در میان لحظات تاریخی و نمادین مسابقات جام جهانی شادی و اشک شوق یک ایرانی دیده می شود. خوشحالی بعد از گل حمید استیلی در جام جهانی 1998 بعد از گلزنی مقابل آمریکا از دید فیفا یکی از ماندگارترین لحظات جام جهانی لقب گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الشمال با نظر مربی ایرانی تیمش مقابل العربی به میدان می‌رود.
رئیس کمیته فنی فدراسیون ووشو به عنوان رئیس هیأت ژوری تالو و ساندا در مسابقات جوانان آسیا انتخاب شد.
ده‌مرده‌ئی تصریح کرد: این درمان با بکارگیری محصول تولید یک شرکت ایرانی متعلق به بنیاد برکت محقق می‌شود و در دو مرحله جراحی دو روزه؛ در گام نخست پوست بیمار برداشته می‌شود و در روز بعد با انجام کار تجزیه، پوست جدید به بیمار تزریق می‌شود.
در بخش اول این ویدئو یک مزرعه پرورش تمساح را خواهید دید. در بخش دوم نیز فرآوری پوست و گوشت کروکودیل را در کارخانه مشاهده می کنید. جالب است بدانید که در ایران نیز مزارع کروکودیل زیادی وجود دارند که با اهداف صادراتی فعالیت می کنند.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از آنالیز پوست و تولید بسته های مراقبتی پوستی کاملا گیاهی در یک شرکت دانش بنیان دانشگاهی با کمک هوش مصنوعی خبر داد.
ستاره ایرانی هال سیتی جزو نفرات اصلی تیمش مقابل هاتای اسپور است.
محققان ایرانی طی یک پژوهش، اثر آنتی اکسیدانی عصاره غشا آمنیوتیک انسان بر سلول‌های فیبروبلاست را بررسی کردند. نتایج این پژوهش نشان داد، این عصاره اثر ضدپیری دارد.
دکتر عمادی می‌گوید: سال ۲۰۰۹ با تیم پزشکی که همراهم بودند، به غنا رفتیم تا بیماران فقیر را درمان کنیم. یک زن جوان غنایی که در روستایی در اطراف شهر آکرا، پایتخت غنا، زندگی می‌کرد مشکل پوستی شدیدی داشت و از آن رنج می‌برد. بیماری این زن به قدری شدید بود که هیچ‌کس نمی‌خواست به او نزدیک شود.
این‌ها نشان می‌دهند که چین سعی دارد تبدیل به یک قدرت چندضلعی در دنیا شود و دیگر قصد ندارد خود را به حوزه‌های تجاری و اقتصادی محدود کند؛ بنابراین به نظر من چین در حال خروج از پوسته قدیمی و سنتی خودش است و حتی ارتباطش با روسیه را هم می‌توان در همین چارچوب تحلیل کرد
گروهی از محققان با همکاری امید ویسه پژوهشگر ایرانی یک نوع پوست مصنوعی جدید ابداع کردند که خون در آن جریان می یابد و می توان از آن برای آزمایش های بیشتر استفاده کرد.
مقصود فراستخواه گفت: جِرم بحرانی اعتراض در حال وخیم‌تر شدن است. نشانه های یک پوست اندازی بزرگ اجتماعی در جامعه ایران نمایان شده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، آکنه را یک روند فیزیولوژیک در بدن دانست، که دارای یک مکانیزم و فرایند است، که ۴ عامل در بروز آن دخیل است؛ انسداد فولیکول‌های مو، که به دنبال آن، کومودون‌ها و جوش‌ها ایجاد می‌شوند، چربی پوست که در سنین بلوغ بیشتر می‌شود، باکتری‌ها که در حالت عادی در پوست وجود دارند و التهاب مواردی هستند که باعث بروز آکنه می‌شوند، همچنین دارو‌ها با اثر بر روی این چهار مکانیسم، آکنه را کنترل می‌کنند.
سفیر پیشین ایران در ریاض با بیان اینکه عربستان برای ما یک آشنای ناشناخته است و در واقع یک جعبه سیاه محسوب می‌شود، تصریح کرد:عربستان در دوران جدید در حال پوست اندازی جدی و واقعی است.
غلامرضا ظریفیان، معاون دانشجویی وزارت علوم در دولت خاتمی درپاسخ به این سوال که آیا وضعیت علمی کره‌شمالی به گونه‌ای هست که تاثیری بر ارتقای علمی ایران داشته باشد، اظهار کرد: «لازمه توسعه علمی، داشتن ارتباطات گسترده جهانی است. در این تبادلات است که یک جامعه از توسعه علمی برخوردار می‌شود. با توجه به ارتباطات حداقلی جامعه جهانی بعید است که این کشور از توسعه علمی در بسیاری از زمینه‌ها برخوردارباشد. اما ظاهرا در برخی از زمینه‌ها مانند صنایع نظامی و صنایع هسته‌ای از توانایی‌هایی برخوردار است چنان‌که ما در جنگ ایران و عراق بخشی از موشک‌های دوربرد را از این کشور تهیه می‌کردیم.»
مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور بهترین بازیکن هفته لیگ یک ترکیه شد.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: به جز همان یک مورد مبتلای شناسایی شده در کشور تاکنون هیچ مورد مثبت مبتلا به بیماری شناسایی نشده است. خوشبختانه آن یک نفر مبتلا هم با طی دوره بیماری بدون آنکه بیماری را به نزدیکان و اطرافیان خود انتقال دهد، بهبود یافته است. بین دو تا چهار هفته زمان لازم است تا ضایعات پوستی بیماری بهبود یابد که در مورد ایشان هم این اتفاق افتاد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها ساعتی بعداز اعلام رسمی بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران، برای او یک پوستر ویژه خوش‌آمد گویی منتشر کرد!
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار که یک بانوی ۳۴ ساله است و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است؛ بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است، افزود: افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
محققان سوئدی با همکاری مهرداد رفعت، پژوهشگر و کارآفرین ایرانی یک ایمپلنت قرنیه از پوست خوک ابداع کرده اند که طی آزمایشی به طور موفقیت آمیز بینایی ۲۰ فرد نابینا یا کم بینا را احیا کرد.
تحقیقی جدید به رهبری یک محقق ایرانی نشان می دهد با افزودن ماده ای از پوسته های دور ریز میگو می توان سیمانی قدرتمندتر ساخت.
بر اساس ضوابط شرکت استارتاپی تپسی مربوط به یک شرکت حمل و نقل اینترنتی است که در فرابورس پذیرفته شده و باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده در کدال احتمالا در هفته‌های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود. جزییات ارزش گذاری سهام «تپسی» را در مطلب زیر بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ