شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ تاکید کرد: قطعاً این شرارت‌ بی‌پاسخ نخواهد ماند و آمران و طراحان آن باید منتظر پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموز ملت ایران باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون روابط کل سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه همواره چند گام جلوتر از طراحان ایجاد نا امنی در ایران بوده و این هم بواسطه اقداماتی بوده که در ۱۰ سال اخیر در این نیرو انجام شده است.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: دشمنان ما به قدری احمق و کم حافظه‌اند که از یک طرف تاکید و دعوت به تعطیلی مدارس می‌کنند و از طرف دیگر تبلیغ می‌کنند که این اقدامات کار نظام است و می‌خواهد از دختران انتقام بگیرد و مانع درس خواندن آنان شود.
بسیاری از طراحان دوست دارند تا از خودرو‌های مختلف، نسخه‌های گوناگون بسازند و این در حالی است که کارخانه‌های سازنده چنین هدفی را دنبال نمی‌کنند.
طراحان این کمپین بر این گمان بودند که می‌توانند مشروعیتی داخلی و بین المللی برای خود به دست آورند و به سبب این مشروعیت به نقش آفرینی سیاسی بپردازند؛ اما همان گونه که گفته شد، این کمپین نتوانست مورد استقبال قرار گیرد و شکست خورد.
طراحان این کمپین بر این گمان بودند که می‌توانند مشروعیتی داخلی و بین المللی برای خود کسب نمایند و به سبب این مشروعیت به نقش آفرینی سیاسی بپردازند اما همانگونه که گفته شد این کمپین نتوانست مورد استقبال قرار گیرد و با شکست مواجه شد
پیوند طراحان و تولیدکنندگان منسوجات سنتی و صنایع دستی مرتبط در طراحی لباس امروز ایرانی در رویداد ملی «سه گام» به مدت ۳ ماه در گالری سعدآباد برقرار می‌شود.
طراحان تارا سعی کرده‌اند خودرو را به شکلی طراحی کنند که خیلی اقتصادی جلوه نکند. اما این تلاش در بخش‌هایی از خودرو اصلا نتیجه بخش نبوده است.
طراحان این دستگاه که از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی هستند و می‌گویند: یک دستگاه بیومدیکال با نام «حمله قلبی بر روی یک تراشه» می‌تواند روزی در توسعه درمان‌های موثر برای بیمارانی که در حال بهبودی از یک مشکل قلبی هستند استفاده شود.
وستوود در دهه ۱۹۷۰ میلادی با سبک‌های بحث‌برانگیزش در پانک و موج نو، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و در ادامه به تن برخی از بزرگ‌ترین نام‌های مد، جامه دوخت.
طراحان کودتای نافرجام اخیر در آلمان، در حال طرح ریزی برای ترور صدر اعظم این کشور بودند.
گرچه طراحان بهشت زهرا در نخستین سال تاسیس اعلام کرده بودند که این آرامستان برای مدت ۳۰ سال برای درگذشتگان پایتخت کفایت می‌کند، اما با وقوع جنگ تحمیلی و ورود خیل عظیم شهدای وطن، ظرفیت بهشت زهرا، دو سال زودتر از موعد پیش‌بینی شده یعنی در سال ۱۳۷۸ پر شد. با این حال در همان سال، مساحت ۱۱۰ هکتاری در قسمت شمال شرقی این آرامستان به مجموعه بهشت زهرا اضافه و مهرماه ۱۳۸۸ هم ۱۶۰ هکتار دیگر در بخش شرقی به این آرامستان ملحق شد تا وسعت آن به ۵۸۴ هکتار برسد.
جانشین وزیر دفاع گفت: طراحان اصلی ترور شهید فخری‌زاده که رژیم غاصب صهیونیستی یکی از صحنه‌گردانان اصلی آن است نیز پاسخ اقدامات خود را خواهند دید.
طراحان بنر شهرداری برای پرهیز از یادآوری نام علی دایی و علی کریمی قید استفاده از شماره ۸ و ۱۰ را زده‌اند. این دو چهره فوتبال ایران در اتفاقات اخیر تبدیل به چهره‌های معترض شده‌اند. از طرفی، تعدادی از مسئولان حتی از علی کریمی به‌عنوان لیدر اتفاقات اخیر یاد می‌کنند. علی دایی هم که بعد از ماجرای مرگ دانش‌آموز اردبیلی بیش از قبل از سوی مسئولان مورد نقد قرار گرفته است.
خانه احزاب در واکنش به حادثه تروریستی شیراز در بیانیه‌ای تاکید کرد: آمران، طراحان و عاملان این جنایت بدانند در آینده‌ای که دور هم نیست، قصاص خواهند شد.
جلالی گفت: تلاشمان بر این است همان‌طور که زمانی صنایع‌دستی صنایع‌زیستی بوده با کمک و ایده‌پردازی متخصصان و تعریف استاندارها و شاخص‌های بالا این محصولات را از ویترین به استفاده عمومی بیاوریم.
روابط عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور با صدور اطلاعیه ای جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام در شیراز را محکوم کرد.
کیهان نوشت: در کشور ما هزاران زن فرهیخته و عفیف با تحصیلات عالی و فعالیت‌های گسترده و سودمند اجتماعی حضور دارند که از سوابق درخشانی در عرصه‌های علمی و خدمات برجسته به مردم نیز برخوردارند و انتظار می‌رفت از تصاویر آن‌ها در دیوارنگاره استفاده شود؛ که نشده است!
طراحان این پوستر اما توضیح داده‌اند که برخی هدف از دیوارنگاره‌ ولیعصر را اشتباه متوجه شده‌اند.
طراحان این پوستر، اما توضیح داده‌اند که برخی هدف از دیوارنگاره ولیعصر را اشتباه متوجه شده‌اند. قرار نبوده ما لزوما زنان همراه با جمهوری اسلامی را به تصویر بکشیم بلکه زنانی که در این مملکت و با استفاده از آزادی و امنیت و امکانات موجود در آن، در زمینه کاری خود موفق شده‌اند را به‌صورت محدود لیست کرده‌ایم.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی واقعه تلخ شهادت شهید امیراحمدی، از اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی فاش کرد: طراحان انفجار پل کریمه، سرویس اطلاعاتی اوکراین هستند.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی فاش کرد: طراحان انفجار پل کریمه، سرویس اطلاعاتی اوکراین هستند.
سازمان اطلاعات سپاه شهرستان رباط کریم طی اطلاعیه‌ای از دستگیری یک تبعه خارجی و ۶ نفر لیدر داخلی که در جهت ایجاد آشوب در شهرستان فعالیت داشتند توسط نیروهای این سازمان خبر داد.
کلیت مجلس به عملکرد وزرا نگاه می‌کند و بر آن مبنا پیگیر سوال و استیضاح می‌شود. اصل اول و مبنای اکثریت نمایندگان به استیضاح آن است که وزیر مورد نظر از توانایی، کارآیی و کارآمدی لازم برخوردار نیست که البته ممکن است برخی خلاف این مدنظرشان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ