مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سخنانی در اسپانیا در خصوص مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی در وین گفت: پاسخ ایران به پیشنهاد اروپا منطقی بود؛ منتظر جواب آمریکا هستتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در پاسخ به اظهارات بورل تاکید کرد: تحولات اخیر در آزادسازی منابع مالی ایران را مثبت ارزیابی می کنیم و در درصورت اراده جدی طرف‌های مقابل، بازگشت همه طرف‌ها به توافق و تعهداتشان دور از دسترس نیست.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در ارتباط با موضوع برجام و مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: گفتگو و مذاکراتی که با تلاش و میانجی‌گری اتحادیه اروپا و آقای بورل انجام شد، ناظر به بازگشت تمامی طرفین به تمام تعهداتشان در برجام است.
سهام حدود ۲۶ پتروشیمی در بورس ایران در حال معامله است که هر یک از آن‌ها در یک صنعت فعال می‌باشند. در این مطلب قصد داریم تا به این پرسش پاسخ دهیم که هر پتروشیمی در چه صنعتی فعال است؟
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با کارگران در بخشی از صحبت های خود فرمودند که باید فرهنگ ثروت های بادآورده در کشور متوقف شود. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ایران به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا کسب درآمد از بورس ثروت باد آورده است؟
جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست شورای همکاری اتحادیه اروپا و عراق از توافق ایران و عربستان استقبال کرد.
گواهی سپرده نفت خام امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با حضور وزیر نفت و وزیر اقتصاد راه‌اندازی و از روز دوشنبه در بورس انرژی ایران قابل معامله می‌شود. در این مطلب سعی شد تا به پرسش های کاربران در این باره پاسخ داده شود.
امروز مطالبی همچون سقوط قیمت دلار در بازار تهران، تاثیر آشتی‌کنان ایران و عربستان بر بورس ایران چیست؟، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی بورس فردا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، یک خبر مهم برای وتجارت، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۱ اسفند، رئیس سازمان بورس پاسخ داد: چرا دارایکم رشد نکرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کارشناسان معتقدند که این سفرهای علی باقری را می‌توان نشانه‌ای از اینکه مذاکرات در دستور کار نیست، تلقی کرد که از اواخر مرداد ماه با پاسخ منفی ایران به بسته پیشنهادی جوزپ بورل عملا در فضای تعلیق قرار دارد و در این چارچوب علی باقری در تلاش است تا با ماموریت جدید از پتانسیل‌های موجود در روابط ایران با جهان خارج استفاده کند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره ایران پاسخ داد.
بورل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی این نهاد اروپایی، گفت: نظرات جالب توجهی در این باره وجود دارد و موضوعی است که نمی‌توان بدون تصمیمی حقوقی، کاری درباره آن کرد. نمی‌توانیم بگوییم ما شما را تروریست می‌دانیم، چون از شما خوشمان نمی‌آید.
بورل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی این نهاد اروپایی، گفت: نظرات جالب توجهی در این باره وجود دارد و موضوعی است که نمی‌توان بدون تصمیمی حقوقی، کاری درباره آن کرد. نمی‌توانیم بگوییم ما شما را تروریست می‌دانیم، چون از شما خوشمان نمی‌آید.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار، نسبت به افزایش عرضه خودروها در بورس کالا اقدام کرده و به‌زودی هر هفته بیش از ۱۰ هزار دستگاه از محصولات این شرکت در بورس کالا عرضه خواهد شد.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار، نسبت به افزایش عرضه خودروها در بورس کالا اقدام کرده و به زودی طی هر هفته بیش از ۱۰ هزار دستگاه از محصولات این شرکت در بورس کالا عرضه خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل، با بیان این که پیکاپ اتوماتیک از استاندارد آلایندگی یورو شش برخوردار بوده و اولین محصول تجاری در ایران است که این استاندارد را پاس می کند؛ گفت: این محصول هم چنین دارای استانداردهای ۸۵ گانه است.
«نبیلا ماسرالی» سخنگوی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه این ادعا، افزود: اکنون که شواهد کافی خود را جمع کرده‌ایم، کار در شورای اروپا با توجه به پاسخ روشن، سریع و محکم اتحادیه اروپا در جریان است.
امیر عبداللهیان: به آقای بورل صراحتا هشدار دادم اگر اتحادیه اروپا بر اساس اتهامات بی اساس و در جهت ترغیب آشوبگران و تروریستهایی که جان و مال مردم ایران را هدف قرار داده اند اقدام سیاسی شتابزده ای بکند، بداند پاسخ متقابل می دهیم.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است: همانند همیشه درخصوص مسیر پیش روی‌مان با مشارکت‌کنندگان در توافق و آمریکا گفتگو خواهد شد.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین پاسخ روز گذشته آمریکا به مواضع ایران در رابطه با متن پیشنهادی اروپا بر سر احیای برجام را "بسیار معقول" خواند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.
جوزپ بورل گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره اجرای کامل برجام را سازنده می داند.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره اجرای کامل برجام را سازنده می داند.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره برجام را سازنده می داند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: برنامه ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای نیروهای آتش نشانی آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ