شورای امنیت ملی آمریکا همچنین گمانه‌زنی‌ها و پیشنهاد‌های اسرائیل مبنی بر ارائه امتیازات بیش از حد از سوی ایالات متحده را رد کرد. «آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: گزارش‌ها مبنی بر اینکه ما امتیازات جدیدی را برای ایران به عنوان بخشی از ورود مجدد به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ پذیرفته‌ایم یا در حال بررسی آن هستیم، کاملاً نادرست است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وبگاه وزارت دفاع آمریکا در خبر بیانیه سنتکام، به جای نام درست و تاریخی و بین المللی خلیج فارس از عبارت مجعول و ساختگی خلیج ع ر ب‌ ی استفاده کرده است.
وبگاه دولت انگلیس از رایزنی امروز نخست‌وزیر این کشور و رئیس امارات درباره ایران خبر داد.
وبگاه آمریکایی Missile Threat در گزارشی در پی رونمایی مقتدرانه ایران از موشک هایپرسونیک فتاح، اقدام به قیاس قدرت موشکی ایران و رژیم صهیونیستی کرده است.
وبگاه رسمی کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای از جلسه و دیدار «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی دولت بایدن و مقامات صهیونیستی در واشنگتن با موضوع ایران خبر داده است.
وبگاه «آرتی» روسیه نگاهی به مهم‌ترین محورهای مواضع پوتین در پی تهاجم صبح امروز پهپادهای رزمی کی‌یف به پایتخت روسیه پرداخته است.
یک وبگاه غربی در گزارشی از نحوه سوء استفاده غیر اخلاقی ارتش آمریکا از نظامیان خود در جریان جنگ افغانستان پرده برداشته است.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله گسترده سایبری امروز به ۱۵ وبگاه مهم اسرائیلی خبر می‌دهند.
وبگاه خبری «میدل ایست» در یادداشتی نوشت: «ایستادگی اروپا در برابر آمریکا در مورد تایوان عقل سلیم است نه بدعت»
وبگاه آمریکایی آنتی‌وار از عدم تمایل کشورهایی که در مدار ژئوپلتیک واشنگتن قرار ندارند، برای پیوستن به کمپین تحریم‌ها علیه مسکو خبر داد.
دیدار اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس دفتر جنبش حماس در وبگاه صهیونیستی واللا بازتاب داشت.
یک وبگاه عبری زبان در گزارشی گفته است که آمریکا متحدان صهیونیستی خود در تل آویو را از احتمال توافق هسته ای جزئی با ایران آگاه کرده است.
وبگاه آمریکایی آکسیوس به نقل از منابع خود اعلام کرد: واشنگتن برای توافق موقت با تهران در تلاش است؛ اما ایران این پیشنهاد آمریکا را در حال حاضر رد کرده است.
وبگاه آمریکایی آکسیوس به نقل از منابع خود اعلام کرد: واشنگتن برای توافق موقت با تهران در تلاش است.
ساعتی پیش وبگاه شبکه «العربیه» در توییتی مدعی شد که قرار است در ازای آزادی سه شهروند آمریکایی توسط ایران، سه کشور عراق ، ژاپن و کره جنوبی دارایی‌های مسدود شده ایران را آزاد کنند.
وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی با ادعای ورود دو ناو جنگی ایرانی به آب های منطقه ای استرالیا، عنوان کرد: ایران بازوهای دریایی قدرتمند و دور بردی دارد که این مساله باید اسرائیل را نگران سازد.
دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» یک فلسطینی را به اتهام ارتباط با ایران به ۷ سال زندان محکوم کرد.
دفتر دادستانی پاریس حمله هکری به وبگاه نشریه هتاک «شارلی ابدو» را تأیید کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.
سفیر فرانسه در آمریکا در گفتگو با وبگاه «المانتیور» مدعی شد که ایران باید با آژانس بین‌المللی انرژی درباره مواد هسته‌ای اعلام نشده خود همکاری کند.
دستیابی به جنگنده‌های پیشرفته‌تر احتمالاً چالشی برای ایالات متحده در سال‌های آینده خواهد بود. یک ارتش مجهزتر ایران و روابط عمیق‌تر با کرملین می‌تواند مذاکرات هسته‌ای را بسیار سخت‌تر کند.
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ برای آغاز برخوردهای قاچاق در امین حضور تهران اعلام آمادگی کامل کرده است.
وبگاه کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا نام «جو بایدن» را در فهرست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در این کشور ثبت کرد.
گزارش وبگاه شبکه خبری سی ان‌ان حاکی است یکی از نگرانی‌های مقام‌های دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا احتمال لو رفتن روش‌ها و منابع دستگاه‌های جاسوسی آمریکا است.
وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان مدعی شده ایران خواستار دریافت غرامت در صورت خروج دوباره آمریکا از برجام، به عنوان بخشی از مذاکرات رفع تحریم‌های وین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ