علیرضا بیرانوند می‌گوید وظیفه بازیکنان تیم ملی خوشحال کردن مردم با پیروزی در مسابقات فوتبال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک زن سرمربی تیم ملی فوتبال مردان انگلیس!
یک باشگاه بزرگ عربستانی برای استخدام مارکو سیلوا، سرمربی تیم فولام انگلیس، اقدام کرده است.
یک باشگاه بزرگ عربستانی برای استخدام مارکو سیلوا، سرمربی تیم فولام انگلیس، اقدام کرده است.
سرمربی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان از اعزام تنها یک نماینده به مسابقات قهرمانی جهان انگلیس خبر داد و گفت: وی تنها شناگر شانس کسب مدال دربازیهای پاراآسیایی هانگژو چین است، امیدوارم با حضور وی در مسابقات قهرمانی جهان انگیس بتوانیم مجوز ورود به پارالمپیک پاریس را نیز کسب کنیم.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید این تیم در حدود یک دهه اخیر بزرگ‌ترین تیم انگلیس بوده است.
دومینیک سوبوسلای جدیدترین خریدی است که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول انجام داد تا تیمش را بعد از یک فصل ناموفق دوباره به سطح اول فوتبال انگلیس و اروپا برگرداند.
در حالی که از انگلیس خبر می‌رسید که تاتنهام در روزهای اخیر به جذب روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، علاقه‌مند شده است امروز یک رسانه پرتغالی ادعایی مطرح کرد که برای تاتنهام خوشحال‌کننده خواهد بود.
سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر برای اولین بار به عنوان یک سرمربی در تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس وارد شدند.
یادداشت‌های اسکوبالا، سرمربی موقت لیدز، بین دو نیمه دیدار دیشب این تیم مقابل منچستریونایتد نشان می‌دهد او به بازیکنانش دستور داده که هافبک‌های یونایتد را هدف بگیرند.
گراهام پاتر، سرمربی باتجربه چلسی، علاقه ای به حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس ندارد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، مدعی شد این تیم در سال های اخیر اعتبار فراوانی کسب کرده است.
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل آمریکا از ترکیب انتخابی‌اش برای سه‌شیرها دفاع کرد و این نتیجه را در یک تورنمنت طبیعی دانست.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از شکست برابر انگلیس در تمرین ریکاوری شرکت نکرد!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار یک پیام ویدئویی به انتقاداتی که از این تیم و ملی پوشان در بازی با انگلیس صورت گرفت، واکنش نشان داد.
نشریه گاردین از اقدامات انگیزشی سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی و پیش از بازی با ایران پرده برداشت و تاکید کرد که برابر ایران، یک بازی فرسایشی در پیش خواهد بود.
اعتقاد افراطی به یک بازیکن به شدت سرمربی تیم ملی انگلیس را تحت فشار قرار داده است.
گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس در آستانه دیدار فردا با ایران در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در مورد دعوت از کانر گالاگر برای جام جهانی صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی قطر و جدال با تیم انگلیس، در تلاش است از کوچکترین جزییات نیز به سادگی عبور نکند.
با وجود تعویض کیه‌ران تریپیه و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
با وجود تعویض کیه‌ران تریپیر و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ