پرونده کاراته‌کاهای ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب مدال طلای کومیته تیمی و رسیدن به مجموع ۳۳ مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران فردا در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در حالی برای ششمین بار در تاریخ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود که در پنج مسابقه قبلی فاتح میدان بوده است.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان امروز (یکشنبه ۲۵ تیر) در منامه بحرین به پایان می‌رسد و ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها جایگاهشان را می‌شناسند.
تیم رادین تایر ایران دیدار افتتاحیه مسابقات هاکی روی یخ مردان پرشین کاپ را با پیروزی آغاز کرد.
در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، تیم ملی ایران در بخش مردان به جایگاه دوازدهمی اکتفا کرد.
بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با قهرمانی سانتوری سانبردز به پایان رسید.
تیم ملی وزنه برداری ایران در یک رقابت میلیمتری با ازبکستان به عنوان قهرمانی در بخش تیمی مردان آسیا رسید.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه راهی قزاقستان شده و از فردا کار خود را در میدان آسیایی آغاز می کند.
ایران من | موزه باستان شناسی و مردان نمکی زنجان
امیر غفور بازیکن تیم والیبال شهداب یزد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار چهارم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعد از انقلاب بررسی و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعداز انقلاب بررسی شود و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
تیم شهرداری گنبد در هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان برابر پاس گرگان به پیروزی رسید تا فاتح دربی حساس و سنگین استان گلستان باشد.
ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان اولین دیدار خود در بخش‌ مردان مسابقات کشورهای اسلامی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
پرونده کاراته‌کاهای ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب مدال طلای کومیته تیمی و رسیدن به مجموع ۳۳ مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.
مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در حاشیه مسابقات جهانی ترکیه برگزار و ایران با اکثریت آرا به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ انتخاب شد.
کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال ۲۰۲۳ را به ایران داد.
ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بحرین مشخص شد.
تیم قایقرانی دراگون بوت مردان ایران با کسب مدال برنز مسافت ۲۰۰ متر جهان طلسم بی مدالی را شکست.
دو تیم ایران و برزیل در طول تاریخ ۱۹ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ایران تنها سه بار فاتح میدان شده است و در ۱۶ مسابقه مغلوب این تیم قدرتمند شده است.
تیم ملی ب والیبال مردان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ترکیه شکست خورد اما با وجود این ناکامی حریف آذربایجان در مرحله نیمه نهایی شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برابر ترکیه به میدان رفت و مغلوب میزبان شد.
چین در آستانه بحران اقتصادی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ