کارلوس مک آلیستر، پدر الکسیس مک آلیستر، فاش ساخت که جدایی این بازیکن از برایتون قریب‌الوقوع است و او از چند تیم بزرگ پیشنهاد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور همچنان امیدوار به تمدید قرارداد با محمدرضا اخباری است.
کاپیتان فولاد خوزستان با پیشنهادی از سوی پانتولیکوس یونان مواجه شده است.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا تا امشب منتظر پاسخ نهایی ایلکای گوندوگان خواهد ماند.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن رژیم صهیونیستی است.
وزیر خارجه عربستان سعودی پاسخ داد: «بر اساس توافقی که حاصل شده مشتاقانه در انتظار دیدار با وزیر خارجه ایران در آینده نزدیک هستم و از سرگیری روابط دیپلماتیک میان دو کشور طی دو ماه آینده صورت خواهد گرفت و طبیعی است که در آینده به کشورهای دو طرف سفر کنیم».
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تصمیم نهایی دولت درباره فیلترینگ برخی از پیام‌رسان‌های خارجی اظهار کرد: در ارتباط با فیلترینگ دو شبکه اینستاگرام و واتس‌اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه‌ها برابر چهارچوب قانونی عمل کنند و تعهد دهند، وزارت ارتباطات براساس تکالیفش عمل خواهد کرد در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه‌ها هستیم ولی هنوز جواب روشنی در این زمینه داده نشده است.
طارمی در معرض پیشنهاد مشتریان زیادی در نقل و انتقالات زمستانی اروپا قرار گرفته است و احتمال دارد پورتو هر لحظه به یکی از درخواست های رسیده جواب مثبت بدهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به خرید بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امیدوار است.
امروز هم انتشار پاسخ سؤالات امتحان نهایی، ۸ دقیقه بعد از شروع آزمون در برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد؛ برخی از این‌کانال‌ها سؤالات امتحانی و برخی نیز فقط پاسخ چند سؤال را منتشر کردند و مدعی شدند که پاسخ تمام سؤالات برای دانش‌آموزانی که هزینه را پرداخت کردند، ارسال شده است.
انزو فرناندز، جوان اول جام جهانی 2022، احتمالا بسیار زودتر از تصورات از بنفیکا جدا خواهد شد. برای او دو پیشنهاد 127 میلیون یورویی رسیده و همه منتظر پاسخ نهایی او هستند.
امیرعبداللهیان: بورل ۴ روز پیش گفت پیام شما در خصوص مذاکرات را به آمریکا منتقل کردیم؛ ما منتظر پاسخ واشنگتن هستیم / اظهارات بایدن نسنجیده بود؛ مقامات آمریکایی از طریق مجاری دیپلماتیک به ما اعلام کردند که آمریکا چنین موضعی را ندارد
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ تاکید کرد: قطعاً این شرارت‌ بی‌پاسخ نخواهد ماند و آمران و طراحان آن باید منتظر پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموز ملت ایران باشند.
حدادی در پاسخ به این سوال که «در شرایطی که گزارش کمیسیون آماده نشده، در این دو روز در خبری آمده بود که آقای رئیسی با اشاره به بررسی گروهی در مجلس گفته است که در حادثه فوت خانم امینی ضرب و شتم نبوده است، این سخنان به گزارش کمیسیون شما اشاره دارد؟»، گفت: من از این اطلاع ندارم که صحبت ایشان بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است و ما منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم، هر زمان که این گزارش به دست ما برسد گزارش کمیسیون نیز کامل شده و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از مواضع و مداخلات برخی مقامات اروپا در وقایع اخیر ناخرسندیم و اگر اتحادیه اروپا بخواهد اقدامی شتابزده و نسنجیده انجام دهد، باید منتظر اقدام متقابل ایران باشد.
جوسپ بورل گفت: من منتظر [دریافت] موضع همه در مورد متن پیشنهادی هستم، زیرا اگر صادقانه صحبت کنم هیچ چیز دیگری را نمی‌بینم که بتواند به توافق نهایی منجر شود.
فدراسیون فوتبال در انتظار پاسخ نهایی وحید شمسایی برای استعفا یا ادامه کار در تیم ملی فوتسال ایران است.
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد خود را به شیخ دیاباته ارائه کرده و پس از توافق اولیه، حالا منتظر پاسخ نهایی اوست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سخنانی در اسپانیا در خصوص مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی در وین گفت: پاسخ ایران به پیشنهاد اروپا منطقی بود؛ منتظر جواب آمریکا هستتیم.
جوزپ بورل گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.
شورای امنیت ملی آمریکا همچنین گمانه‌زنی‌ها و پیشنهاد‌های اسرائیل مبنی بر ارائه امتیازات بیش از حد از سوی ایالات متحده را رد کرد. «آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: گزارش‌ها مبنی بر اینکه ما امتیازات جدیدی را برای ایران به عنوان بخشی از ورود مجدد به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ پذیرفته‌ایم یا در حال بررسی آن هستیم، کاملاً نادرست است.
احتمال دارد کمیته بین‌المللی المپیک ایران را مبلغ 10 هزار دلار بابت انصراف تیم امید از بازی‌های کشورهای اسلامی جریمه کند.
به رغم تفحص پیکر ۳۸ جان باخته در زیر آوار‌های متروپل، گزارش‌های رسیده از آبادان حکایت از تداوم روند آواربرداری دارد که معنای آن شروع یازدهمین روز آواربرداری از متروپل است. تفحصی که معلوم نیست کی پایان بیابد تا فاز بعدی آواربرداری شروع شود و مقدمه برای اجرای فاز بعدی عملیات یعنی تخریب فراهم گردد.
متاسفانه هیچ گونه تماسی از سمت باشگاه استقلال با من گرفته نشده است. همچنین هیچ گونه پالس مثبتی برای تمدید قرارداد دریافت نکردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ