در پیونگ‌یانگ اعمال کرده بود را لغو کرده است.
به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به آنفلوآنزا و افرادی که دچار بیماری تنفسی شده‌اند، مقامات کره شمالی به عنوان یک اقدام احتیاطی علیه این بیماری‌ها از روز گذشته (چهارشنبه) یک قرنطینه پنج روزه اعلام کردند.
کره شمالی در اطلاعیه‌ای با اشاره به افزایش موارد ابتلا به یک «بیماری تنفسی نامشخص»، پنج روز در پیونگ‌یانگ قرنطینه اعلام کرد.
عین اللهی از وجود ۵۰ میلیون دز ذخیره واکسن کرونا در پلت فرم‌های مختلف خبر داد و افزود: این آمادگی را داریم که به سرعت تولید واکسن را افزایش دهیم.
در شانگهای، ۲۶ میلیون نفر مجبور شدند چندین هفته را در ماه‌های آوریل و مه در آپارتمان‌های خود قرنطینه شوند. تقریبا در سایر کلان‌شهر‌های چین، شهروندان مجبور بودند هر دو یا سه روز یک‌بار آزمایش پی‌سی‌آر ارائه دهند تا بتوانند در فعالیت‌های روزمره حضور داشته باشند. با این حال، این موضوع مربوط به گذشته است. حالا قرنطینه کامل چین، جای خود را به یک گشایشِ به‌همان‌اندازه سفت‌وسخت داده است.
اکثر جوانانی که در سال جاری علیه محدودیت‌های کووید اعتراض کردند از آن اعتراض مرگبار بیش از ۳۰ سال پیش خاطره‌ای در ذهن ندارند و یا اصلا در آن زمان متولد نشده بودند و هیچ تصویری از اعتراض در میدان تیان آنمن که توسط رژیم در اخبار و گزارش‌ها سانسور شده در ذهن نداشته‌اند. به نوعی، خطرناک‌ترین شوک برای شی می‌تواند بیداری سیاسی بسیاری از ذهن‌های جوان و تحصیل کرده باشد که آماده هستند به طور علنی علیه او ظاهر شوند.
در شانگهای، در چالشی نادر و جسورانه برخی از ساکنان حتی خواستار کناره‌گیری حزب کمونیست و رهبر آن، شی جین‌پینگ شدند. این توفان اعتراضات، فشار‌های جدیدی را بر «شی» تنها یک ماه پس از اینکه او برای سومین بار به‌عنوان رئیس حزب انتخاب شد، ایجاد کرد و وضعیت او را به‌عنوان مسلط‌ترین رهبر چین در دهه‌های اخیر به چالش کشید. به گفته بسیاری از ناظران منبع گسترده‌تر عصبانیت، استراتژی «کووید صفر» او است که به دنبال حذف عفونت‌ها با قرنطینه، تعطیلی‌های گسترده و آزمایش‌های انبوه است.
معترضان پس از آتش‌سوزی مرگبار آپارتمانی در استان سین‌کیانگ در چندین شهر چین به خیابان‌ها ریختند و بسیاری گفتند محدودیت‌های کرونایی در این فاجعه نقش داشته است.
کمتر ممکن است مسابقه‌ای مثل ایران – ولز به پستتان بخورد. یک بازی استثنایی با تصاویر و اتفاقاتی که نوشتن از آنها تمام نمی‌شود.
بالاخره قرنطینه طولانی یحیی تمام شد
پلیس انگلیس پس از دریافت گزارش درباره کشف یک بسته مشکوک، یکی از خیابان‌های اصلی لندن را قرنطینه کرد.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اولین محموله دام زنده برای صادرات در قرنطینه است، گفت: از تولید کنندگان مرغ مادر ۳۰ میلیون تخم مرغ نطفه دار خرید تضمینی شد تا گله‌ها حفظ شود
مدافع ایرانی تیم الاهلی که به کرونا مبتلا شده بود، با پایان دوران قرنطینه به تمرینات گروهی تیم بازگشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار که یک بانوی ۳۴ ساله است و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است؛ بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است، افزود: افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت خواهد شد، اما به نظر می رسد که هنوز هم تکلیف سود سهام عدالت متوفیان مشخص نیست. از همین رو بسیاری از وراث متوفیانی که مشمول دریافت سود سهام عدالت بوده‌اند در پی یافتن راهی جهت نقد کردن این سود هستند.
بر اساس ضوابط شرکت استارتاپی تپسی مربوط به یک شرکت حمل و نقل اینترنتی است که در فرابورس پذیرفته شده و باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده در کدال احتمالا در هفته‌های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود. جزییات ارزش گذاری سهام «تپسی» را در مطلب زیر بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ