خوردن پروتئین بیشتر در طول روز، یک راز کوچک شدن شکم است. خوردن غذاهای غنی از پروتئین می‌تواند به عضله‌سازی بدن کمک کند. از طرف دیگر پروتئین موجب می‌شود تا اشتهای شما کاهش پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلوی یک جعبه، نیمکت یا صندلی کوتاه بایستید و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید و انگشتان پا باید کمی بیرون باشد. حرکت را با عقب نشستن و باز کردن زانوها شروع کنید. در حالی که کمر خود را صاف نگه دارید پایین بیایید.
خوردن غذا‌های حاوی فیبر به کاهش تجمع چربی در اطراف شکم کمک زیادی می‌کند. از طرف دیگر فیبر موجب می‌شود تا برای مدت زمان طولانی تری احساس سیری داشته باشید. فیبر با اتصال به اسید‌ها صفراوی مورد نیاز برای هضم چربی، جذب چربی در بدن را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر فیبر به قند و کربوهیدرات نیز متصل می‌شود. موجب می‌شود که جذب آن‌ها در جریان خون به تأخیر بی افتد و آهسته‌تر انجام شود.
عباس تات می‌گوید آن چیزی که انگور باغ‌های شهرستان تاکستان را معروف کرده، آب و هوای گرم دشت قزوین است که به قول او مرغوب‌ترین انگور‌های ایران را پرورش می‌دهد. «شانی» یا «شاهانی»، «عسگری»، «حسینی»، «فخری»، «صاحبی»، «چفته»، «ریش بابا»، «اولوغی» و «خلیلی» از انگور‌های معروف تاکستان هستند.
تمام تلاش‌تان را روی لاغر کردن شکم‌تان گذاشته‌اید، اما هنوز هم آن‌طور که باید و شاید از ورزش‌های موضعی جواب نگرفتید و شکم‌تان شل و ول و چندطبقه مانده است؟
تجمع بیش از اندازه چربی در ناحیه شکم می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد.
کمبود آب را نمی‌توان به تنهایی با یک نوع فناوری مهار کرد. روش‌های متعددی مانند استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی یا الگوریتم‌ها وجود دارد که مزایای گسترده‌ای برای مدیریت آب به ارمغان می‌آورد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبردارانی خبر داد که با ترفند فروش آب معدنی خنک، کارت بانکی شهروندان را خالی می‌کردند.
اگر هنوز راهی برای لاغر شدن پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم از یک روش ساده برای آب شدن شکم در خواب استفاده نمایید.
کاهش وزن ممکن است بسیار سخت به نظر برسد، اما با انجام ورزش، داشتن سبک زندگی سالم و رژیم غذایی متعادل می توانید به راحتی به وزن دلخواه خودتان دست پیدا کنید.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان سمیرم از مسدود کردن ۱۱۹ حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان با حکم قضایی خبر داد.
نوشیدن چای فقط این نیست که برگ‌های چای را در آب بریزید و دم کنید. در این مطلب درباره انواع چای و نحوه درست دم کردن چای می‌خوانید.
مقامات طالبان طی مراسمی کانال‌های "سد بخش‌آباد" بر روی رودخانه فراه که به تالاب هامون می‌ریزد را تکمیل کردند.
ماندن آب در گوش می‌تواند سبب ایجاد عفونت و سپس بیماری‌های دیگر شود؛ بنابراین اگر آب در گوش شما مانده با روش‌های صحیح و مناسب آن را تخلیه کنید.
وجود مقداری چربی در ناحیه شکم برای همه ما کاملاً طبیعی است.
غذا‌های غنی از پروتئین مانند گوشت بدون چربی، تخم مرغ و لوبیا بدون اینکه کالری بالایی داشته باشند، سیرکننده هستند. پیروی از یک رژیم غذایی سالم و مغذی، بدون اینکه بر سطح انرژی شما تأثیر بگذارد، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، کافی است چند نکته را رعایت کنید.
«اریک» همسر این زن، پیش از این اعتراف کرده بود که در فوریه سال گذشته سمیه را به قتل رسانده و جسدش را در فرش ایرانی پیچیده، سپس او را با خودروی خود حمل کرده و به ته آب در استکهلم انداخته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نسبت به صحبت های مالک و سرمربی خیبر خرم آباد واکنش نشان داد.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته یکی از متخصصان، با تولید ماشین‌های آب سوز مشکل آلودگی هوا و بحران انرژی حل و فصل خواهد شد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم مردمی کردن مدیریت آب در استان گفت: مدیریت آب در بخش کشاورزی با شیوه نامه دانش بنیان تحقق پیدا می‌کند.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه نهایی کردن پروژه انتقال آب از سد آزاد به سنندج یکی از مطالبات جدی مردم استان بود، افزود: سال گذشته این طرح تنها 15 درصد پیشرفت داشت.
خشک شدن بینی به دلایل مختلفی از جمله از دست دادن آب بدن، اثرات سیستم‌های تهویه و عوارض جانبی برخی از داروها می تواند ایجاد شود و علائمی مانند التهاب بینی، خارش، خس خس سینه، ورم و خون دماغ به همراه داشته باشد.
متهم پس از حضور در پلیس فتا اظهار داشت با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی مراجعه کنندگان را با ترفند فروش فوری ترغیب به پرداخت مبلغ قبل از ارسال کرده و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ماجرای کار کردن خودروهای لندکروز این پلیس با سوخت آب را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ماجرای کار کردن خودروهای لندکروز این پلیس با سوخت آب را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ