دختر طلایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم از اینکه روی سکو با چادر پرچم ایران را بالا گرفتم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه تنها تبصره چرخه انتخابی تیم ملی در وزن ۷۲ کیلوگرم و به دلیل عملکرد بسیار خوب دانیال سهرابی بوده است، گفت: از اینکه به اجرای عدالت و چرخه انتخابی تیم ملی پایبند بودیم خوشحالم.
عراقچی تصریح کرد: «سیاست همسایگی دولت درست است، از قبل هم بوده است، در اینکه ایران به لحاظ راهبردی باید در محیط پیرامونی خودش از ایجاد تنش جلوگیری کند و روابط مسالمت‌آمیز مثبت با همسایگانش داشته باشد، کسی تردید ندارد. خوشحالم روابط ایران و عربستان که یکی از دو قدرت بزرگ منطقه است را شاهدیم. ما از این قضیه عبور کردیم. تنش میان دو کشور به نفع دو کشور و صلح منطقه نیست. سیاست منطقه‌ای و همسایگی به خوبی پیش می‌رود، اما دشمنان و آفاتی دارد که باید مراقبت کرد.»
بر خلاف تصور برخی از افراد در تیم استقلال از اینکه علی بیرو آبی پوش نشد، خوشحال هستند.
تاکفوسا کوبو از اینکه به رئال گل زده و حالا همه رسانه‌ها از او حرف می‌زنند، بسیار خوشحال است.
سیمونه اینزاگی از دبل روملو لوکاکو برابر امپولی ستایش کرد و گفت از اینکه هر چهار مهاجم بزرگش در دسترس هستند، خوشحال است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، از اینکه تیمش با تعدادی از بازیکنان ذخیره مقابل الچه به پیروزی 4-0 رسید، ابراز خشنودی کرد.
کیلیان امباپه از اینکه کاپیتان اول فرانسه شده بسیار خوشحال است و گفت هیچ فشاری از این بابت روی خودش حس نمی‌کند.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-1 آرسنال مقابل کریستال پالاس گفت از اینکه تیمش بعد از حذف از لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ توانست امشب چنین واکنشی نشان بدهد خوشحال است.
وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد با بیان اینکه در نقل و انتقالات زمستانی چند پیشنهاد داشت اما خواسته‌اش ماندن در فاینورد بود، گفت: می‌خواهیم قهرمان لیگ هلند بشویم.
بازیکن اسپانیایی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه از سطح فوتبال ایران شگفت زده شده و تصوراتش درباره این رقابت‌ها غلط بوده است، گفت: از گلزنی مقابل پرسپولیس که بزرگترین تیم ایران است خوشحالم.
سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه همچنان سنگربان شماره یک تیم است ابراز خشنودی کرد.
آنتونیو کونته در نشست خبری امروز خود گفت که کریستین رومرو برای بازی مقابل استون ویلا آماده است و از اینکه یک قهرمان جهان در تیمش دارد، ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی آرژانتین با انتقاد از سبک بازی هلند، اعلام کرد که انتظار چنین سبکی از فن خال و تیمش نداشت.
کریستیانو رونالدو از اینکه سرمربی سانتوس او را روی نیمکت گذاشت خوشحال نبود
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام گفت از اینکه یکی از بازیکنان تعویضی‌اش باعث پیروزی در لحظات پایانی شده خوشحال است.
ویلفرد لئون و مصدومیت او موضوعی بود که بیش از هر خبر والیبالی دیگر در چند روز گذشته مورد توجه قرار گرفت.
دارنده طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: خوشحالم از اینکه بعد از چند دوره دوری کاراته از مسابقات رده سنی حالا بعد از 11 سال برای ایران مدال طلا کسب کردم.
لوکاس واسکز پس از تساوی برابر شاختار از اینکه بازنده نشدند ابراز خوشحالی کرد و گفت که امیدوار است مصدومیت آنتونیو رودیگر هم جدی نباشد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: از اینکه موفق به شکست پرسپولیس شدیم، خوشحالم.
یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی‌گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است. برای رسیدن به اوج و طلا باید بهترین‌ها را ببرید و من از اینکه چنین ورزشکاران و کشتی‌گیران با استعداد و توانمندی سر راه من هستند خیلی خوشحالم
مربی تیم اسکی جوانان سوئیس گفت: از اینکه به عنوان یک ایرانی در مهد اسکی دنیا کار می‌کنم، خوشحالم.
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از تمدید قرارداد با این باشگاه گفت: استقلال خانه من است و از اینکه باز هم به تیم بازگشتم، خوشحالم.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: از اینکه اولین مدال‌آور ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی لقب گرفتم، خوشحالم و امیدوارم به سایر اعضای کاروان انرژی مثبت داده باشم.
حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای فیلم راضی از سینما خارج شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ