لژیونر دوچرخه سواری زنان ایران گفت: خیلی خوشحالم که با تیم جدیدم می توانم در مسابقات حرفه‌ای شرکت کنم چون وقتی دوچرخه‌سوار از مسابقات دور بماند، افت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - مربی تیم ملی عراق پس از پیروزی تیمش در مصاف با هنگ‌کنگ گفت: از بازی در ایران خوشحالیم و از عملکرد بازیکنانم در اولین مسابقه راضی هستم.
کاپیتان‌ تیم ملی‌‌‌‌ والیبال ژاپن گفت: در دیدار سخت مقابل تایلند به برتری رسیدیم و خوشحالم که مسابقات قهرمانی آسیا را با برد شروع کردیم.
حسین شنانی می‌گوید اعضای تیم صنعت نفت هم قسم شده‌اند تا در مسابقات این فصل لیگ برتر برای خوشحالی مردم آبادان و شادی روح محمد عجمی‌پور وارد زمین شوند.
هافبک جدید نساجی امیدوار است دوباره در فوتبال ایران و آسیا بدرخشد.
رضا عنایتی می‌گوید فشردگی شدیدی مسابقات کار را برای بازیکنان سخت کرده است.
خلیل سالم، دبیرکل فدراسیون فوتبال غرب آسیا، از بازگشت فعالیت‌های فوتبال به بغداد و برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا عراق ابراز خوشحالی کرد.
دومین تنیسور برتر جهان پس از شکست در رولان گاروس درباره نگرش خود به سطح خاکی مسابقات صحبت کرد.
ادی هاو، سرمربی نیوکسل از راهیابی شاگردانش به مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.
کشتی گیر وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران ابراز امیدواری کرد بتواند در مسابقات جهانی هم به مدال طلا دست پیدا کند.
تنیسورهای روسیه و بلاروس امسال می‌توانند در مسابقات تنیس «ویمبلدون» در انگلیس شرکت کنند.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: بچه‌هایی که در اردو هستند و آنهایی در تیم ملی حضور دارند در تمام مسابقات هدفشان خوشحال کردن دل مردم و برافراشته شدن پرچم ایران است.
رئیس فدراسیون هندبال ایران بعد از برد تیم در برابر شیلی در مسابقات جهانی گفت: بازی نفسگیری بود اما خوشحالیم در این شب به مردم عیدی دادیم.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
رونالدینیو، ملی پوش سابق برزیل با ابراز خوشحالی از قهرمانی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که لیونل مسی شایسته قهرمانی در این مسابقات بوده است.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: برخی‌ها که درکی از ورزش قهرمانی ندارند این زودتر رفتن تیم را برای ما حاشیه کردند.
درست است که بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی در دنیا منتظر تقابل دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی روی تشک هستند، ولی واقعیت این است که این تقابل در بازه زمانی فعلی، بیش از آنکه ایرانی‌ها را خوشحال کند به سود آمریکایی‌هاست. حسن یزدانی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی اخیر که در بلگراد صربستان برگزار شد نشان دادند هیچ طرح و برنامه‌ای برای مقابله با دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ندارند.
دارنده طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: خوشحالم از اینکه بعد از چند دوره دوری کاراته از مسابقات رده سنی حالا بعد از 11 سال برای ایران مدال طلا کسب کردم.
دختر طلایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم از اینکه روی سکو با چادر پرچم ایران را بالا گرفتم.
در میان لحظات تاریخی و نمادین مسابقات جام جهانی شادی و اشک شوق یک ایرانی دیده می شود. خوشحالی بعد از گل حمید استیلی در جام جهانی 1998 بعد از گلزنی مقابل آمریکا از دید فیفا یکی از ماندگارترین لحظات جام جهانی لقب گرفت.
علیرضا بیرانوند می‌گوید وظیفه بازیکنان تیم ملی خوشحال کردن مردم با پیروزی در مسابقات فوتبال است.
آلیو سیسه می گوید که از بازیکنان تیمش انتظار دارد برابر ایران رقابت جدی و حرفه ای را به نمایش بگذارند.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: خوشحالم کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی شد و منتظر اعلام برنامه این مربی هستیم.
آبادان- نفت مسجدسلیمان پیروزجدال تیم‌های نفتی خوزستان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ