جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیمان ماهری پور با لیفت موفق 485 کیلوگرم، حالا فقط 16 کیلوگرم تا سنگین ترین وزنه تاریخ فاصله دارد.
برخی از سهام به دلیل اندازه بازار آن‌ها همواره مورد استقبال سهامداران قرار می‌گیرند و اصطلاحا از آن‌ها به عنوان سهام شاخص ساز یاد می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با غول‌های بورسی ایران آشنا کنیم. غول‌هایی که ارزش بازار آن‌ها بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.
السد به صورت رسمی از تغییرات در کادر فنی این تیم خبر داد.
عزت‌اللهی به کدام یک از ۴ غول لیگ ایران می‌رود؟
امین میرزازاده در مسابقات بین المللی قرقیزستان موفق به شکست فرنگی کار کوبایی شد تا مدال طلا را بر گردن بیاویزد.
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب مدال طلا در مسابقات جهانی صربستان ندارد، گفت: کسب طلای جهان با شکست لوپز لذت بیشتری دارد.
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب مدال طلا در مسابقات جهانی صربستان ندارد، گفت: کسب طلای جهان با شکست لوپز لذت بیشتری دارد.
نکونام از بازی با غول سعودی فرار کرد و به ایران برگشت!
تیم ملی هندبال ایران از امروز کار خود را در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان 2023 و با رویارویی با اسلوونی آغاز خواهد کرد.
ایران دیشب با اختلاف زیاد و با نتیجه ۳۵ بر ۲۲ مغلوب اسپانیا شد و حرفی برای گفتن نداشت. حالا در دور دوم به سد سه حریف قدرتمند اروپایی برخورد کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران که صعود خود را برای نخستین بار در تاریخ به مرحله بعد رقابت های جهانی مسجل کرده بود در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی برابر اسپانیا شکیت خورد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم مونته نگرو رفت و با اختلاف سه گل نتیجه را به شگفتی ساز قاره اروپا واگذار کرد.
ستاره بى چون و چراى هندبال ايران در يك شب رويارويى و برد مقابل شيلى گلر ١٩٥ سانتى مترى تيم ملى بود.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
سازمان هواشناسی کشور، خبر رسیدن غول دریای سرخ هفته آینده به ایران می‌رسد را تکذیب کرد.
محمدرضا جاویدی تحلیلگر علوم جوی و کارشناسان هواشناسی در این‌باره می‌گوید: همزمان با تضعیف پدیده لانینو، رطوبت‌رسانی جریان بارشی که از دریای سرخ وارد ایران می‌شود، در بهترین فاز خود برای خاورمیانه و ایران قرار دارد که تأثیر بسیار مثبت بارشی در منطقه و کشور دارد، چون با زوال پدیده لانینو ایران و منطقه به‌تدریج وارد ترسالی می‌شوند.
هادی چوپان بعد از چند سال قدرت نمایی در مسترالمپیا، بالاخره موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ بدنسازی جهان را به نام خود رقم بزند.
شرکت آماری ورزشی اوپتا پیش‌بینی جالبی از تیم‌های صعود کننده و قهرمان جام جهانی ارائه کرده است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر یکی از پرافتخارترین تیم های دنیا عنوان قهرمانی رقابتهای جام بین قاره ای را به خود اختصاص داد.
تیم فوتبال ساحلیایران موفق به کسب قهرمانی در جام قهرمانی بین قاره ای شد.
تیم فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل میزبان به فینال جام بین قاره ای راه پیدا کرد.
تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل درحالی درمرحله یک هشتم نهایی قهرمانی مردان جهان به مصاف یکدیگر می‌روند که در ۱۹ دیدار گذشته تیم ملی ایران فقط سه بار توانسته حریف نامدار خود را شکست دهد.
داوم گرد و خاک در تهران تا فردا
نسل تازه والیبال ایران با سرمربی ایرانی چنان شکستی به کولاکوویچ مربی سابق خود و ستاره‌های نامدار صرب تحمیل کرد که تا سال‌ها از خاطرشان پاک نخواهد شد. سرویس‌های پرشمار خراب شده در کنار دفاع قدرتمند برد قاطع ایران را رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ