مردان سیگما به فضای خصوصی بسیاری نیاز دارند تا هدفشان در یادگیری و موفقیت را تحقق بخشند. آن‌ها ممکن است به یکباره تغییر بزرگی کنند و به کسی اجازه نمی‌دهند سد راهشان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجموعه مستند «تارکد» پنجشنبه ۱۹ مرداد در قسمت دوم خود به سراغ بررسی پرونده سینما رکس رفته است.
مراسم افتتاحیه «روز‌های فرهنگی ویتنام در ایران» عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «وونگ دین هوئه» رئیس مجلس ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام در موزه سینما برگزار شد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
مراسم ترحیم والده محمدحسین رنجبران، مدیرکل سابق روابط عمومی صدا و سیما، چهارشنبه ۱۱ مرداد باحضور مسئولین رسانه ها و دیگر شخصیت ها در مسجد نور برگزار شد.
مراسم ترحیم والده محمدحسین رنجبران، مدیرکل سابق روابط عمومی صدا و سیما، امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد باحضور مسئولین رسانه‌ها و دیگر شخصیت‌ها در مسجد نور برگزار شد.
تشکیل سازمانی خارج از صدا و سیما و با مشارکت نهادهای قانونی و اصناف موثر در صنعت تصویر و نهایتا هیئت منصفه اصولی با مشارکت فرهیختگان و نمایندگان فرهیخته مردم  "و البته نه بازهم فرمایشی" و نظارت بعد از تولید و پخش اثر، همان سیاستی است که می تواند بنحوی تضمین کننده فعالیت فعالان حوزه صنعت تصویر ایران باشد و قانونگزار باید سعی کند تا شرایط کسب و کار را تسهیل کند و نه این که دامنه حضور مناصب حاکمیتی را در کسب و کار مردم بیشتر کند! نیازمند قوانین مترقیانه هستیم و اگر لازم است قانون اساسی را هم مترقیانه کنیم ، بکنیم! چون سرنوشت هرکشوری بردست مردمانش است و حاکمان در خدمت مردمان  ولاغیر...
مجری صدا و سیما به دیوارنگاره زنان مفاخر ایران در میدان ولیعصر حمله کرد و با عصبانیت از این گفت که «چرا سراغ کسانی امثال فرنگیس حیدرپور نرفتیم؟»!
حجت الاسلام حسین وحیدپور کارشناس صداوسیما و استاد حوزه علمیه می‌گوید پولی که آرایشگر از تراشیدن ریش بر سر سفره زن و بچه خود می‌برد اشکال شرعی دارد و گناه است و آثار نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.
سیر خزنده تعطیلی سینماهای لاله زار که از اواخر سال ۷۰ آغاز شد در دهه ۹۰ به خیابان انقلاب و میدان ولیعصر و سینماهایش رسید و الان تبعات این سیر خزنده در حال خودنمایی است و اپیدمی کرونا نیز توانست سرعت این سیر خزنده را بیشتر کند تا سبنمای ایران متوجه این نکته باشد که سینماداری یک فعالیت منفک از تولید است و امکان وصل حیات و ممات سینماداری به سیاست های تولید و مصرف فیلم داخلی یک سیاست سرتاسر اشتباه و مرگ آور ( تعطیلی سینماها ) است و بازهم به من خرده نگیرند دوستان سینمایی که تولید مهم تراست از سینماداری در صورتی که سینما داری مثل هر فعالیت استاتدارد توزیع و فروش محصول مختصات منطقی عرضه و تقاضای بازار را در خود دارد و نه مختصات خاص مشتری مداری به سبک تولید و مصرف محصولات داخلی. فرونشست های سینمایی( تعطیلی) بیشتری را در آینده با این سبک و سیاق علم‌اقتصاد داخلی سینما در پیش خواهیم داشت...
محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران با تأیید خبرهای منتشرشده درباره تغییر کاربری دو سینمای «پارس» و «مرکزی» واقع در میدان انقلاب تهران، گفت: این دو سینما در حال حاضر تعطیل هستند و مالکان آن‌ها به تازگی مجوز تغییر کاربری آن را دریافت کرده‌اند.
جبلی درباره حذف چهره‌های محبوب در میان مردم از صدا و سیما، گفت: چهره‌ها جزء جدایی ناپذیر رسانه‌ها هستند. اساساً رسانه با میدان دادن به چهره هاست که شکل می‌گیرد، اما نکته مهم این است که نباید به یک تعداد محدوی از چهره‌ها وابسته باشیم به طوری که این افراد خاص گمان کنند الی الابد در صدا و سیما حضور خواهند داشت.
پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، در رابطه با انتقادات به صدا و سیما گفت: هجمه‌هایی که به رسانه ملی می‌شود دور از انتظار نیست، وقتی که رسانه ملی برای مقابله با دروغ پردازی و شبهه افکنی و گمراه سازی افکار عمومی که رسانه‌های معاند مسبب آن است، فعالانه وارد میدان شود، طبیعی است که مورد هجمه قرار گیرد.
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.
ملی پوشان ایران با پیراهن یکدست قرمز برابر آبی پوشان اروگوئه به میدان می‌روند. دیدار دو تیم فوق از طریق شبکه سوم سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
نام برزگر به عنوان نامزدی که انصراف داده شنیده می‌شد آن هم به این خاطر که ممکن بود حضورش پس از امضای یک بیانیه خاص حاشیه‌هایی را ایجاد کند. پس از لغو انتخابات دوم مرداد خانه سینما به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد برای بررسی صلاحیت نامزدها، فرهاد توحیدی هم تایید نشده است. این فیلمنامه‌نویس و رییس سابق هیات مدیره خانه سینما در تماس ایسنا برای تایید این موضوع صرفا به خنده‌ای بسنده کرد.
بابک برزویه، هنرمند عکاس در حوزه عکاسی مطبوعاتی و سینما امروز ـ سه‌شنبه ـ ۲۵ مرداد ماه ـ از دنیا رفت.
مستند «قاضی و مرگ» برندهٔ جایزهٔ آیفیک از جشنواره سینما حقیقت و برندهٔ برتا فاند از «جشنواره بین‌المللی فیلم مستند آمستردام» سرنوشت عجیب مردی که ۴ هزار حکم اعدام صادر کرده است، سه‌شنبه ۱۱ مرداد ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
واکنش پوتین به تحریم‌های اتحادیه اروپا
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
در دوره مدیریت جدید سینما، به جز مورد استثنایی اعلام مشارکت بنیاد فارابی در فیلم‌هایی که در جشنواره فجر پیشین داشت، شاهد اعلام ریزهزینه‌‌های سازمان سینمایی و زیرمجموعه‌هایش نظیر بنیاد فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند، انجمن سینمای جوان و موسسه سینماشهر نبودیم. در واقع آنچه سایت سازمان سینمایی نشان می‌دهد، آخرین عملکرد سازمان سینمایی در حوزه شفافیت به تیر و مرداد سال 1400 بازمی‌گردد و پس از آن، همه چیز متوقف شده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ