معاون عمرانی استاندار قزوین هم در ادامه این مراسم از عملیاتی شدن طرح بازار آب تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فاز اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد و با اجرای این طرح نرخ بهره‌وری از منابع آبی در دشت قزوین ارتقا پیدا کرده و شاهد افزایش کارآمدی در مدیریت منابع آبی و آبخوان دشت قزوین خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادر فنی تیم ملی کاراته برای مشخص کردن چهارمین نماینده ایران برای حضور در بازیهای آسیایی تصمیم به برگزاری رقابتهای انتخابی گرفت.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان متولد ۱۳۸۴برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در ماه های محرم و صفر نیازی به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند.
پورعباس توضیح داد: یک داوطلب متولد سال ۱۳۸۸ جوان‌ترین و یک داوطلب متولد سال ۱۳۱۸ از شهر شیراز پیرترین داوطلب در آزمون این نوبت است.
تبریز- مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: این استان به رغم رعایت الگوی کشت سالانه با تولید حدود ۸۴ هزار تن پیاز، رتبه هشتم کشور را به خود اختصاص داده است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۴ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اخیراً در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مصوبه بسیار خوبی مبنی بر تشکیل قرارگاه مشترکی بین دستگاه‌های فرهنگی کشور صورت گرفت و معتقدیم عفاف و حجاب مسئله اصلی کشور ما نیست چرا که مردم عمیقاً به این مهم اعتقاد دارند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از اجرای ۸۴ برنامه پویش مردمی بی زباله و جمع آوری بیش از ۱۶ هزار تن نخاله ساختمانی خبر داد.
در طی ۲۴ ساعت گذشته، چندصد مورد کشف حجاب در خودرو توسط ناظرین پلیس ثبت و از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است؛ که بیش از ۸۴ درصد تمکین کرده‌اند.
در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی هانیه رستمیان ۱۳ پله و امیرمحمد نکونام ۱۷ پله سقوط کرده‌اند.
مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال است، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری نیز محسوب شده و به مراجعه صالح قضائی معرفی می‌شوند.
طی تفاهمنامه‌ای که امروز دوشنبه توسط سازمان ملی زمین و مسکن با شرکت‌های پیشران ۴ استان منعقد می‌شود، با واگذاری بیش از ۲ هزار و ۶۱۸ هکتار زمین، ۸۴ هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد.
نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون طی ۷۲ روز گذشته ۸۴ فلسطینی را به شهادت رساندند.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره نتایج سفر گروسی به ایران گفت: در مخازنی که به صورت فعال در جریان است و طبق پادمان، آژانس بر کل فرایند آن نظارت دارد؛ غنی‌سازی بالای ۶۰ درصد اتفاق نیفتاده است و عملا این موضوع را بسته شده اعلام کرده‌اند. موضوع ذرات اورانیوم  ۸۴ درصد بسته شده و تکلیف آن مشخص است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از حل و فصل «موضوع غنی‌سازی ۸۴ درصدی ایران» خبر داد.
آژانس اتمی همچنین اعلام کرده است: حتی در صورت احیای توافق هسته‌ای، به دلیل عدم اجرای تدابیر مرتبط با شفاف‌سازی ذیل برجام توسط ایران، آژانس توانایی کنار هم قرار دادن درست اطلاعات در برخی حوزه‌ها ازجمله موجودی سانتریفیوژها را نخواهد داشت.
در پی ادعای مطرح شده از سوی بلومبرگ، آژانس همان ساعت در صفحه توییترش نوشت که از گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اخیر در رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها درباره سطح غنی‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی اورانیوم در ایران باخبر است. آژانس همچنین اعلام کرد که در حال گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با تهران در زمینه فعالیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های راستی‌‌‌آزمایی اخیر آژانس در ایران است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به ادعای غنی سازی ۸۴ درصد در ایران واکنش نشان داد.
حسن بهشتی‌پور می‌گوید: اهل فن می‌دانند که نیازی به اورانیوم غنی‌شده در سطح ۸۴ درصد در ایران وجود ندارد. انگیزه‌ای برای ایران وجود ندارد که سطح غنی‌سازی اورانیوم را از ۶۰ درصد به ۸۴ درصد افزایش دهد. کاری که از ۶۰ درصد برمی‌آید از ۸۴ درصد هم بر می‌آید، این عدد مزیتی محسوب نمی‌شود.
شاگردان محمد خوشکنار با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به قهرمانی در لیگ برتر ایران رسید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در سن جوانی پیر شدم/ بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم/ ۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!/ درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر/ برادرکشی با دستگاه علف چین/ جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو/ دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی/ بهترین روش نگهداری از پیاز برای حفظ ارزش غذایی آن
مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در توییتی خبر از سفر سید عزت‌الله ضرغامی طی یک سال گذشته به ۸۴ شهرستان داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر ضرورت در دستور کار قرار گرفتن آگاه‌سازی از انواع مخاطرات و آثار آنها، از امدادرسانی به حدود ۸۴ هزار نفر در سیلاب های اخیر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ