بر اساس این تحقیق، یک مرد می‌تواند با انجام کارهای خاصی، شانس‌ خود را برای داشتن عمر طولانی‌تر افزایش دهد. از جمله اینکه محققان دریافتند مردانی که دارای مدرک دانشگاهی بودند، شانس خود را برای داشتن عمر بیشتر ۴۳ درصد افزایش داده‌اند، در حالی که این رقم برای مردانی که فقط دیپلم داشتند تنها ۳۹ درصد بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز (شنبه ۱۴ مرداد) راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
قرار گرفتن در معرض نور خورشید منجر به افزایش ترشح هورمون گرسنگی در مردان می‌شود.
كوميته تيمي مردان ايران با سه پيروزی پياپي راهي فينال مسابقات قهرماني آسيا كاراته ۲۰۲۳ شدند.
رسانه‌های مکزیکی اعلام کردند که در پی آتش‌سوزی در یک بازار بزرگ در مناطق مرکزی این کشور دست‌کم ۹ نفر کشته شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در تصادفات جرحی در سه ماهه سال ۱۴۰۲ حدود ۸۸ درصد آقایان و تنها ۱۲ درصد خانم ها مقصر بوده اند.
مهرداد خانبان و محمد عسگری برای تمدید قرارداد راهی باشگاه شدند.
سرنوشت سه دستیار خارجی یحیی گل‌محمدی، نقطه ابهام دیگری در آینده پرسپولیس است.
سه نوع نرخ حق بیمه برای بیمه زنان خانه‌دار و دختران تعریف شده است که متقاضیان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. دستمزد مبنای محاسبه و پرداخت حق بیمه این افراد نیز بین حداقل و حداکثر دستمزد مصوب شورای عالی کار است که زنان متقاضی بیمه زنان خانه‌دار و دختران می‌توانند متناسب با سن و سابقه، دستمزد مورد نظر را انتخاب و حق بیمه خود را برمبنای آن پرداخت کنند.
این فصل 20 داور بیشتر از سایرین موردتوجه بودند و بیشتر قضاوت بازیهای لیگ برتری را در اختیار گرفتند.
مردان بالای ۴۰ سال باید از خوردن گوشت‌های فرآوری شده، از جمله هات داگ، کالباس، سوسیس و حتی گوشت‌های کنسروی پرهیز کنند. گوشت‌های فرآوری‌شده، خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ و سرطان معده را بالا می‌برند. سرطان کولورکتال (روده بزرگ) در بین مردان شایع‌تر است و یکی از مرگ و میر‌های مرتبط با سرطان در آمریکا است.
چرا قدرت بدنی مردان هزاره کاهش یافته است؟ این چه پیامد‌هایی برای نسل‌های آینده دارد و آیا می‌توان این روند را معکوس کرد؟
سیدحسین حسینی و وحید امیری به احتمال زیاد برگزارکننده مراسم آغازین بازی در کنار پیام حیدری خواهند بود.
افسردگی در مردان بیشتر در سنین ۲۵ تا ۳۵ سالگی دیده می شود. با این حال، بسیاری از مردان ممکن است افسردگی خود را تا سن ۴۰ یا ۵۰ سالگی تشخیص ندهند. آنها ممکن است افسردگی خود را به طرق مختلف بپوشانند.
به گفته محققان، عوامل غیرپزشکی، مانند سابقه ازدواج و زندگی مشترک، می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر سیر نارسایی قلبی داشته باشند. ممکن است این عوامل در همگان تأثیر یکسانی نداشته باشند؛ همانطور که این مطالعه ثابت کرد سابقه ازدواج و تأثیر آن بر سلامتی در مردان بسیار مهم‌تر از زنان است. شناخت چنین عواملی به شناسایی استراتژی‌های جدید بین‌فردی کمک می‌کند و می‌تواند در بهبود توانایی بیماران برای کنار آمدن با نارسایی قلبی اثربخش باشد.
یک فوق تخصص روماتولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص بیماری نقرس به گفتگو پرداخت.
مردان سیگما به فضای خصوصی بسیاری نیاز دارند تا هدفشان در یادگیری و موفقیت را تحقق بخشند. آن‌ها ممکن است به یکباره تغییر بزرگی کنند و به کسی اجازه نمی‌دهند سد راهشان شود.
مردان اجاره‌ای برای یک میلیون تومان آدم کشتند
مینا می‌گوید، مقاومت زنان برای احیای قلبی مردان بیمار، خیلی کمتر است: «زنان رهگذر همکاری بیشتر و کنترل بیشتری بر هیجان‌شان دارند. معمولا تصور این است که زنان نمی‌توانند هیجان‌شان را کنترل کنند، اما جالب است که خیلی بهتر همکاری می‌کنند درحالی‌که مردان بیشتر دچار هیجان و ترس می‌شوند و مدام اصرار می‌کنند زودتر کارشناس بفرستیم؛ چون نمی‌خواهند به زن بیمار دست بزنند.»
ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان اولین دیدار خود در بخش‌ مردان مسابقات کشورهای اسلامی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
پرونده کاراته‌کاهای ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب مدال طلای کومیته تیمی و رسیدن به مجموع ۳۳ مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.
شاگردان زلاتکو دالیچ بلد نیستند بدون اینکه اوج استرس و طعم مرگ و زندگی را بچشند به دور بعد صعود کنند.
کلسیم و ویتامین D از مواد مغذی کلیدی برای سلامت استخوان هستند. اگر از دریافت این مواد مغذی عقب مانده‌اید، ممکن است به مکملی جدا از مولتی ویتامین‌های معمولی نیاز داشته باشید.
نخستین مدال کاروان تیراندازی ایران در مسابقات جهانی مصر در تپانچه تیمی مردان به رنگ نقره‌ای ثبت شد.
خط دفاعی استقلال در 7 بازی اخیر 5 بار مغلوب شده که یکی از گل های حریف از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ