شاگردان امیر قلعه‌نویی در شرایطی شب گذشته از غفلت رقبای خود استفاده کردند و به صدر تکیه زدند که این مهم با ثبت یک پیروزی درخشان و معنی‌دار به دست آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره سابق رئال آماده اولین بازی خود در ال کلاسیکوی عربستان است.
سرمربی سابق استقلال در دومین فصل حضور در باشگاه الاتحاد کلبا به دنبال ارتقای جایگاه تیمی است که مدیرانش به عملکرد او اعتقاد کاملی دارند.
بهمن سال گذشته بود که بنیاد ملی گندم کاران درخواست تجدید قیمت این محصول استراتژیک را به شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی اعلام کرد. این آغاز ماجرایی پیچیده است که تا امروز ادامه دارد.
باشگاه الخلیج با انتشار پوستری که در آن لیساندرو لوپز با پیراهن این باشگاه دیده می‌شود، از جذب او خبر داده و به ستاره جدیدش خوش آمد گفت.
رسانه ایتالیایی خبر داد فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدید تیم ترکیه‌ای فاتح کاراگومروک انتخاب شده است.
لئوناردو ژاردیم تصمیم گرفت تا تیم آسیایی شباب الاهلی را به مقصد نشستن روی نمیکت الریان ترک کند.
رودی گارسیا بعد از ماجراجویی های بسیار در تیم های مختلف این بار با ناپولی به دنبال افتخارات جدید است.
طبق اعلام برخی از خبرنگاران ایتالیایی، وینچنزو مونتلا به عنوان سرمربی فنرباغچه انتخاب شده است.
به زودی ماجرای یحیی و پرسپولیس هم به سرانجام خواهد رسید و طرفین با حل چالش به دنبال آماده‌سازی تیم برای فصل آتی خواهند بود.
بار‌ها شنیده‌ایم که وقتی یک فرد از رخداد یا ماجرایی بسیار عصبانی و خشمگین می‌شود، می‌گوید کفرم را بالا آورده است. حالا به نظر می‌رسد تصمیم هفته قبل دولت برای ماجرای تغییر ساعت کار ادارات برای کارکنان دولتی از ساعت ۶ تا ۱۳ و کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی از ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ کفر اکثریت افراد درگیر با این موضوع را در آورده است
ریکاردو ساپینتو به صورت رسمی سرمربی تیم آپوئل قبرس شد.
خبرگزاری دولتی ژاپن ساعاتی پیش از شکست پروژه موشکی کره شمالی در مرحله دوم پرتاب خبر داد؛ روشن شدن غیرعادی پیشرانه ماهواره و به دنبال آن کاهش نیروی محرکه‌ به سقوط آن در دریای زرد انجامید.
تیم‌ملی واترپلوی مردان ایران امروز عازم برلین می‌شود تا ماجراجویی خود را بدون حضور الکساندر چیریچ صربستانی در لیگ جهانی واترپلو با صف‌آرایی مقابل رومانی، نیوزلند و قزاقستان آغاز کند.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
در سال ۲۰۱۸، سوفیا در یک سفر ماجراجویانه ابوظبی را کاوش کرد. او در پیست یاس مارینا مسابقه داد، سریع‌ترین ترن هوایی جهان در شهربازی «فراری ورلد ابوظبی» را سوار شد و زیبایی موزه لوور ابوظبی را تجربه کرد.
قرن پانزدهم میلادی، شروع اکتشافات دریایی ماجراجویان و بازرگانان دریایی و رشد شبکه تجارت جهانی اقیانوسی بود. کشتی‌های تجاری، ماه‌ها در سفر بودند تا ابریشم، ادویه، نمک و چای را از طریق دریا‌ها جابجا کنند. بعد از فاجعه غرق شدن ۴ کشتی در سیسیل ایتالیا در سال ۱۷۰۷، دریانوردان دریافتند که به شیوه‌ای دقیق برای تعیین طول جغرافیایی در مواقعی که دور از خشکی هستند نیاز دارند.
دانگ فنگ پالاسو در بازار چین از 19 تا 27 هزار دلار قیمت دارد. شاسی بلندی با 2 ردیف صندلی و قسمت بار بسیار جا دار می تواند گزینه ای مناسب برای خانواده ها و همچنین ماجراجویی در سفر باشد.
از این به بعد شاهد حضور کریستیانو رونالدو در فوتبال آسیا و باشگاه النصر عربستان خواهیم بود.
هواداری‌ها در این فصل یک اسکواد پر از بازیکنان جوان و ناشناخته را دارند.
هیس‌طوری ۵ میلیارد تومان جایزه نقدی برای نفرات برگزیده در نظر گرفته است. نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰ تا ۲۰ میلیون دریافت خواهند کرد.
حوادث مختلف در کشور به دستاویزی برای غرب تبدیل شد تا پابرهنه وسط ماجرایی بیایند که نه‌تنها دخلی به آنها ندارد، بلکه به جهت سیاست‌هایشان علیه ایران، خود از باعثین آن محسوب می‌شوند.
تیم فوتبال دیناموزاگرب برای ادامه دادن به ماجراجویی اروپایی‌اش به سه امتیاز دیدار امشب برابر ردبول سالزبورگ احتیاج مبرم دارد.
مرد گروگانگیر از انگیزه عجیبش برای گروگانگیری گفت. او مدعی شد که قصد داشته پول‌های ثروتمندان را بگیرد و به نیازمندان بدهد تا تعادل اقتصادی به‌ وجود بیاید و مشکلات مالی از بین برود. او همچنین ادعا کرد که می‌خواسته جامعه را اصلاح کند و به سراغ مفسدان اقتصادی برود و از آن‌ها اعتراف بگیرد و با پخش اعترافات‌شان، آن‌ها را نزد مردم رسوا کند.
مرد گروگانگیر از انگیزه عجیبش برای گروگانگیری گفت. او مدعی شد که قصد داشته پول‌های ثروتمندان را بگیرد و به نیازمندان بدهد تا تعادل اقتصادی به‌ وجود بیاید و مشکلات مالی از بین برود. او همچنین ادعا کرد که می‌خواسته جامعه را اصلاح کند و به سراغ مفسدان اقتصادی برود و از آن‌ها اعتراف بگیرد و با پخش اعترافات‌شان، آن‌ها را نزد مردم رسوا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ