دروازه بان هوادار معتقد است که اشتباهات داوری در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان مانع از پیروزی این تیم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما خیال می‌کنیم که روسیه رفیق استراتژیک ماست، اما این استراتژیک با استراتژیکی که ما فکر می‌کنیم فرق می‌کند! شما اگر دنبال اتحاد دائمی باشید اشتباه کردید و در چاله می‌افتید. ضد آمریکایی بودن خوب است، ولی نه اینکه تبدیل شود به هدف اول منافع ملی ما. چین به روسیه اسلحه نمی‌دهد، چون اتحادی وجود ندارد. این ما هستیم که می دویم زیر سنگ تا سنگ بخورد به سرمان! چین چنین کاری نمی‌کند چون تصور صحیح دارد، ادراک درست دارد. اصلا بد و خوب نداریم در دنیا. من اصلا ضد روس نیستم، ۲۸ سفر به روسیه داشتم در زمان وزارتم. معتقدم ضد روس بودن برای ایران خطرناک است، همان طور که ضد آمریکا بودن برای ایران خطرناک است. منبع: جماران
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: به دنبال تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیل‌گران و مبلغان عرصه جمعیت با هدف سرعت دادن به روند رو به رشد جریان فرهنگ‌ساز این حوزه هستیم.
اگر هم به دنبال رسیدن به اهداف دیگری، چون حفظ جایگاه و پست و مقام و رانت‌هایتان هستید (که حتماً هستید) باز هم معنایی ندارد که یک ورزشکار قهرمان را اینگونه هدف توهین رفتار خود قرار دهید. پس یا پاداش ندهید یا بروید به دنبال وظایفی که برای انجام آن‌ها در شورای شهر حضور دارید و بیهوده برای دیده شدن در هر موضوعی سرک نکشید و ظاهر مردم‌پسند به خودتان نگیرید.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: به دنبال اجرای طرح «هر دانش‌آموز، یک مهارت» در مدارس استان با هدف مهارت افزایی دانش آموزان هستیم.
اولین هدف من در هر تیمی نه قهرمانی جام حذفی است و نه رتبه بالا در لیگ، بلکه به دنبال این هستم تیمم فوتبالی بازی کند که مردم به آن احترام بگذارند.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان این که نتایج تیم بزرگسالان یک تلنگر بود، گفت: هدف اصلی تزریق کشتی گیران نوجوان و جوان به تیم بزرگسالان است.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان این که نتایج تیم بزرگسالان یک تلنگر بود، گفت: هدف اصلی تزریق کشتی گیران نوجوان و جوان به تیم بزرگسالان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال این هستیم طی ۳ سال آتی در محلات فرسوده و ناکارآمد مشکلی تحت عنوان معابر خاکی وجود نداشته باشد.
حذف شدن آنها در مرحله گروهي جام جهاني بد بود، اما اتفاقات بعدي بدتر بود. اما آيا آنها مي‌توانند براي بيرون رفتن از اين شرايط روي کارهای يكي از باهوش‌ترين مربيان حساب باز كنند؟
محمد محمدی به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس در مراسم قرعه کشی جام حذفی حاضر شد و از انگیزه و هدف این تیم برای قهرمانی در این رقابت ها گفت.
پرچمی خطاب به مردم گفت که گول جریان‌هایی را که با تئاتر و هنر و تجمعات فرهنگی ضدیت دارند، نخورند و به سالن‌های تئاتر بیایند و کارها را ببینند. نمایش‌هایی مانند نمایش ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اصولا خیلی از حرف‌ها را در تئاتر می‌توان مطرح کرد. در واقع حمایت از تئاتر، حمایت از همان هدفی است که همه ما به دنبالش هستیم.
مشاور رسانه ای باشگاه فولاد گفت که این تیم با هدف قهرمانی در جام حذفی، پای به این مسابقات خواهد گذاشت.
رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم و تلاش خواهیم کرد انجام دهیم.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی و هم‌چنین زمان اعلام آن واکنش تندی نشان داد.
لیونل مسی در پایان دیدار برابر استرالیا گفت بسیار خوشحالم که از یک مانع دیگر عبور کردیم و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم.
مانوئل آکانجی، مدافع میانی تیم ملی سوئیس، مدعی شد هدف این تیم کسب سه امتیاز دیدار با صربستان است.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: به دنبال میزبانی رویدادهایی در سطح کشور هستیم که به پیشرفت والیبال ما کمک می‌کند.
کاوالیوسکاس در مصاحبه‌ای توضیح داد که چگونه مورچه را در جنگلی نزدیک خانه خود در شهر تاوراگه در لیتوانی پیدا کرد. کاوالیوسکاس گفت: من همیشه به دنبال جزئیات، سایه‌ها و گوشه‌های ناپیدا هستم. هدف اصلی عکاسی، کاشف بودن است. من مجذوب شاهکار‌های خالق و منتظر فرصتی برای دیدن طرح‌های خدا هستم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه دو هدف عمده از اعزام تیم‌های ملی به مسابقات جهانی دنبال می‌شود در مورد انتقادات نیما عالمیان مبنی کم کاری در اعزام‌ها توضیح داد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان کسب نتیجه را هدف سپاهان در مصاف با ذوب آهن معرفی کرد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان کسب نتیجه را هدف سپاهان در مصاف با ذوب آهن معرفی کرد.
ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان گفت: مدال طلای رده‌های مختلف سنی را در کارنامه دارم و حالا به دنبال طلای رقابت‌های جهانی و المپیک هستم.
ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان گفت: مدال طلای رده‌های مختلف سنی را در کارنامه دارم و حالا به دنبال طلای رقابت‌های جهانی و المپیک هستم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما در بازی با صنعت نفت کسب سه امتیاز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ