حسین شنانی می‌گوید اعضای تیم صنعت نفت هم قسم شده‌اند تا در مسابقات این فصل لیگ برتر برای خوشحالی مردم آبادان و شادی روح محمد عجمی‌پور وارد زمین شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
مذاکره باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم سنگالی از چند روز گذشته شروع شد و حتی شایعه شده مبلغ رضایتنامه او ۴ میلیون یورو است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب و بکارگیری حدود ۱۰۰ هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش و زیر مجموعه‌های آن در سال جاری خبر داد و گفت: دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز در سال جاری جذب و بکارگیری از طریق آزمون‌های استخدامی داشته و خواهند داشت.
کلیشه‌های سربی که سالها در کمدهای در بسته دانشکده داروسازی پنهان بود و از آنها برای برچسب دارو و مجلات علمی استفاده می شد؛ کشف و در موزه تاریخ پزشکی ایران به نمایش گذاشته شدند.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به این موضوع که پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است، عنوان کرد: شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن اینکه از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‎رسانی شده است.
در همان حال که هر دو طرف دعوا روی موتور نشسته بودند بین آن‌ها درگیری لفظی صورت گرفت: «درگیری بین ما زیاد طولانی نشد. من خیلی سریع گاز موتور را گرفتم و از مهلکه دعوا دور شدم. آن موتور سوار ناشناس هم گاز داد و دور شد. چند متر جلوتر من متوجه شدم که احمد روی شانه‌های من افتاده است. متوجه شدم بیهوش است. وقتی از موتور پیاده شدم او غرق در خون روی زمین افتاد. تازه آن زمان متوجه شدم ضربه عمیقی با چاقو به سینه احمد زده بودند. سپس او را به بیمارستان منتقل کردم که دیگر بی‌فایده بود.»
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به نامه جدید کمیته انضباطی علیه افشین پیروانی موضع‌گیری کرد.
دنی اولمو محصول آکادمی لاماسیاست ولی چند سال پیش راهی دیناموزاگرب شد و حالا ستاره تیم لایپزیش است. او از بازگشت به بارسا استقبال می کند ولی گفت که فعلا شرایط مهیا نیست.
علی حاجی پور با عملکرد فوق العاده خود در تمرینات تیم ملی همه را یورپرایز کرده است.
«تپسی پک» جدیدترین کسب و کار تپسی در حوزه ارسال مرسوله، در اپلیکیشن تپسی در دسترس عموم قرار گرفته است. این سرویس، تفاوت‌هایی نسبت به ارسال مرسوله با پیک موتور و خودرو دارد که آن را نسبت به سرویس‌های مشابه، متمایز می‌کند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که تا این لحظه توافقی برای توقف موقت درگیری‌ها بین مقاومت و اشغالگران تحت نظارت مصر حاصل نشده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.
باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت تبعات پرونده سرمربی سابق این تیم توضیح داد.
لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، شکست مقابل اسکاتلند را حاصل اشتباهات فردی دانست.
در گزارش ماه فوریه اسپید تست، جایگاه ایران در هر دو فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل و ثابت با کاهش روبرو شد.
در گزارش ماه فوریه اسپید تست، جایگاه ایران در هر دو فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل و ثابت با کاهش روبرو شد.
در گزارش ماه فوریه اسپید تست، جایگاه ایران در هر دو فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل و ثابت با کاهش روبرو شد.
در شنبه افتخار و امید ۵۰۰ دستگاه موتور برقی تازه به ناوگان موتوری پست تحویل داده شد.
پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی وارد دور تازه ای از بررسی شده و به نظر می رسد به زودی پس از تایید نهایی در کارگروه اقتصاد دیجیتال برای تصویب به مجلس ارائه شود.
نتانیاهو با دفاع از اغتشاشات در ایران، ادعا کرد که توافق هسته ای ایران احتمالاً مرده است.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: هنوز خیلی کار داریم و باید خیلی تلاش کنیم، این تیم سابر باید مورد حمایت قرار بگیرد و نگاه‌ها باید به آن بیشتر باشد.
در راستای تنش آفرینی کشورهای غربی در اوکراین، لهستان نیز به جمع کشورهایی پیوست که روسیه را دولتی تروریستی اعلام کرده اند.
دو سوال در نشست خبری امروز یورگن کلوپ، باعث عصبانیت مربی آلمانی لیورپول شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ