در روز دوم کشتی جام‌های دانکلوف و نیکولای پتروف سه نماینده ایران در دور مقدماتی مغلوب حریفان خود شدند تا در صورت فینالیست شدن حریف به گروه شانس مجدد راه پیدا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان از دقایقی پیش در استانبول ترکیه آغاز شد.
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقه‌های بین‌المللی بوداپست، «میلاد والی‌ زاده» ۴ به ۳ «احمد محمدنژاد جوان» را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی سال ۲۰۲۳ شد.
چنس مارستلر کشتی‌گیر آمریکایی در رقابت‌های انتخابی جردن باروز را شکست داد و برتری کشتی‌گیر هفته لقب گرفت.
چنس مارستلر کشتی‌گیر آمریکایی در رقابت‌های انتخابی جردن باروز را شکست داد و برتری کشتی‌گیر هفته لقب گرفت.
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب مدال طلا در مسابقات جهانی صربستان ندارد، گفت: کسب طلای جهان با شکست لوپز لذت بیشتری دارد.
چالش بانو برای مردان کشتی‌گیر: «در یک مسابقه مرا شکست بدهید٬ من با شما ازدواج خواهم کرد»
مربی علی ارسلان می‌گوید این کشتی‌گیر نمی‌خواست در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی بگیرد اما به درخواست فدراسیون صربستان در کرواسی روی تشک رفت.
ارشک محبی در دور نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل آرش یوشیدا از ژاپن که فرزند جواد اسفنجانی از مربیان ایرانی کشتی در ژاپن است، با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد.
در مسابقات وزن ۵۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی‌ فرنگی زیر ۲۳ سال اروپا، حریف جمهوری آذربایجان پس از شکست مقابل حریف خود از ارمنستان با ضربه به صورت او کوبید.
از 21 آذر تا 14 اسفند کایل اسنایدر آمریکایی در سه تورنمنت بین‌المللی شرکت کرد و در وزن 97 کیلوگرم سه حریف ایرانی‌اش را شکست داد.
دارنده مدال برنز جهان در سال 2022 در مورد شکستش مقابل نفر دوم وزن 74 کیلوگرم آمریکا در فینال اولین مسابقه رنکینگ‌دار سال 2023 گفت که حریفش را دست‌کم گرفته است.
شکست هرسه کشتی‌گیر ایران مقابل روس‌ها در یاریگین
در روز اول جام کشتی آزاد یاریگین که در کراسنویارسک روسیه در حال برگزاری است، هر سه کشتی‌گیر جوان ایران مغلوب حریفان خود شدند.
زارع او را در مسابقات جهانی سال گذشته به راحتی و با آمادگی زیاد شکست داده بود اما امسال به دلیل عدم آماده‌سازی کامل ، در مصافی نزدیک و میلیمتری روی اشتباه شخصی به او باخت!
طاها آکگول که امسال موفق شد شکست سال گذشته‌اش مقابل امیرحسین زارع را در مسابقات جهانی جبران کند، به عنوان برترین آزادکار جهان در سال 2022 انتخاب شد.
شکست دو کشتی‌گیر سرشناس ایران در پادوبنی
امیرحسین فیروزپور در دیدار پایانی مسابقات کشتی امیدهای جهان با نتیجه ۱۰ بر صفر جاکوب کاردناس از آمریکا را شکست داد و شبی طلایی را برای ایران رقم زد.
امیرعلی آذرپیرا کشتی‌گیر شایسته وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر تانر اسلوان از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و اولین طلایی کشتی آزاد ایران در این رقابت ها نام گرفت.
در دور بعد به مصاف اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر حریف خود را شکست داد.
دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی، موفق شد دومین عنوان قهرمانی جهان را برابر حریف قدیمی‌اش به دست آورد.
جردن باروز با کسب طلای قهرمانی جهان 2022 رکورد اسطوره کشتی امریکا را شکست.
کشتی‌گیر ژاپنی با شکست حریف سرسخت امریکایی مدال طلای جهان را به دست آورد.
محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر وزن 67 کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات جهانی بلگراد شب باورنکردنی‌ای را تجربه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ