دارنده طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: خوشحالم از اینکه بعد از چند دوره دوری کاراته از مسابقات رده سنی حالا بعد از 11 سال برای ایران مدال طلا کسب کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان تاکید کرد که در کامپوند انفرادی می‌توانیم در بازی‌های آسیایی مدال طلا بگیریم.
لحظه‌ای که روی سکو پریدم و لحظه‌ای که مدال را گرفتم، همه‌‌چیز حس خوبی داشت و قشنگ بود؛ امیدوارم با این مدال دیگر همه قانع شده باشند که من دونده 100 مترم.
ملی‌پوش پاراتنیس روی میز گفت: به کسب مدال طلای انفرادی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو فکر می‌کنم تا بتوانم سهمیه مستقیم پارالمپیک 2024 پاریس را کسب کنم.
شانس کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با بیان این که با کفش پاره تمرینات خود را پیگیری می‌کنم، می‌گوید: هر چقدر از مسوولین درخواست کمک برای خرید کفش جدید می‌کنم تنها به من وعده و وعید می‌دهند.
ملی‌پوش قایقرانی پس از کسب مدال نقره در مسابقات یونیورسیاد گفت: تلاش می‌کنم در بازی‌های آسیایی این مدال نقره را تبدیل به طلا کنم.
عضو تیم ملی تیروکمان ایران و بانوی طلایی این رشته تاکید کرد تصمیمی برای برگشت به مسابقات و حضور در بازیهای آسیایی نداشته و با اصرار مسئولان ورزش تمریناتش را از سر گرفته است.
ورزشکاران طلایی در بازی‌های آسیایی پاداش ۱۵ هزار دلاری دریافت خواهند کرد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی از پاداش 200 میلیونی برای طلایی‌های بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.
محسن محمدسیفی ووشوکار تیم ملی ایران و دارنده مدال طلای جهان و بازیهای آسیایی که به تازگی فعالیت خود را در رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA شروع کرده است توانست نور الاسلام مصری را در زمان یک دقیقه و ۳۷ ثانیه در بحرین شکست دهد و به سومین برد پیاپی خود در سازمان Brave Combat Federation دست یابد.
بانوی قایقرانی کشورمان از تلاشش برای دستیابی به مدال طلای بازیهای آسیایی چین خبر داد و از نحوه دریافت بورسیه ارزی کمیته ملی المپیک گلایه کرد.
ملی‌پوش قایقرانی ایران تأکید کرد بعد از دستیابی به مدال‌های نقره و برنز بازی‌های آسیایی، دنبال دستیابی به مدال طلای این رقابت‌هاست.
رئیس فدراسیون شمشیربازی می‌گوید:تیم ملی شمشیربازی به دنبال کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو است.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران در حاشیه اولین اردوی تیم در سال جدید و پبش بینی اش از کسب نتیجه در بازیهای آسیایی گفت مربی عاقل قول مدال طلا نمی دهد.
پیش‌بینی تعداد طلای ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو
دبیرکل کمیته ملی المپیک با تشریح آخرین وضعیت تیم‌ها برای حضور در بازیهایی آسیایی تاکید کرد که براساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد مدال‌های طلای ایران به ۲۰ مدال طلا نخواهد رسید!
دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: برای کسب مدال چهارم بازی‌های آسیایی شب و روز ندارم و لحظه شماری می‌کنم این اتفاق قشنگ بیفتد.
احسان حدادی در اظهار نظری که به تازگی از او منتشر شده با نادیده گرفتن حمایت‌هایی که در سال‌های مختلف از او شده، خطاب به مسئولان گفته است اگر پول ندهید در بازیهای آسیایی خبری از مدال طلا در بازیهای آسیایی نخواهد بود.
قایقران تیم ملی روئینگ ایران گفت: 12 سال است در تیم ملی حضور دارم مشکلات از 12 سال پیش تا کنون همیشه وجود داشته، گاهی کمتر بوده گاهی بیشتر و هیچ وقت به گونه ای نبوده که مشکلاتی نداشته باشیم.
پرونده ورزشکاران فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در چهارمین دوره مسابقات جهانی نومد گیمز۲۰۲۲ ایزنیک ترکیه با قهرمانی رضا قیطاسی در رشته چوب کشی بسته شد.
در رقابت دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی رسول معتمدی با مهار وزنه‌های ۱۷۷ در یکضرب و ۲۲۳ در دوضرب موفق به کسب مدال طلا شد.
طلای نوبرانه دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های اسلامی
دو طلای فرنگی‌کاران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی
آزمایشگاه «Spiez» که از زمان جنگ جهانی دوم به‌خاطر تحقیقات خود در زمینه تهدیدات شیمیایی، بیولوژیکی و هسته‌ای شناخته می‌شود، سال گذشته از سوی سازمان بهداشت جهانی مأموریت یافت تا اولین لابراتوار در شبکه جهانی آزمایشگاه‌های با امنیت بالا باشد که در مورد همه‌گیری‌های آینده تحقیقات خواهد کرد.
این مزرعه به صورت غیرقانونی در یکی از نواحی صنعتی جزیره قشم ایجاد شده بود که از طریق هشت دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت ۶۳ هزار کیلوولت آمپر تغذیه می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ