امروز هم انتشار پاسخ سؤالات امتحان نهایی، ۸ دقیقه بعد از شروع آزمون در برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد؛ برخی از این‌کانال‌ها سؤالات امتحانی و برخی نیز فقط پاسخ چند سؤال را منتشر کردند و مدعی شدند که پاسخ تمام سؤالات برای دانش‌آموزانی که هزینه را پرداخت کردند، ارسال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لازم به ذکر است که پیش از این نوبخت اظهار کرده بود که با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم ، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، برای اولین بار بعد از پایان فصل گذشته در یک نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
باشگاه ایرانی که مجوز حرفه ای کسب کرده اند، نامشان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش تیم های دارای جریمه آمده است که علت این اتفاق مشخص شد.
انتشار اخباری مبنی بر درخواست جدایی محمد صلاح از لیورپول پس از ناکامی این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، واکنش یورگن کلوپ را در پی داشت.
کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار پرونده‌ای به اعتراض باشگاه والنسیا برای بستن بخش بزرگی از سکوهای ورزشگاهش واکنش نشان داد و شواهدی علیه هواداران این تیم به نمایش گذاشت.
وزارت خارجه چین با انتشار بیانیه‌ای در پاسخ به گروه هفت اعلام کرده است که تحت پوشش حقوق بشر در امور ما دخالت نکنید.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال با انتشار یک استوری معنادار از ساکت الهامی حمایت کرد.
شبکه الاخباریه با انتشار ویدئویی از دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان نوشت: وزیر امور خارجه ایران از طولانی شدن پرواز تهران به پکن گلایه کرد و وزیر امور خارجه عربستان در پاسخ به او گفت: پرواز بین ریاض و تهران فقط دو ساعت طول می‌کشد.
در حالی که در روزهای اخیر کانون صرافان با انتشار نامه ای اعتراضی با عنوان «راه بانک مرکزی به ترکستان است!» خطاب به رئیس جمهور از سیاست های بانک مرکزی انتقاد و گلایه داشتند، امروز بانک مرکزی نسبت به ادعاهای مطرح شده در این نامه واکنش نشان داد.
ماسک در پاسخ به توییتی که در آن از او خواسته شده بود توییتر را متن‌باز کند، نوشت: «زمانی که الگوریتم ما هفته آینده متن‌باز شود، ابتدا ناامید خواهید شد، اما [همه چیز]به‌سرعت بهبود پیدا خواهد کرد.»
یک روز بعد از انتشار فیلم فرار مدیر فایزر از پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره واکسن کرونا، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب این فیلم را حذف کردند.
رضا نصری حقوقدان بین المللی با انتشار توئیتی به ادعای سعید جلیلی در خصوص قرار نگرفتن ایران ذیل هفت منشور ملل متحد واکنش نشان داد.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با انتشار متنی در فضای مجازی، رسما به ماجرای حضورش در کادرفنی تیم ملی پایان داد.
علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار عکسی از سوی ناسا مبنی بر تشکیل ابری از گاز متان در جنوب تهران، گفت: هنوز از سوی دستگاه‌های بالادستی چیزی به ما اعلام نشده است و البته ناسا همه چیزش دروغ است و این هم دروغ است.
علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار عکسی از سوی ناسا مبنی بر تشکیل ابری از گاز متان در جنوب تهران، گفت: هنوز از سوی دستگاه‌های بالادستی چیزی به ما اعلام نشده است و البته ناسا همه چیزش دروغ است و این هم دروغ است.
سایت گل با انتشار طرحی کارتونی آخرین جام جهانی دو ابرستاره فوتبال دنیا را به نمایش کشیده است.
راهکاری که به منظور حفظ آرامش‌خاطر سهام‌داران و تضمین بازدهی آنها توصیه می‌شود، انتشار اوراق «اختیار فروش تبعی» از سوی شرکت‌های بورسی است که در ایران با نام «بیمه سهام» شناخته می‌شود. در این مطلب به تمام سوالات پیرامون بیمه سهام پاسخ داده شده است.
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی با انشار ویدیویی از سوال چندین جوان در پاسخ به سوالات آنان نوشت: در همین مدت فقط در تهران ۶نفر از مدافعان امنیت که می‌گویند قدرت و اسلحه در دست دارند شهید شدند درحالیکه کسی از طرف مقابل کشته نشده است.
شهردار تهران توضیحاتی درباره انتشار تصویر اردوی بهشت گردی در بهشت زهرا داد.
شهردار تهران توضیحاتی درباره انتشار تصویر اردوی بهشت گردی در بهشت زهرا داد.
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با انتشار اطلاعیه‌ای به صحبت‌های احمد مددی درباره ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
لوئیس انریکه با انتشار یک جدول در صحفه توییتر خود و در پاسخ به منتقدانش عنوان کرد که اسپانیا بهترین عملکرد را میان تیم های اروپایی در سال های اخیر داشته است.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.
پس از اعلام انتشار واکنش عبدی به پخش اعترافات سپیده رشنو ، ابطحی پاسخی خطاب به وی منتشر گرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ