رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
دادگاه کیفری یک استان تهران با انتشار یک آگهی عمومی که در روزنامه‌های کثیر الانتشار منتشر شده، از اعضای متواری سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین خواست وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند تا در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ای که برای آن‌ها تشکیل گردیده از این افراد دفاع کنند.
ناسا در جشن تولد یک سالگی «جیمز وب» تصویری از مجموعه ابری «رو اوفیوچی»، منتشر کرد که نزدیکترین منطقه به زمین است که در آن ستارگان تشکیل می‌شود. نسبت به تلسکوپ‌های قبلی، جیمز وب برای مشاهده عمق بیشتری در فضا و زمانی دورتر طراحی شده است. ماموریت جیمز وب با هدف جسورانه مشاهده نخستین کهکشان‌ها در ابتدای عمر کیهان تعریف شده است. قابلیت‌های این تلسکوپ به مراتب بیشتر از نمونه قبلی، یعنی تلسکوپ «هابل» است.
در حالی که به روزهای پایانی نخستین فصل سال نزدیک می شویم، آمارهای منتشر شده در خصوص رشد اقتصادی، نوید بخش روزهای مثبت برای اقتصاد کشورمان است. به گونه ای که پس از سه سال متوالی تشکیل سرمایه ثابت منفی، این شاخص رشد مثبت را تجربه کرده است.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تیم ملی والیبال ایران از مجموعه بازیکنان با کیفیتی تشکیل شده است و بی‌صبرانه در انتظار دیدار مقابل این تیم هستم.
ویدیوئی از سالم الدوسری بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در حین خروج از محل اقامت خود منتشر شده که او را در بین چند محافظ نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که گارد‌های حفاظتی الدوسری را همراهی می‌کنند و در مقابل او یک دیوار انسانی تشکیل دادند تا از نزدیک شدن هواداران به او جلوگیری کنند. در این بین یک کودک برای ستاره الهلال دست تکان داد و به وی نزدیک شد، الدوسری هم لبخندی زد و پاسخ هوادار را با سلام داد.
کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، حاکی از آن است، در جلسه‌ای مناظره‌ای که با حضور موافقین و مخالفین تشکیل در خصوص وزارت بازرگانی برگزار شد،معاون پارلمانی رئیسی از شنیدن بیانیه دانشجویی امتناع و جلسه را به سرخت ترک کرد.
وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت دانش آموزان گفت: ما هم منتظر اعلام نتیجه از سوی نهاد‌های ذیربط هستیم. نگرانی اولیا را درک می‌کنیم، کمیته فوریت‌ها تشکیل شده است.
رشته‌های ورزشی ایران در حالی هر روز یک فرصت برای بازی‌های آسیایی را از دست می‌دهند که به دلیل شرایط وزیر ورزش و مشخص نبودن زمان تشکیل «ستاد عالی»، با بلاتکلیفی عمیقی مواجه شده اند.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
وزیر کشور و آموزش و پرورش به مناسبت سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش پیام مشترکی صادر کردند.
تصویر هفته که توسط محققانی که با این تلسکوپ فضایی کار می‌کنند منتشر شده، خیره‌کننده است و خوشه باز ان‌جی‌سی ۶۵۳۰ (NGC ۶۵۳۰) را نشان می‌دهد. این خوشه که از هزاران ستاره تشکیل شده در هاله‌ای از غبار فرو رفته و بخش کوچکی از سحابی عظیم و زیبای مرداب را تشکیل می‌دهد.
روز شنبه ۷ آبان‌ماه ناسا گزارشی از تشکیل ابر ۵ کیلومتری گاز متان در جنوب تهران منتشر کرد که پس از بررسی محدوده در تصویر انتشار یافته مشخص شد این آلودگی حدوداً بر فراز مجتمع پردازش زباله آرادکوه تجمع یافته که از سال ۱۳۴۲ مرکز انباشت، زباله‌سوزی و دفن پسماند استان تهران است.
رسانه های عراقی به آخرین روند رایزنی ها درباره تشکیل کابینه اشاره و اسامی نامزدهای وزارتخانه ها را هم منتشر کرده اند.
تشکیل سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری‌های شهرداری به رغم اینکه از منظر شهرداری تهران خللی در کارکرد سازمان فاوا ایجاد نمی‌کند؛ اما از دیدگاه برخی از اعضای شورای شهر موازی‌کاری محسوب می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک شهروند در داخل خودرو در سنندج گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است.
دادستان کل کشور با تأکید بر فعالیت بیشتر حقوقدانان بسیجی گفت: باید انسجام بیشتری داشته باشید و مسائل را از منظر حقوقی بشکافید، به طور مثال وکیل خانواده امینی حرف‌های بدون مدرک مطرح می‌کند و پیش از آنکه نظر پزشکی قانونی اعلام شود، می‌گوید نظر آن‌ها را قبول ندارد، این چه حقوقدانی است که پیش از اعلام نظر مرجع قانونی، آن را قبول ندارد و خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب شده است. به عبارتی از فردا هر کسی دچار حادثه‌ای شود، خواهان تشکیل چنین کمیته‌ای می‌شود.
اگر کی‌روش هنوز خودش سرمربی تیم ملی ایران بود و یک مربی دیگر چنین ویدئو‌های پرمعنایی درباره تیم ملی ایران منتشر می‌کرد، به سادگی از کنار آن می‌گذشت؟ باورنکردنی است که کی‌روش خیلی سریع یک کنفرانس خبری تشکیل ندهد و به فرد مذکور با ادبیات خاص خودش نتازد!
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت ۵ ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در امر ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.
مدیرعامل اتحادیه دام سبک با بیان اینکه منتظر تشکیل جلسه شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک برای تعیین قیمت خرید دام زنده هستیم، از کاهش تقاضا در ایام محرم امسال برای دام خبر داد.
عرضه خودرو در بورس کالا، اشتباهات قرعه کشی را ندارد
سازمان سینمایی: فعالیت شورای عالی سینِما در دولت‌های یازدهم و دوازدهم منحل و تعطیل شده بود. نخستین بار در دولت دهم شورای عالی سینما تشکیل شد که پس از مدتی در دولت‌های یازدهم منحل و موجودیت و مصوبه آن ملغی و باطل شده بود... هیچ مستنداتی در مصوبات دولت پیشین مبنی بر تصویب انحلال شورای عالی سینما نیست و اگر چنین مصوباتی که قاعدتاً باید به تایید رئیس جمهور وقت به عنوان رئیس شورای عالی سینما می‌رسیده، وجود دارد، «تابناک» امیدوار است این مستندات منتشر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ