رئیس فدراسیون هندبال ایران بعد از برد تیم در برابر شیلی در مسابقات جهانی گفت: بازی نفسگیری بود اما خوشحالیم در این شب به مردم عیدی دادیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
استقلال پس از پیروزی روز گذشته، امروز یک دیدار دوستانه را برگزار می کند.
صنعت نفت موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل برابر فولاد به پیروزی برسد و باخت هفته اول را فراموش کند.
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
بازی هوادار تهران و ملوان بندرانزلی بسیار پرتنش و نفسگیر دنبال شد.
تیم ملی جوانان ایران در فینال قهرمانی جهان در یک بازی زیبا و نفسگیر با نتیجه سه بر دو ایتالیا را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
زو بازی نفسگیری است. برای همین به قول معروف باید نفس بلندی داشته باشید. در زو، اعضای خانواده ٢گروه می‌شوند. گروه اول بازیکنی را به سمت گروه دیگر می‌فرستد و درحالی‌که کلمه زو می‌گوید به گروه دیگر نزدیک می‌شود.
منچسترسیتی و نیوکاسل بعد از دو نتیجه متفاوت در دو جام امروز عصر در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
چادرملو در یک بازی سخت و نفسگیر با نتیجه دو بر یک از سد فجرسپاسی گذشت.
رضا عنایتی، سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان با کادرفنی هوادار دیداری صمیمانه داشت.
امیدهای ناشنوای ایران دریک بازی نفسگیر قهرمان جهان شدند .
در دیداری نفسگیر شیرهای اطلس از سد اسپانیا گذشتند تا به شگفتی‌سازی ادامه دهند. لاروخا با وجود کنترل کامل بر توپ و میدان در باز کردن دروازه در وقتهای عادی و اضافه ناموفق بود تا مراکش با درخشش بونو دروازه‎بان خود در ضربات پنالتی، آنها را به خانه بفرستد.
کریستیانو رونالدو در پایان بازی و بعد از پیروزی نفسگیر پرتغال برابر غنا دست به اقدام جالبی زد.
بلژیک در دیداری دشوار و نفسگیر مقابل کانادا در نخستین دیدارش از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ پیروز شد.
در این بازی کوین دی‌بروینه با ضربه‌آزادی دیدنی تک گل مسابقه را به ثمر رساند و باعث شد تا گواردیولا در یک بازی سخت و نفسگیر به یک برد ارزشمند دست یابد.
در این بازی کوین دی‌بروینه با ضربه‌آزادی دیدنی تک گل مسابقه را به ثمر رساند و باعث شد تا گواردیولا در یک بازی سخت و نفسگیر به یک برد ارزشمند دست یابد.
پیکان و هوادار در یک بازی نفسگیر و کم موقعیت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
پرسپولیس در یک بازی نفسگیر مقابل مس رفسنجان با تک گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی پیروز شد.
هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.
هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
تیم ملی والیبال ایران، جدال صدرنشینی و صعود از گروه را از آرژانتین و دفاع و پاسور قدرتمندش برد و حالا در دو بازی آسان‌تر به حضور در دور بعدی قهرمانی جهان می‌اندیشد‌. تیم ایران تا اواسط ست دوم بازنده محض بود؛ اما ...
پرسپولیس در یک بازی نفسگیر نتوانست در گام اول از پس ذوب آهن بربیاید و بدون گل زده منتظر مهاجم هلندی خود در بازی‌های بعدی خواهد بود.
معاون تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش ۶۰ درصدی ضایعات خطوط سواری شامل بدنه، رنگ و سالن‌های مونتاژ در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش ضایعات که بخش اصلی آن حاصل تولید بدون کسری و عبورمستقیم است، یکی از مصادیق افزایش بهره‌وری در ایران‌خودرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ