احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تصمیم نهایی دولت درباره فیلترینگ برخی از پیام‌رسان‌های خارجی اظهار کرد: در ارتباط با فیلترینگ دو شبکه اینستاگرام و واتس‌اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه‌ها برابر چهارچوب قانونی عمل کنند و تعهد دهند، وزارت ارتباطات براساس تکالیفش عمل خواهد کرد در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه‌ها هستیم ولی هنوز جواب روشنی در این زمینه داده نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی گفت: هیچ‌کارمندی در ادارات نداریم که کشف حجاب کرده باشد. پیگیری شبکه های فساد در دستور کار دولت قرار دارد و حتما برخورد جدی خواهد شد. امید است قوه قضاییه ظرفیت بیشتری را به میدان‌ آورد تا شرایط بهتر شود.
وزیر کشور در نشستی با استاندار هرمزگان، جزایر۳گانه ایرانی خلیج فارس را دُرّ گران‌بهای کشور برشمرد و بر لزوم برنامه‌ریزی اساسی برای آنها و سایر جزایر استان تاکید کرد.
وزیر کشور در هفته جاری به منظور بررسی سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون شوراها حضور می‌یابد.
وجیدی گفت: با توجه به گرمای زیاد در مرز‌های دیگر و مساله بُعد مسافت، امیدواریم زائران بیشتری از مرز تمرچین عبور کرده و ما نیز زمینه سفر بهتر را فراهم کنیم.
وزیر کشور، گفت: اولویت و هدفی مهم‌تر و اساسی‌تر از برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم در آن وجود ندارد.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی، که در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام بسیار فعال است با محمد کشوری کل‌کل توییتری را راه‌ انداخت.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: خبر حمله ریزپرنده به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان را تایید نمی‌کنیم.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید، سیم‌کارت برای گردشگران خارجی در کشور به‌منظور استفاده بهتر آن‌ها از فضای مجازی در حال طراحی است.
زارع پور تنها بحث موجود در اینترنت کشور را فیلتر بودن اینستاگرام و واتس‌اپ دانسته و از وضعیت اینترنت کشور اظهار رضایت نموده است؛ ادعایی که به نظر غاطبه کاربران اینترنت کشور با آن موافق نیستند.
حالا ۵۴ روز از زمان وعده رئیس جمهور، سپری شده و با وجود آرام بودن شرایط کشور، هنوز تصمیمی درباره برداشته شدن محدودیت‌ها اتخاذ نشده است. اگرچه وزیر ارتباطات بار‌ها اعلام کرده تصمیم گیری درباره رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ، بر عهده نهاد‌هایی غیر از دولت است، اما بالطبع رئیس جمهور، می‌تواند نقش اثرگذار خود را در این زمینه ایفا کند و شرایط را تغییر دهد.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: دو سکوی اینستاگرام و واتساپ باید به ما تعهداتی بدهند و زمانی که آن تعهدات را بدهند جمهوری اسلامی تصمیم گیری خواهد کرد. بر اساس گزارشی که وزارت ارتباطات به ما داده آن‌ها هنوز به ما تعهد نداده‌اند وگرنه فیلتر خاصی نداریم.
یزدی خواه کمیسیون فرهنگی علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور از جمله برای سیستان و بلوچستان از استیضاح قریب الوقوع وزیر کشور در این باره خبر داد.
وزیر کشور در واکنش به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: نوبر است که ‌ایران را در کمیته حقوق بشر محکوم کردند در حالی که براساس آمار خود غربی‌ها، آمریکایی‌ها حدود ۲۰ هزار کشته جنایت‌های فجیع در سال دارند.
وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت‌های محصولات گروه بهمن به ویژه در بخش خدمات شهری تاکید کرد
وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت‌های محصولات گروه بهمن به ویژه در بخش خدمات شهری تاکید کرد
وحیدی، اغتشاشات را به ضرر مردم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و دشمن را در مذاکرات کلافه کرده است و علاوه بر تحریم های اقتصادی زیاد، همه مسایل خود را با قدرت به پیش می برد.
میر احمدی با اشاره به بازداشت شروین حاجی پور گفت: وی به دستور یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شد و پس از آنکه خبر به مرکزیت رسید وی آزاد شد هر تصمیمی که گرفته برای انتشار فیلم به خواست خودش بوده است.
پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی را به رسمیت نمی شناسد و نقش محوری هرازگاهی در آشوب ها به عهده دارد و مجب ناامنی در کشور می شود طبیعتا بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در کشور نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام درگذشت «سیدرضا مؤید خراسانی» شاعر ادبیات آیینی کشور را تسلیت گفت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: به زبان ساده بگویم که فیلتر کردن نتیجه ندارد. مگر تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام و توییتر و … و حتی فیلترشکن‌ها بسته نشده، آیا کارساز بود؟ بسیاری از مردم کشور دیروز این عکس رو دیدند و برخی هم واکنش نشون دادند.
وزیر کشور: به وزارت بهداشت و پزشکی قانونی دستور داده شد علت فوت را پیگیری کنند.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ