احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
بهنام بانی خواننده ایرانی با استایل جالب که از خود منتشر کرد، پخش موزیک ویدیو جدیدش را تبلیغ کرد.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
چارلز پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در سپتامبر پارسال، جانشین وی شد. او مسن‌ترین پادشاه انگلیس است که تاج پادشاهی ۳۶۰ ساله سن‌ادوارد را روی سر نهاده و بر تخت پادشاهی ساخته‌شده در قرن چهاردهم، جلوس می‌کند.
میثاقی در جریان ریزش سقف استادیو گفت: گردنت هرچقدر هم کلفت باشد، زیر این آوار می‌شکند و تحمل نمی‌کند.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
در برنامه فوتبال برتر سندی منتشر شد که نشان می‌دهد رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه با تصویب خودشان پاداش های عجیب و غریبی در جام جهانی دریافت کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران تا قبل از بیست‌وهشت اسفند سال جاری معرفی خواهد شد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بر مزار سرباز گمنام در مسکو تاج گل گذاشت. این بخشی از جشن به مناسبت روز مدافعان میهن در روسیه است. در حالی که رهبر روسیه برای لحظاتی در مقابل تاج گل ایستاده بود، یک گروه موسیقی نظامی سرود ملی روسیه را نواخت.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
فایل صوتی گفتگوی هماهنگ شده رئیس فدراسیون فوتبال که در آن سعی می‌کند از عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات استان خراسان رضوی حمایت کند، دردسر‌های جدیدی را برای این فدراسیون ایجاد خواهد کرد.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
محمدحسین میثاقی کنایه‌های جدیدی به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال زده است.
میثاقی در برنامه فوتبال برتر گفت: مصاحبه آقای تاج تاسف برانگیز بود. هر چقدر تیم ملی دفاعی است، مصاحبه مسئولان فوتبال هجومی است.
مهدی تاج به دو مجری نه چندان مسلط تلویزیون حسابی تاخت.
سوال بحث‌برانگیز جواد خیابانی از مهدی تاج را ببینید.
ویدیویی دیدنی از مچگیری عجیب مهدی تاج از جواد خیابانی روی آنتن زنده را ببینید.
تاج سلطنتی که یکی از شاخص‌ترین جواهرات سلطنتی به شمار می‌رود؛ مجموعه‌ای گرانبها از ده‌ها هزار سنگ قیمتی که میراث قرن‌های پادشاهان و ملکه‌های بریتانیایی است.
از خروجی هیأت رئیسه آقای کی روش انتخاب شدند و این سه شنبه ی گذشته در هیأت رییسه مصوب شد. یک مسئولیتی هم به بنده داده شد و آقای تاج مستقیما در این مسأله ورود کردند.
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد و همان روز، سوابق این افراد در اختیار مرجع استعلام گیرنده قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ