انزو فرناندز، جوان اول جام جهانی 2022، احتمالا بسیار زودتر از تصورات از بنفیکا جدا خواهد شد. برای او دو پیشنهاد 127 میلیون یورویی رسیده و همه منتظر پاسخ نهایی او هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی ناپولی به پیشنهادات نجومی باشگاه‌های ‌عربستانی به ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای تیمش، واکنش نشان داد.
باشگاه الهلال عربستان یک پکیج پیشنهادی فوق‌العاده برای جذب کیلیان امباپه به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داد.
شبکه ESPN مدعی شد باشگاه عربستانی النصر برای راضی کردن برناردو سیلوا برای منتقل شدن به این باشگاه به او پیشنهاد دستمزدی نجومی داده است.
طبق ادعای ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، لیورپول زودتر از رئال دست به کار شده و اولین پیشنهاد برای خرید کیلیان امباپه را به پی اس جی ارائه داده است.
تمدید قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید علیرغم پیشنهادات نجومی از باشگاه‌های عربستان سعودی میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا دیده می‌شود.
در کنار پیشنهاد نجومی باشگاه النصر به مهاجم تیم ملی ایران، باشگاه الهلال عربستان همزمان خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی و سرمربی پورتو شده است!
در کنار پیشنهاد نجومی باشگاه النصر به مهاجم تیم ملی ایران، باشگاه الهلال عربستان همزمان خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی و سرمربی پورتو شده است!
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید یکی از ستا‎ره‌هایی که مورد توجه باشگاه الهلال قرار گرفته و آبی‌های شهر ریاض پس از ناکامی در جذب لیونل مسی، با یک پیشنهاد نجومی قصد به خدمت گرفتن مرد کروات را دارند.
یک تیم صنعتی پیشنهاد نجومی و سنگینی به عیسی آل کثیر ارائه داده است.
رسانه‌هایی مانند فوت مرکاتو و گل خبر می‌دهند که لیونل مسی پیشنهاد حضور در الهلال را پذیرفته است.
زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، با هدف حضور در یک تیم‌ بزرگ اروپایی، به پیشنهاد نجومی باشگاه النصر عربستان پاسخ منفی داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
چرا طارمی پیشنهاد نجومی الهلال را رد کرد
رسانه ایتالیایی از پیشنهاد بزرگ عربستان سعودی به سرمربی پرتغالی خبر داد.
چرا زیدان پیشنهادهای نجومی لیگ انگلیس را رد می‌کند؟
باشگاه الهلال عربستان برای جذب لیونل مسی حاضر است رقمی عجیب را به این بازیکن پیشنهاد دهد تا او را به گرانترین بازیکن تاریخ تبدیل کند.
طبق ادعای سی بی اس، باشگاه النصر عربستان حاضر است برای جذب رونالدو 250 میلیون یورو هزینه کند.
باشگاه النصر عربستان برای جذب ابرستاره پرتغالی دست به کار شد.
پیرز مورگان در بحبوحه بحران منچستریونایتد از رفیقش کریستیانو رونالدو حمایت کرد، و تاکید می‌کند که این مهاجم پرتغالی ۱۱۵ میلیون پوند برای بازی در عربستان سعودی را رد کرده است.
باشگاه منچسترسیتی قصد دارد بعد از یک ماه پیشنهاد تمدید قرارداد خود را به ارلینگ هالند ارائه دهد.
اندی کارول ۳۳ ساله از فصل ۱۷-۲۰۱۶ نتوانسته است در یک فصل بیش از ۵ گل به ثمر رساند.
باشگاه تراکتور تبریز برای اندی کارول مهاجم پیشین لیورپول و نیوکاسل پیشنهاد داده بود که این بازیکن آن را رد کرده است.
اسکای اسپورتس مدعی است عربستان سعودی در حال مذاکره با مالک چینی باشگاه اینتر است و برای خرید باشگاه ایتالیایی پیشنهادی 1.2 میلیارد دلاری ارائه کرده است.
اتلتیکو مادرید با وجود پیشنهاد بزرگ 130 میلیون یورویی منچستریونایتد با فروش ژوائو فلیکس به این باشگاه مخالفت کرد. اما دلایل اتلتیکو برای مخالفت با این پیشنهاد چه بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ