اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در لایحه «عفاف‌وحجاب» برای افراد موسوم به سلبریتی، با توجه به جایگاه تاثیر گذار بر جوامع مجازات هایی در نظر گرفته شده است.
در خصوص مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقوله عفاف و حجاب، قوانین موجود توسط معاونت حقوقی جمع‌بندی شده است لذا رؤسای کل دادگستری‌ها بر مبنای این قوانین عمل کنند و قضات ویژه‌ای را نیز تعیین کنند؛ تا زمانیکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شود، ما باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل کنیم.
وزیر کشور در همایش عفاف و حجاب گفت:«برهنگی» امروز جزو لاینفک تمدن غرب شده است، این زن و مرد را از اوج به پایین می کشد.
پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی توضیحاتی درباره روایت‌های حامیِ لایحه عفاف و حجاب ارائه کرد.
رئیسی به موضوع «حجاب و عفاف» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.
مهدی باقری گفت: ما در این قانون، حقی را باید تبیین کنیم. حق این است که عفاف و حجاب باید در جامعه باشد و باطل این است که این حق تضعیف شود. اینکه تکلیف چیست و چه نهاد‌هایی تکلیف دارند را قانون مشخص می‌کند. حالا اگر کسی این حق را تضعیف کرد و مجرم شناخته شد باید ببینیم در چه رده‌هایی است. آیا متخلف است یا مجرم؟ آیا به صورت شبکه‌ای و سازمان‌دهی شده این کار‌ها را می‌کند؟ میزان جرم‌انگاری‌های این‌ها با هم فرق می‌کند. الان سطح‌بندی جرم‌انگاری‌ها ضعیف است.
این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی (کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی با دستور قضائی پلمب و افراد متخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.
پروژه ترویج کشف حجاب که برخی بازیگران دم‌دستی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، ذاتاً پروژه حزب صهیونیستی- انگلیسی بهائیت است و عجیب است که حزب کارگزاران تا این حد با فرقه صهیونیستی- انگلیسی مذکور پیوند خورده است. این پیوند البته در تعامل کاملاً نزدیک امثال فائزه هاشمی با عناصر بهایی کاملاً مشهود است، همچنان که در تأکید حرمت‌شکنی روز عاشورای سال ۸۸ توسط برخی افراطیون مدعی اصلاحات هم آشکار شد.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور بر انجام تکالیف قانونی تاکید کرد.
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.
مفخمی شهرستانی با بیان اینکه «بانوان ایران اسلامی عفیف و پای بند به اصول و قابل احترام هستند»، گفت: برابر قوانین مصرحه، کشف حجاب جرم تلقی شده و مقابله پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی در چارچوب قانون صورت می‌گیرد. در حوزه عفاف و حجاب آنچه مورد اجماع است رعایت و اجرای قانون است درواقع هر فردی که قانون را اجرا کند مورد احترام جامعه قرار می‌گیرد در غیر این صورت افرادی که قانون را زیر پا می‌گذارند، در قبال عمل خود مسئول بوده و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور به بررسی وظایف ضابطان دادگستری و قوه قضائیه در برخورد با جرم کشف حجاب پرداخت.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه موضوع کشف حجاب یکی از دغدغه‌های مهم مردم متدین و آحاد جامعه است گفت: وظیفه خود و همکارانم می دانم که دغدغه‌های مردم را شناسایی و بر اساس آن اقدام کنیم.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام فرمودند: خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آنها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاه‌ها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند. همه همت‌ها و اراده‌ها در طول سال باید متوجه این نقطه کانونی باشد.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاه‌ها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند. همه همت‌ها و اراده‌ها در طول سال باید متوجه این نقطه کانونی باشد.
نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهاد‌ها باید کار‌های خود را به درستی انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.
در بخشی از یادداشت یک پژوهشگر تاریخ معاصر آمده است: قانون کشف حجاب که در زمان رضاخان اتفاق افتاد، اثرات منفی زیادی داشت، چرا که رضاشاه و اطرافیانش فقط به ظاهر مدرن شدن بسنده کرده بودند.
آلترناتیو کشور‌های خارجی برای جمهوری اسلامی، سازمان مجاهدین خلق است و این ایده‌ای گذرا نیست که بخواهد تغییر کند. این یعنی کشف حجاب مریم رجوی و پرده برداشتن او از فعالیت‌هایی که پشت‌پرده انجام می‌داد و گردن نمی‌گرفت. حالا اعضای اپوزیسیون خارج‌نشین باید تصمیم بگیرند که یا از حمایت دولت‌های خارجی به‌طور مطلق دست بشویند، یا مجاهدین خلق را به‌عنوان لیدر و رهبر خودشان بپذیرند یا مواضع مترقی‌تری اتخاذ کنند.
حسن تامینی رئیس فدراسیون شطرنج در این خصوص؛ گفت: «این شطرنج‌باز به صورت آزاد و با هزینه شخصی در مسابقات سریع جهان که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود حضور پیدا کرده است.»
سارا خادم‌الشریعه در شطرنج قهرمانی جهان کشف حجاب کرد
سارا خادم‌الشریعه، نفر اول شطرنج زنان ایران بدون حجاب در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است.
سارا خادم‌الشریعه، نفر اول شطرنج زنان ایران بدون حجاب در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است.
هاشمی گلپایگانی با بیان اینکه میراث فرهنگی حتی یک شورای ترویج حجاب تشکیل نداده، گفت: ما در طرح جدید حجاب، جرم کشف حجاب را به تخلف تخفیف داده‌ایم اما کارآمد و اثرگذار است و قابلیت اجرا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ