خلیل سالم، دبیرکل فدراسیون فوتبال غرب آسیا، از بازگشت فعالیت‌های فوتبال به بغداد و برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا عراق ابراز خوشحالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: دسترسی به اطلاعات و محصولات استاندارد بین المللی در بخش هواشناسی هوانوردی باید برای همه کشورها امکانپذیر باشد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دنیا فیلترینگ را با شروط خاصی پذیرفته است، اما باید ظرفیت‌های داخلی را تقویت کرد. برای نمونه اپلیکیشن‌های داخلی باید روز به روز تقویت شوند و مردم می‌توانند از آن‌ها در کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و حتی هیأت‌های مذهبی استفاده کنند.
رئیس فدراسیون کبدی بااشاره به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا که با نایب قهرمانی همراه بود،گفت: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هند که تیم دهمش هم با تیم اول آن فرقی ندارد.
رئیس فدراسیون کبدی بااشاره به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا که با نایب قهرمانی همراه بود،گفت: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هند که تیم دهمش هم با تیم اول آن فرقی ندارد.
مالیات گیری هوشمند و عادلانه‌ می‌تواند بستری برای توسعه کشورها باشد. شواهد در کشور ما نشان‌ می‌دهد که تا کنون نتوانسته ایم به ایجاد یک نظام کارآمد مالیاتی بپردازیم. به طوری که همه افراد متناسب با درآمدشان مالیات بپردازند.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: متأسفانه کمیته بین المللی المپیک بلایی سر وزنه‌برداری آورده که در هر رقابتی، اوزان متفاوت و مختلف می‌بینیم که همین امر همه کشورها را سردرگم کرده است.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: متأسفانه کمیته بین المللی المپیک بلایی سر وزنه‌برداری آورده که در هر رقابتی، اوزان متفاوت و مختلف می‌بینیم که همین امر همه کشورها را سردرگم کرده است.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و عمان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع سلطان عمان به کشورمان، گفت: روابط دوستانه ایران و عمان می‌تواند الگویی برای همه کشورهای منطقه باشد.
چابهار- نخست وزیر پاکستان با تأکید بر تقویت روابط دو کشور ایران و پاکستان در همه بخش ها گفت: برای برقراری امنیت در مرزهای دو کشورها از همه ظرفیت های استفاده می شود.
هم‌ بنیانگذار اندیشکده حکمرانی شریف گفت: در جهان امروز بجز آمریکا تقریباً تمام کشورها راجع به وضعیت اینترنت نگران هستند.
کرباسچی: یک وقتی آقای ظریف گفتند برجام این است که ما مسئله هسته‌ای را پیش ببریم و با سایر کشورها مسائل‌مان را حل کنیم، آن‌زمان خیلی شدید مورد انتقاد گرفتند ولی خُب الآن می‌گوییم مسائل منطقه‌ای را می‌خواهیم حل کنیم تا بعد زمینه فراهم شود تا بتوانیم با آمریکا با دست پرتری کارمان را پیش ببریم. می‌خواهم بگویم در این طرف ما به‌عنوان اصلاح طلب و منتقد نباید فکر کنیم اگر ما بیاییم همه چیز را می‌توانیم دگرگون کنیم، این‌گونه نیست.
رئیس جمهور گفت: با همه کشورهای دنیا به صورت متوازن تعامل داریم و کار را به لبخند چند کشور گره نزدیم و کسانی که می‌خواهند با جمهوری اسلامی ایران کار کنند زمینه آن کاملاً فراهم است.
خطیبی گفت: همه کشورها بر اساس شاخص‌های جهاتی نفت خود را به فروش می‌رسانند و ممکن است برخی از کشورها تخفیف‌هایی را در نظر بگیرند اما پایه قیمتی بر مبنای قیمت جهانی است.
برای دریافت گواهینامه خلبانی، می‌توان گفت محدودیت سنی نسبتا نامحدود است. برای دریافت گواهینامه خلبانی تجاری در بسیاری از کشور‌ها باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید. در حالی که حداکثر سن برای گرفتن گواهینامه خلبانی وجود ندارد. با این همه مقررات متفاوتی برای پرواز هواپیما‌های تجاری وجود دارد.
رئیس رصدخانه ملی مهاجرت ایران درباره تاثیر شرایط ناپایدار اینترنت بر مهاجرت گروهی استارتاپ‌ها، می‌گوید که بسیاری از کشور‌ها به این نکته رسیده‌اند که سرمایه انسانی در ابعاد مختلفش، همه ذی قیمت هستند و خیلی از شرکت‌ها و تیم‌ها اگر می‌خواهند به کشوری، از جمله کشور‌های حوزه خلیج فارس بروند، با این پیشنهادات رو به رو هستند که صرفا برای ثبت یا ایجاد شرکت اقدام نکنند بلکه برای راه‌اندازی و به نوعی اجرای این ایده هم اقدام کنند
هاشمی‌طبا گفت: در روابط بین المللی کشور دوست پیدا نکنید. همه کشور‌ها بر اساس منافع خودشان، گرایش به هر طرف که چرب‌تر باشد یا منافعش بیشتر باشد دارند. با بعضی از کشور‌ها ممکن است یک لحظه دشمنی پیدا کنند، بعد با هم کنار می‌آیند. این که ما بگیم فلان کشور دوست ماست، شاید در تعارف بگوییم، ولی کشور‌ها منافع خودشان را می‌خواهند و به دنبال منافع خودشان هستند. ما خیلی ساده لوح هستیم که بخواهیم بگوییم یا باور کنیم فلان کشور دوست ماست، آن‌ها دوست خودشان هستند.
همدان- وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مجموعه تفریحی و گردشگری جهان کوچک که به خوبی در شهرستان ملایر اجرا شده، بدون شک می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر کشورها باشد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به همکاری و هماهنگی خود با همه کشورها بخصوص پاکستان در پیشگیری و مقابله با تروریسم ادامه می دهد.
رئیس جمهور چین گفت که باید نگرانی های منطقی امنیتی همه کشورها را مد نظر قرار دهیم و اختلافات را از طریق گفتگو حل کنیم.
کشورهای خودکامه خلیج فارس نقش کلیدی در نظم نوین جهانی و برای آینده اقتصاد آلمان ایفا می‌کنند. اجتناب کامل از وابستگی به آن کشورها کار دشواری خواهد بود.
سید رضا فاطمی امین گفت: تجهیزات پزشکی جزو اقلامی هستند که همه کشورها توانایی تولید آن را ندارند و این صنعت از نظر پیچیدگی و فناوری می‌تواند قدرت خلق کند.
قاسمی با اشاره به نشست وزرای عشق‌آباد در ترکمنستان گفت: وزرای عشق‌آباد مربوط به کشورهای محصور در خشکی است، در این نشست همچنین ایران، چین، روسیه و کشورهای عربی هم حضور داشتند. در این نشست همه پذیرفتند که ایران می‌تواند به لحاظ ژئوپلیتیکی مهم‌ترین نقش ترانزیتی جهان را داشته باشد. به دلیل کریدورهای شمالی و جنوبی. ما باید بتوانیم از این موقعیت ایران در جهان استفاده کنیم.
دولت نجات ملی یمن به همه کشورهای عضو سازمان ملل اعلام کرد که هر گونه توافق با کشورهای عضو ائتلاف متجاوز یا دولت دست نشانده باطل و ملغی است.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز جلوه‌های قدرت و مولفه‌های آن در کنار سرمایه‌های اجتماعی مطرح می‌شود به طوری که در جهان امروز علوم و فناوری‌های نوین تبدیل به نماد قدرت‌ساز شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ